Oke... ik dacht dat ze na de 37ste/38ste week niet meer zoveel aankwamen. Maak me er niet echt druk om overigens hoor.. ze zitten er volgens mij ook nog wel eens naast met de schatting. Overigens zag ik naast het gewicht, ook een indicatie van de weken staan, dat zat dus niet op 36, maar 34 nog wat ofzo.
Ik heb ergens gelezen dat het in het 3de trimester tot aan week 38 zo'n beetje een groeispurt heeft, daarna niet zo veel meer.
Waarom geen handig antwoord Wicjuh? Ik bedoel er niks stoms mee meid, ik bedoel alleen dat je ze toch krijgt als je er aanleg voor hebt. Dan kun je er moeilijk over doen of denken dat je toch een kindje hebt gekregen
O bedoelen jullie dat sorry sorry bedoelde er echt niks lulligs mee hoor! Weet niet wat voor kleur ze worden op een donkere huid meid, maar het zal allemaal wel mee vallen hoor, nogmaals sorry
Hoi Meis, is dat standaard een liggingsecho? En is er geen kans meer dat het kindje nog draait? Ben benieuwd wat de gyn. volgende week zegt! Liefs Minnie
Zo heb weer heel wat pagina's bijgelezen, helaas nog geen zwangeren erbij! gA ZO LEKKER IN BAD EN NAAR MN BEDJE
Nee niet standaard volgens mij hoor. Maar de vk twijfelde heel erg over de ligging van de beeb, en daarvoor lag beebje elke keer met hoofdje naar boven. Op zich gebeurt het nog wel dat beebjes zich in de laatste weken nog draaien, kheb er zelf niet zoveel vertrouwen in omdat het vanaf het begin zo ongeveer al zo ligt. Maar goed... misschien valt het mee. Tot die tijd moeten we gaan overwegen wat we willen, hoe we het willen.
Geeft niet meis. De striemen zijn een tint lichter dus valt misschien wel mee uiteindelijk. Ik vind het jammer dat ik ze heb gekregen, maar kan er niks aan veranderen.
Eerst even vertellen dat ik woensdag 26 uur voorwerk heb gehad. Net wakker geworden met ongiebuikpijn... de iets ergere variant. Heb maar lekker kruikie gehaald. Ben duf, 'k ga verder slapen.
Ja, ik gister ook. Begreep dat dat iets is voor tussen week 33 - 36, of iig vanaf 33. Ach, zie het eigenlijk niet echt zitten zoiets.
hihi van mn mannetje? geen idee waar ik van aan het genieten ben! @mieke: het begint nu te komen mijn buik, het begint nu ook meer mensen op te vallen! @daisy: spannend zeg! wie weet heb je die kleine wel heel snel in je armen! weet je eigenlijk wat het wordt? ik heb hier gister super nieuws gekregen, mijn mannetje had al eerder op zijn werk gevraagd of hij een dag in de week vrij kon zijn straks en dan de andere dagen wat langer door werken, maar dat ging niet... nu heeft hij het nog eens gevraagd omdat er wat collega's bij zijn gekomen. ik wist niet dat hij er weer mee bezig was, maar nu kwam hij thuis en vertelde dat hij op maandag vrij kan zijn! ik vind het echt super dat hij straks ook lekker een dag met de kleine heeft! liefs rebbel
Nou Daisy, spannend meid, wie weet zet het door Hier lekker broodjes uit de oven en een eitje. Dan lekker in bad en vanmiddag bij een trouwerij kijken (stiekem spieken hihi) voor mn vriend zn werk. Goed weekend verder dames !