daisy, welke termometer gebruik jij? ik heb het idee dat die van mij niet zo goed is, mijn kaartje is echt een zooitje! Of is dat normaal in de eerste ronde na de pil?
Ik heb zo'n goedkope van de Kijkshop. Die geeft binnen 10 sec. (sneller) een temp. aan. Ik gebruik hem rectaal. Toen hij nieuw was probeerde ik het oraal, maar dat werd niks. Geen stijging te bekennen, terwijl mijn vorige thermometer rectaal wel een stijging zag. Maar die deed daar wel 3 min. per meting over. Duurt mij te lang. Ben een beetje in de war vandaag. Vanmorgen toch weer vlaagje van misselijkheid, vol gevoel. En de steken in mijn rechterlies... Vreemd lichaam heb ik.... Kreeg vandaag te horen dat een andere collega van mij een onrustig proces heeft in haar baarmoeder van 5 cm. . Ze is 50 en moeder van twee kinderen 17 en 15 jaar oud. Ik werk onder andere in een kankerinstituut, dus als we onrustig proces horen, dan denken we meteen aan het ergste . Hopelijk valt het mee. Ik had haar vrijdag even gezien, en toen zag ze er echt ziek uit ale:
Morgen dames Ben beetje slap en misselijk vandaag, dus mn banner zal wel weer kloppen Vanavond dus weer eventjes aan de klus
@ laupio: kun je je kaartje hier plaatsen? Of in je album? Mijn eerste kaartje kun je zien in mijn album. Die ziet er erg vaag uit. Maar ik heb de laatste twee maanden tijdens de pil, en de eerste maand zonder pil teunisbloemolie en monnikspeper gebruikt. Monnikspeper slaat bij geloof ik niet goed aan. Ik kreeg er erg hoge temps door, zoals je op mijn kaartje kunt zien. Het moment dat mijn temp. zo heel erg daalt op de kaart, was ik een weekendje weg, en was mijn monnikspeper opgeraakt.
[quote Die van mij is er nog steeds niet. Ik denk dat ik even weer een test ga halen. quote] DE QUOTE WERKT NIET GOED He Jannegie, jij zit er ook aan te denken om weer te testen, ik ook , wij zitten hetzelfde qua drama cyclus toch? Groetjes annette[/b]
Ja, precies! drama! Ja, ik ga zo ff naar de apotheek om een test te halen. Ik heb ze niet in huis liggen. Laatste keer testen was 3 weken geleden. Mn onderbuik voelt best wel hard, maar verder maak ik me geen illusies. Mn vriend wil het gewoon zeker weten. Tja, je weet maar nooit.... Het is niet leuk, hè, Anette! Wij willen ook naar de volgende ronde .
He Hoi, ja baal er ook wel van hoor, we zitten in een rotsituatie, want wat moet je nu aanhouden. En worden we nu nog wel zwanger als we het nu al niet zijn? want straks komen die pas over 2 maanden! heeft klussen dan nog wel zin? wat denk jij? Ik heb nu ook geen test, en krijg zo mijn nichtje hier van 8, dus kan ook ff niet weg. Ik wacht nog wel heel even. Ik heb de hele week al super borsten...lastig uitleggen. Gewoon heel gevoelig. Had dat met mij vorige zwangerschap in het begin helemaal niet hoor, dus tja. Is het een teken of niet? Ben erg benieuwd...stuur je me ff een pb als je positief hebt getest please , ga echt duimen voor je.. PS, zit jij op een cyclus van 49 dagen nu? is 42, lang he...echt shit
Ik heb ergens gelezen, dat iemand zonder ongie, dus zonder een duidelijke cylcus toch zwanger is geworden. Je kunt dus best een eisprong hebben. Maar ja, wanneer? En ik ga er eigenlijk vanuit dat ik nu helemaal geen cyclus heb en dus ook weinig kans heb. Klussen doen we inderdaad ook niet veel. Gewoon spontaan, net als toen ik aan de pil zat. Maar het heeft niets speciaals nu . Ik wil wel gaan tempen. Gewoon eens kijken wat mijn temperatuur doet. Maar ja, ik moet eerst bij de apotheek een termometer halen. Ik woon in Duitsland en daar haal je je testen ook bij de apotheek.... Mijn cylcus is al over de 75 dagen geloof ik Dat van die zwangere zonder cyclus ga ik even opzoeken nu....
