ik heb een vraag want ik weet dus totaal niet wanneer ik vruchtbaar ben omdat ik ook al een paar weken niet ongesteld ben geworden heb vorige week nog wel bij de dokter gezeten en die zei dat ik niet zwanger was maar wanneer ben je dan vruchtbaar en kan je het wel worden want dat weet ik dus niet groetjes danielle
Daantje, probeer je slijm in de gaten te houden. Als je doorzichtige rekbaar slijm hebt zit je waarschijnlijk in je vruchtbare dagen. Heb je niet echt last van slijm probeer dan elke dag 2 vingers bij jezelf naar binnen te brengen en dan te kijken hoe die slijm tussen je vingers is.
Hmmm, lekker Rox eet ik ook van de week, maar dan anders. Wij noemen het Spaanse slofjes, hihihi. Die grote slappe wraps, insmeren met tacosaus hot, geraspte kaas er op. En prutje maken van groenten, gehakt of salamiblokjes. Op de wraps doen en dan nog plakjes mozarella, dicht steken met een sateprikker en lekker in de oven. Hmmmmm.... Wij eten vanavond luxe pasta! Oja en vanmorgen op de weegschaal -4 kg! Joehoe zo blij mee.
Oh krijg al helemaal trek! BD, wil er nog 4 af krijgen als het lukt, maar met nog 2 nu ben ik al heel blij.
Om jullie even op de hoogte te brengen van de situatie nu: * BUDDY NIEUWS DAISY* De weeen zijn veranderd in spontane pijnloze sterke spiersamentrekkingen van de buik. De vk gelooft niet dat dit al echte weeen waren, afwachten dus. Vanavond later heeft ze weer contact met de vk, of eerder als de vliezen breken of ze bloedverlies heeft. * EINDE BUDDY NIEUWS*
Nou Wic, thnx hoor voor het Buddy Nieuws! Toch wel spannend, want het zit er dus toch wel aan te komen. Hou het in de gaten hier.
Dank je voor deze updat wic. Spannend hoor. Meiden, ik ga afsluiten. Ik lees morgen weer verder. Knuffel en truste!
Ben ik weer even. Toen VK 's avonds terugbelde was alles weer verdwenen, voor de verandering. (Is al de 3e keer, na een gehele dag vol weeen.) Dus wachten we maar weer af. Ze vindt 't erg vervelend voor me, maar gaat pas na de 29e kijken wat ze kan doen.
Nou Dais, dus toch geen dinsdag, maar het kan natuurlijk nog Misschien wordt het dan dus toch een schrikkel kindje. He nee, dat lijkt me dus eigenlijk helemaal niet leuk. Verjaardag kun je dan nooit op de echte geboorte dag vieren.