Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Mayo, hoe gaat het.
    Alweer 20 weken zeg, wat gaat het snel.
    Weten jullie al wat het is, de beep?

2. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    hey Mieke

Het gaat inderdaad razendsnel, niet normaal meer.
    Wij hebben woensdag de 20 weken echo, we willen niet weten wat het is, ik hoop rond 12 Juli te vertellen dat we een gezonde zoon of dochter hebben gekregen.
    Wel erg spannend hoor!
    En hoe is het met jou? volg niet alles meer! heb je het idee dat het raak is deze maand
    Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel raak is.

lfs mayo

3. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zo Mayo dat gaat snel he, al weer 20 weken.
    Ik heb volgende week mijn 20 weken echo. Spannend hoor!

Dames begrijp ik het goed dat Daisy misschien aan het bevallen is?
    Leuk! Ben benieuwd!

4. Niet meer actief

Ik heb geen idee, maar nadat haar ongi gevoel heftiger is geworden is ze niet meer geweest volgens mij.
    Dus het zou kunnen :D

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Denk dat Daisy nog even lekker haar rust aan het pakken is! En ik geef dr groot gelijk. Wicjuh is haar buddy dus die had anders allang wat gemeld hier

6. Niet meer actief

Ik keek net bij de feb mama's en Daisy typte daar rond 11 uur dat ze harde buiken kreeg en weeen.

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Daisy, spannend meid. Ik hoop voor je dat dit het is! Veel succes!
    Ik duim mee.

8. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    veel suc6 daisy

9. Niet meer actief

Hoi allemaal,

sorry dat ik er zo tussen kom inneens.
    Maar ik weer me echt geen raad meer hoor ben nu precies 3 maanden en 4 dagen overtijd. Heb door de maanden heen 3 tesen gedaan allemaal negatief, ik weet niet precies wanneer ik ze gedaan heb. Maar voel me nogsteeds zwanger en me buik begint op te bollen en alles.

Ik was in oktober gestopt met de pil en heb toen netjes een ontrekkings bloeding gehad. Daarna de volgende maand netjes ongesteld geworden alles leek netjes op gang te zijn gekomen. Voor ik aan de pil was had ik altijd een nette cyclus van rond de 28 dagen.

Ik vind het ook een beetje eng om naar de dokter te gaan en alles.
    We zijn nogniet echt toe aan een kleine hummel eigenlijk dus ik denk me ook geen rare symptomen in ofzo. Maar 3 maanden en die opgebolde buik en aldie symptomen die ik heb vind ik nu wel wat raar worden allemaal.

Ik weet echtniet meer wat ik moet doen.. is er iemand die hetzelfde mee heeft gemaakt misschien ?

Alvast bedankt. :) :rolleyes:

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mayo, nee hoor het is niet raak deze maand.
    Mijn cyclus houd me voor het lapje en zit dit keer in een totaal raar iets.

Spannend, Daisy succes meid!

Appelslakje, ik heb het niet meegemaakt, maar het kan echt heel goed nog steeds ontpillen zijn.
    Dit zal je huisarts ook zeggen als je het hem vraagt, maar wellicht wil hij misschien een bloedtest doen?

11. ProudMum

net bij de HA geweest, Joey heeft reflux. Heb ik dus toch gelijk gehad! Wat een opluchting!

12. Niet meer actief

En wat word er nu aan gedaan rox?

13. ProudMum

het hoofdeinde van Joey's bedje is verhoogd zodat de kans minder groot is dat zijn maagzuur zijn slokdarm in loopt en de voeding is iets meer verdikt. Als ik over een dag of 2,3 geen verbetering zie moet ik terug komen en dan gaan we naar de kinderarts. Hij wilde Joey namelijk niet direct aan de Gaviscon of Zantac zetten. (hoe minder medicijnen in dat klein lijfje hoe beter!)

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Och Rox, ondanks dat je het wel vermoedde is het toch even schrikken denk ik.
    Hoop dat het gaat helpen.

KNUF

15. ProudMum

nou, geschrokken ben ik niet eigenlijk. heb al zoveel gelezen op internet.... ben meer opgelucht en kwaad op die gasten van de HA post! Die hebben ons jochie een week lang met maagzuur laten liggen in zijn bedje. Als de diagnose gelijk goed was gesteld had hij al een week klachtenvrij kunnen zijn!

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is waar! arm mannetje x

17. ProudMum

Maargoed, hij ligt nu heerlijk in zijn bedje te slapen. Dat deed hij normaal nooit

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zeker leuke kamer Daisy! Succes met de laatste loodjes.

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    de HA posten zijn inderdaad niet altijd even slim nee! Knuffel voor jou en joey rox! Fijn dat ie nu ligt te slapen!

20. Niet meer actief

Rox hopelijk helpt het hou je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina