Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee desiree

Wij zijn inderdaad helemaal vanuit Turku naar het uiterste noorden gereden. Het is er zo vreselijk schitterend!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Medicijnen slaan nog niet aan......Hij slaapt nu eindelijk maar moet over 15 min alweer de fles

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    agossie... Knuffel meid... Het arme jochie, zo klein en dan al zoveel gedoe aan je lijfje.... Knuffel voor jullie!

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rox, sterkte meid.
    Hoe is dit op de langere termijn, wat kan hij er aan overhouden, of moet het vanzelf ophouden?

Ik heb vanmorgen onze vakantie geboekt naar Griekenland, eerste week leren we zeilen, 2e week gaan we zelf zeilen.
    Helemaal zin in, we vertrekken liever vandaag nog dan morgen, haha.

Kom ik net van mijn schoonouders.
    Hebben ze reisgidsen gehaald omdat ze met de kids + aanhang een weekje naar Aruba willen gaan, ter ere van schoonmoeder die 60 wordt en dat ze 40 jr getrouwd zijn.
    En dat wilden ze in sept. doen, zucht... luxe probleem dus.
    Wij vertellen dat ik vandaag de vakantie heb geboekt 6-20 sept.
    Tja als we dat geweten hadden dan hadden we waarschijnlijk niet geboekt.
    Denk dat we dit nu niet meer kunnen cancelen? Of wel omdat het net geboekt is?
    Wil wel mee, zou niet leuk zijn als ze dat zonder ons doen.
    Ze willen niet later want dan schijnt het daar veel warmer te zijn.
    Misschien een beetje ego, maar ja zo'n aanbod wil je ook niet laten lopen toch?

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Zo eindelijk alles bij gelezen zo tussen de bedrijven door. Pffff

Racebae: ik duim voor je huisje meid!

Zora: goed hoor die kilo’s er af. Ik ben echt een drama. Had mij voorgenomen dit na de vakantie mee te gaan beginnen maar lag gisteren al met een zak dropjes en tijdschriften in bed…

Tip: denk wel dat je eitje eerder kan komen hoor. Die indruk heb ik deze maand namelijk ook.

Wicjuh: balen he, dat het geen thuisbevalling gaat worden. Van de andere kant heb je nu alle veiligheid om je heen.

Rox: beterschap voor je lieve mannetje en afvallen komt wel meid. Gewoon lekker shoppen als excuss ;)

Tip: Archivaris? Wat is dat precies, iemand die archiveerd? Die kunnen wij wel gebruiken hoor!

Rebbel: lekker joh dat je mannetje 4 dagen kan gaan werken. Mijn mannetje wilde dat ook weer binnen deze baan maar helaas was daar geen mogelijkheid toe. Op de negen maanden beurs heb ik nu bij felx moeders gekeken. Vind ik wel een optie.

Mieke: hoe zit het nou bij jouw?

Alle nieuwe: welkom

Alle bijna uitgerekende: wat gaat dat allemaal snel ineens!

Alle teleurgestelde: dikke knuffel!

Negen maanden beurs was erg leuk en pas op zijn laatst vond ik het confronterend. Verder gewoon leuk en veel info opgedaan. Was gezellig zo met mijn best vriendinnetje te gaan. Voor mijn mannetje heb ik een slabbetje gekocht met voor de liefste pap. Hij vond het zo schattig.

Zo en nu de rest dus: de reis was meer dan geweldig. Het si echt een fantastisch land en het heeft echt mijn hart veroverd. Foto’s zal ik vanavond even op een of andere manier plaatsen. Echt geweldig! Maar voordat ik de hele pagina vol praat hou ik maar op hahaha

Verder hebben we veel gepraat, gelachen en gehuild (vooral ik dan hahaha) ik had dit echt nodig. Mannetje wil na deze maand naar de ha. Hij kwam er zelf mee en eigenlijk ben ik wel erg blij. Vind het ook eng. Maar in mijn achterhoofd blijf ik gewoon houden dat wij een klein beetje hulp nodig hebben.

Thermometer heb ik in de vakantie hard en ver weg in de tas gesmeten. Pillen slik ik nog wel, verder heb ik het wel even gehad. Ik ben bang voor einde van de maand en tegelijk ook opgelucht dat we verder kunnen. Of niet…

Verder heb ik mijn mannetje op de top van de mooiste berg gevraagd of hij ondanks alles in voor en tegen spoed voor altijd bij mij zal willen blijven. En dat doet die hahaha. We gaan ooit nog wel trouwen maar dit betekent veel meer voor ons.

Nou en verder belde mijn broertje vandaag of ik aub zijn getuige wil zijn met de bruiloft. Iemand had afgehaakt en ze vonden het allebei leuk als ik bij een van hun een krabbel zal zetten dus…dat doen we dan maar he hahaha.

Ik ga naar huis. Sammy de kat moet naar de DA. Morgen gaan zijn balletjes eraf.

6. mamastarlight

kan je niet nog annuleren, denk het wel hoor of anders op een andere naam laten zetten voor iemand anders?

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @steenbokje: Dan lag dat gevoel dus niet aan mij. wel grappig dat wij ineens zo gelijk op lopen en het zelfde liken te voelen. Archivaris is iemand die inderdaad de oude meuk in het archief opruimt enzo... Gelukkig heeft haar baas wel het fatsoen gehad om een andere baan voor haar te zoeken, dus volgens mij komt het wel goed. Ben benieuwd naar de foto's

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Steenbokje, fijn dat jullie zo genoten hebben maar vooral ook van elkaar.
    Mooi hoor dat jullie dat zo aan elkaar belooft hebben.

Mijn cyclus, tja op dag 26 eindelijk mijn eitje gehad.
    Nog mannetje verleid maar helaas lukte het niet.
    Dus nu ben ik in afwachting van mijn ongi.

Heb allerlei uitjes gepland zo rond de vruchtbare dagen, als er geen roet in het eten gegooit wordt door mijn rare cyclus.

In april weekend Texel, eind mei vakantie naar Athene.
    Dus wie weet, we zien wel. Ben er iig nu wel rustiger onder en heb het een plaatsje kunnen geven.
    Het voelt nu echt zo van, we zien wel, als het komt dan is het echt helemaal geweldig en anders, tja... zo met de vakanties in het vooruitzicht past het nog niet helemaal om nu snel zwanger te raken.

Ik bel zo nog even het reisburo om te informeren.

Knuffel voor jou!
    En sterkte met Sammy.

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @mieke: Ik denk dat je je vakantie nog wel kan annuleren hoor. Ze gaan meestal pas echt moeilijk doen binnen zoeveel dagen voor vertrek... Lastige keuze....

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ze gaat even informeren, wellicht dat het nog even omgezet kan worden naar een optie van een paar dagen.
    Maar ja mijn schoonouders kunnen het ook in (eind) oktober gaan plannen lijkt mij.

Pfff wat een luxe zou dat zijn zeg, 3x in een jaar met vakantie.
    Maar ja we zijn dan ook de afgelopen 1,5 jaar niet geweest.
    Brazilie was wel erg duur uit gevallen.

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ben je naar brazilie geweest? Cool! En ja, lijkt mij ook dat ze dat wel eind oktober kunnen doen. Ik ghad op een gegeven moment het zelfde met mijn schoonvader. (ouders van mijn man zijn gescheiden...) Eind sept. is er altijd een wedstrijd die we willen roeien (een nachtwedstrijd). In 2006 had hij ineens een familieweekend inDuitsalnd gepland, afgelopen jaar wilde hij per se dat jaar zijn verjaardag vieren. Ditjaar hebben we gezegd: kan me niet schelen wat je plant, wij komen niet! hahahahhahaha :):)

12. Wat een luxe Mieke! Meestal kan je, als je net hebt geboekt, nog wel annuleren. Kosteloos.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    De reis staat nu t/m maandag in optie.
    Maar we gaan niks veranderen hoor, geboekt is geboekt!

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik hoop dat je schoonouders het gewoon verzetten.... Maar ja...

meiden ik ga afsluiten. Spreek jullie morgen!

Voor straks: Truste!

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

nou na weer een week in spanning is vandaag de uitslag gekomen van het vu en wat blijkt? er is helemaal niets aan de hand~! die neuroloog in beverwijk heeft zich om niets druk gemaakt wat zij als witte stipjes ziet blijken gewoon een afwijking van het normalen te zijn. dit betekend dus gewoon dat mijn man niets in zijn hoofd heeft zitten. dat verzin je toch niet. ik ben pislink op die vrouw uit beverwijk en zal dit ook laten weten als we daar weer terug komen,
    nu gaan ze verder kijken waar die hoofdpijn nou wel vandaan komt maar het komt in ieder geval niet vanuit zijn hersenen.

dus twee weken voor niks me druk gemaakt heerlijk NOT!

nou meiden mijn laptoppie is eindelijk weer terug alleen ga ik vrijdag op vakantie naar tjechie wintersporten (in mijn geval wandelen hihih). dus over een ruime week ga ik echt weer reageren op iedereen, alleen nu nog even niet want moet alles nog inpakken voofr vrijdag . tot laterz.

dikke kus aan iedereen van kimmie

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Steenbokje: jullie hebben het dus lekker gehad daar in het hoge Noorden :) Goed om te horen! Fijn dat je mannetje zelf met het HA verhaal kwam. Zal voor jou misschien ook fijner zijn dat jullie daar op 1 lijn liggen. Sterkte meis en ik blijf duimen hoor! (voor iedereen trouwens hoor!)

Enne..... dat het een jongetje word.... dat is een geheimpje :-$

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kim, jemig zeg wat een truthannes.
    Uiteraard kan het gebeuren een foute diagnose, maar dit is natuurlijk niet een griepje oid.
    Balen zeg. Hopelijk vinden ze wel waar die hoofdpijn door komt en is dat simpel te verhelpen.

Veel plezier op jullie vakantie.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daisy, hoe gaat het met jou en de beep.
    Nog geen tekenen dat het er uit wil komen.
    Zag nog wel een berichtje van je vanmorgen vroeg op het febr. mama topic.
    Dus nog niks!

19. mamastarlight

Goedemorgen meiden,

Mik: is inderdaad vervelend dat het zo "verkeerd"is gegaan. van de andere kant heb je nu de zekerheid dat het dat niet is. de vraag blijft natuurlijk of dat goed is maar de vraag is ook of je dat anders had geweten. sterkte verder.

Mieke: vervelend meid, maar gezien je banner blijft je ongi uit dus toch?

Tip: foto's volgen maar mannetje zit elke avond achter de laptop tegenwoordig. :rolleyes:

Rox: hoe is het met Joey? en met jouw?

verder geen nieuws, ben erg moe de laatste dagen. echt weer zo raar.

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    thanks m eiden

ja erg dom vooral als het om zoiets gaat natuurlijk.

hoe is het met jullie?

gr kim

Deel Deze Pagina