Laupio, jammer van de test. Annette en Jannegie, succes met testen en anders met wachten op de ongi. Balen meiden dat die zo lang op zich laat wachten. Daisy, ik wil hier heel graag je vriendinnetje zijn hoor. Ik het twee goeie vriendinnen. Waarvan ik het er één verteld heb dat ik ben gestopt met de pil. Ik zie haar helaas niet zo veel, maar weet dat ze heel discreet met deze info omgaat. Mijn andere vriendin (gezamelijke vriendin van mij en die vriendin die ik het wel heb verteld) ga ik het niet vertellen. Zij is n.l. wel negatief ingesteld en zei toen ik eens aan het vissen was, dat ik nog maar een poos moest wachten. Niet dus! Geeft niets, ik vertel het haar gewoon wanneer het zover is. En dan is ze vast heel blij voor me. Kellox, hoop voor je dat alles toch nog goed mag gaan. En anders heb ik al wel aan je gemerkt dat je heel stevig in je schoenen staat en dan ga je vol goede moed de volgende ronde in. (maar hoop toch dat dat niet nodig zal zijn hoor!)
Jeetje al 75 dagen Ik tel maar vanaf de 1e dag v.d. laatste menstruatie en dan zit ik nu op 42 dagen. Had jij de HA al gebeld? Temperaturen raad ik je echt af, je ziet er amper wat van, en het heeft toch weinig zin. Heb dat vroeger na mijn miskramen gedaan, werd er gek van...0,2 graden hier en daar ](*,) Daardoor ben je er zoveel mee bezig, volgens mij ook niet goed. Temperaturen vind ik echt voor mensen die al maanden bezig zijn, dan kan er je misschien iets mee. Maar het komt echt wel vanzelf. Nou, ik mag dan dus nog helemaal niet klagen, want jij bent al een maand verder. Je had dus wel een verhaal gelezen van een zwangere die het wel zo is gelukt, op onze rare manier....hmmm, jammer dat ik ff niet weet wie dat is. Dan kan ik haar verhalen teruglezen...anyone?
Nou Annette, Dit was dus het bewuste bericht. MamaJanneke geeft ons hoop. Hihi, ik heet ook Janneke dus moet het goed komen.... .
@ Maranka: Dank je wel . @ Laupio: ik heb even gekeken naar je kaart. De dip op CD16 zou inderdaad een ei-sprong geweest kunnen zijn. Maar voor de rest denk ik dat je ongie er aan zou moeten komen, omdat je temp lijkt te dalen. Misschien dat het er aan ligt dat het je eerste cyclus is. Temp je rectaal? oraal? oorthermometer?
dat d8 ik dus ook, ja, het is er alleen nog niet. Ik had ook niet verwacht zwanger te zijn met zo,n temperatuur hoor, maar een testje kon ik toch niet laten! Ik temp trouwens rectaal, dus dat moet wel goed zijn, denk ik. Enne, ik heb ook zo een van de kijkshop gehaald, want ik vind het ook altijd zo lang duren tot die klaar is met meten.
Kan soms niet wijs worden uit dat tempen. Ik ben 9 dagen overtijd geweest vorige maand. Mijn temp was toen weer met 0.4 graden gestegen vergeleken met de temp na mijn ei. Op een dag zakte hij een hele graad en werd ik ook ongesteld. Nu is ie weer gestegen met 0.6 graden. Wat eigelijk de temp moet zijn van mijn ei. Maar ik kan nu nog niet mijn ei hebben lijkt mij. Wat je temp allemaal niet kan doen.
Dag lieve meiden, Ik heb de hele dag gewerkt, kom net thuis... Natuurlijk meteen de wc in. Nu kan ik het me heel sterk verbeelden maar volgens mij zag ik een heel licht streepje...? Het is een HEMA test, misschien zie ik een voorgedrukt streepje? Ik schrok wel een beetje.... Morgen nog maar een keer. Nog geen tekenen van in ieder geval. Laupio: probeer het over een paar dagen nog een keer, je hoort wel vaker dat pas een paar dagen na NOD je positief test!
krista B ik hoop echt voor je dat het raak is een streep is een streep zeggen ze hier haha ik hoop het voor je laat het snel weten wanneer ga je opnieuw testen?
Spannend krista! Misschien morgenvroeg met ochtendurine testen? Maar een streep is een streep hoor! Hé Daisy ik kan hier ook wel een vriendinnetje gebruiken hoor en ik vind het zo leuk dat we bijna even jong zijn .