Daisy, het begon bij mij ook als een ongi pijn.... Nog een tip voor de a.s mama's: Neem een fles mee waarmee je wilt gaan voeden als je thuis bent. In het ZH hebben ze wel spenen, maar uit het jaar 1833 en als je thuis bent moet je kleintje anders weer wennen aan een andere flessenspeen...... Nu went hij/zij er gelijk aan en scheelt thuis weer een hoop gedoe! Ben bij de kapper geweest, zal morgen een foto plaatsen...het is echt kort voor mijn doen namelijk
@daisy: ja klinkt idd wel een beetje raar! ook van mij alvast succes! @mieke: is idd zeker goed nieuws, ben er ook helemaal blij mee! liefs rebbel
Damnnnnnnn Charlene ligt eruit Overigens ben ik totaal fan van Nikki, maar ik vind Nathalie gewoon nix.. had het Charlene gewoon gegund, vind haar ook errug goed. Afijn, ik moest t ff kwijt. Weltrusten all!
Wic....? waar heb je het over? ohhhhh Idols natuurlijk, hahahaha. Dat kijk ik dus niet, dat blijkt wel weer.
Hahaha Ik kijk altijd de voorrondes omdat ik dat valse gedoe altijd zo leuk vind... en elke keer blijf ik hangen omdat er dan wel 1 tussen zit die ik goed vind zingen en wil kijken hoever die komt ... Wat zal ik zeggen ... zwakke plek van me ...
Ik vind dr zo overdreven doen steeds. Daar irriteer ik me aan, dus vind ik haar ook meteen al nix meer.
Wicjuh hahaa, dat heb ik ook hoor! Ik wil altijd alleen die voorrondes zien en verder niets, maar dan zit er weer een goede tussen en dan blijf ik plakken haha.. Ik vind Charlene ook erg goed hoor, ze is erg gegroeit. Nigel was ook erg gegroeit de laatste rondes. Maar het idols platen contract hebben ze niet nodig om het ver te schoppen. Ze schoppen het verder zonder dat contract dan met. Ook Nathalie is allang bekend hoor, ze zegt van niet maar ze heeft een platencontract in duitsland. Ze heeft daar gewoon een CD uitgebracht. Ik vind Charlene en Nikki allebei erg goed. Nathalie is vaak ook goed maar soms schreeuwt ze gewoon te veel.. Daisy, ik hoop voor je dat het gauw doorzet. Enne wel elke ochtend melden hier hoor Rox, heel handig hoor zo een mama in dit topic, je geeft steeds goede tips