Steenbokje, ach ja mijn vriend kon er ook niet zo veel aan doen dat hij niet mocht bellen op het politie bureau. Ik geloofde het eerst niet eens maar gelukkig had hij "bewijs". Goed blijven klussen hoor, het mag nu wel een keer raak zijn Rox, jeetje meid wat vervelend, hielp het ook niet wat je van je moeder had gehoord? Veel succes bij de dokter laat je ons even weten hoe het is gegaan? Daisy, hoe is het met jou?
ik krijg nu een doorverwijzing naar een kinderarts voor medicijnen. Tenminste dat zei de HA afgelopen maandag tegen mij
Inmiddels worden mijn dagen voorspelbaar. Donderdag valse weeen, vrijdag rust, zaterdag valse ween, zondag rust, maandag valse weeen, dinsdag rust. Het is vandaag woensdag.... dus weer tijd voor weeen. En elke dag dat het gebeurd zijn ze weer pijnlijker dan de dag ervoor. We zien wel of vandaag wat oplevert... of niet. Wat wel heel vervelend is... heb de hele ochtend al brandend maagzuur... da's niet bevorderlijk bij een slechte eetlust.... dat wordt weer een dag niet eten...
Dais, wat naar zeg. Laat de beep maar gewoon komen zo is het ook geen doen. Knuffel! Steenbokje, Scandinavie staat ook nog op ons vakantielijstje. Eerst onze vakantie voor sept. boeken straks. Helemaal uitgezocht en dat gaat echt hartstikke leuk worden. Rox, wat afschuwelijk voor die kleine man. Ik hoop dat je snel een oplossing krijgt hoor, dit is ook niks. Knuffel voor jullie. Nou ik ga zo maar eens douchen, zit nog in pyjama hahaha. En dan de dag laten beginnen. Nou ja heb wel al gewerkt hoor, zo is het ook weer niet. x
Daisy sterkte meid... Rox sterkte met joey, wat een gedoe zeg! Knuffel voor jullie! Steenbokje: Noorwegen is inderdaad een superland. Ik ben er heen geweest op huwelijksreis. Het was inderdaad janken toen we er weg moesten. Ik weet in ieder geval wat mijn favo vakantieland is!
Tip: ik denk dat alleen maar mensen die daar geweest zijn kunnen begrijpen wat ik bedoel. het land praat tegen je heb ik de indruk. echt geweldig. gaan in december terug!
Het lijkt inderdaad alsof het land tegen je praat. Wij zijn voor onze huwelijksreis naar de Noordkaap gereden (heen via Finland, terug via Noorwegen). De reis door dat land, de mensen, de indrukwekkende natuur... Het is betoverend....
Echt geweldig he! ik ben er nog vol van! zijn jullie met de boot terug gegaan? ook een hele belevenis he. wij waren aan het klussen toen we walvissen zagen springen
Ja, we hadden de bootocht heen (Kiel-Goteborg), en terug (Oslo-Fredrikshavn)... Dat maakt die walvissen nog bijzonderder.... Wij wilden een walvissafari doen, maar het was te slecht weer, en met een hotelrondreis kun je niet wachten tot de volgende dag... We moeten eerst even goed sparen om terug te kunnen, het zijn helas geen goedkope reizen... Welke reisorganisatie hadden jullie?
aha... wij zijn met buro scnadinavia gegaan, die hebben zowel hotels als overtochten voor ons geboekt...
kijk eens op last minute rond die tijd, zo zijn wij heel goedkoop bij het Radissson Sas hotel in Lillehammer gekomen. LUXE! echt niet normaal
hee goed idee... Hoe is het verder? Oeps, volgens mij zitten wij een hele pagina over noorwegen vol te kletsen... Ik zal je zo even een pbtje sturen
Terug van Ha, hebben kinderarts gesproken en domperidon meegekregen. Het is dus reflux dat zei de KA ook. Voeding word weer aangepast, 3 maal daags 1,5 ml domperidon geven 15 min voor zijn flesje en kijken hoe dat gaat. Morgen moet ik tijdens telefonisch spreekuur terug bellen om te kijken hoe t gaat. Gaat het niet moet ik naar de KA toe (dat is wat de KA zei) Ow, en de knoop is doorgehakt. ik ga aan mijn rijbewijs beginnen...... toch wel handig alsj e een baby hebt..
Nou Rox, er wordt iets gedaan lees ik, sterkte met Joey. En Daisy, jij succes met de weeen, ik hoop voor je dat het echte werk snel mag beginnen. Dit lijkt me ook een aanslag op je lichaam/reserve/conditie. Blondsteenbokje en Zora, leuk jullie hier weer te zien Hier is alles prima, nog steeds in afwachting van definitieve bericht over de woning. Stiekem al even bij Ikea wezen shoppen Gister wezen zwemmen, vanavond op visite, morgen mn 2e hands nieuwe bed ophalen en vrijdag naar de zonnestudio Grt. Racebabe
Hey meiden. Zag jullie praten over Scandinaviƫ. Ik ben zelf ook gek op Scandinaviƫ, wij gaan regelmatig naar Finland (en Lapland!). Zijn jullie daar ook geweest? Ik en mijn vriend willen ook emigreren daar naartoe.. we hebben allemaal vrienden daar. En het is mooi Rox, fijn dat er nu wat meer aan gedaan wordt. Jammer dat het wel lang op zich liet wachten. Nu hopen dat het dan beter gaat met Joey. Goed idee van je rijbewijs. Ik heb 'm ook alleen omdat ik het handig vind voor een baby.