Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik voel me helemaal niet lekker! Kan niet eten, heb diarree, hele avond ongiekrampen. En krijg er striemen bij, dat voel branden en vreselijk jeuken als dat gebeurd. Nog 1 dag, en dan is 't schrikkeldag. Dan mogen we weer naar de VK. En gaat ze kijken wat we kunnen doen om de natuur een handje te helpen (zei ze).

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge all!

Mag ik jullie even lastig vallen met een buikfotootje?

Hihi.. manlief is zondag een beetje aant hobby-en geweest ... staan er 2 in mn album.

@ mik25 : goeiedag, nogal geen vergissing!
    Veel plezier op jullie vakantie! (jaloers! ;))

@ Mieke: ga je er wel van uit dat de vakantie van je schoonouders verzet gaat worden? Idd wel een luxeprobleem hoor :) ;)

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Hoe is het vandaag? Tis rustdag he? Geen wee-dag ...

Hoop dat het vandaag voor je doorzet meid! Elke dag is er 1 he?

*knuf*

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

jeetje meis das niet leuk! nou ik denk aan je hoor!

dikke knuffel kim

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh wat een mooie foto's. leuk he die dikke buik. of ben je hem al zat aan het raken. hhihihihihihihihihihih

ja heerlijk morgen cohtend ga ik weg lekker een week niets en met mijn baby door de sneeuw. hihihihi heb er zo'n zin in.

gr kim

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daisy, hoop voor je dat je vandaag dan even een rustig dagje hebt.
    En dat het dan langzaam aan gaat beginnen.

Wic, super mooie foto's zeg. Zo mooi om ze op een klein doek/linnen te laten afdrukken en in de baby kamer op te hangen, naast elkaar.
    Leuk hoor!
    Ik ga er vanuit dat ze de vakantie zullen verzetten.
    Ze hadden het alleen geplant in sept. maar nog niets vastgelegd of geinformeerd naar beschikbaarheid.

Mik, lekker genieten van jullie vakantie.

7. Niet meer actief

Mik ik ben zo ontzettend blij voor je dat er niets met je mannetje is !

Mijn vriend heeft ook maanden lang hoofdpijn gehad, ook een paar keer naar de dokter geweest en fysio gevolgt (dokter dacht dat het van zijn nek/rug kwam) had niets geholpen. Toen moest hij op vervolg afspraak komen, de dokter heeft hem lekker gemaakt dat het misschien een bloed propje is ( waar zijn moeder aan is overleden ) en toen moest hij maar naar de neuroloog en daar moest hij dan een week opwachten voor hij er terecht kon :S. Bij een bloedpropje stuur je toch meteen iemand door ! Zijn hoofdpijn werd toen zo erg dat we het ziekenhuis hebben gebelt tegen de wil van de dokter in. En die heeft ons van harte welkom geheten bij spoedeisende hulp en vond dat de dokter ook een grote fout had gemaakt.
    Gelukkig was er niets aan de hand en had hij waarschijnlijk migraine, medicijnen gekregen en een week later was de hoofdpijn helemaal over, zo nu en dan nog last. Ik snap dat je dus heel erg geschrokken bent, we geloven nu nog steeds niet dat het Migraine is want hij heeft geen symptomen die er op leken, maar goed het maakt niets uit hij voelt zich stukken beter en het resultaat is wat telt toch.

Hopelijk heeft je mannetje ook gewoon zo iets stoms, en is het snel beter met hem.
    Maar ben wel echt super blij voor je dat het tot nu toe nog niet uit ziet als iets ernstigs.
    Hou je ons op de hoogte?
    Ga maar eerst lekker genieten van je vakantie, misschien kan je dat langlaufen doen ofzo ? Hahaha, doe je toch nog een winter "sport" ;)

Daisy, vervelend zeg ! Ik hoop niet dat het een schikkelkindje word hoor, hopelijk beval je dan in de nacht ofzo haha.

Wicjuh, wat een mooie foto's zijn dat zeg ! Mooie buik ook !
    Ik zie dat jij ook een tattoo hebt op je buik, is het niet ontzettend gaan uitrekken?

Mieke, nog even en je kan weer de volgende ronde in. Gaan we weer saampjes er tegen aan ;)
    Wel een luxe probleem heb je hoor..

Rox, hoe is het met Joey, en met jou en je mannetje?
    Mijn vriend gaat ook voor zijn rijbewijs.
    We hebben het CBR leer cd gekrackt zodat we dat niet hoeven te kopen, en maar 33 euro hoeft te betalen voor examen.
    Daarna gaat hij een dag cursus doen van 300 euro, en dan heeft hij weer een rijbewijs in de pocket ;).
    Dus als je al auto kan rijden ofzo, misschien ook wat voor jou?

En dan nog even lekker ego doen, wij hebben dus eindelijk een beschikbare villa gevonden wij vertrekken rond 1 mei voor altijd uit NL.
    En ik zou dan best eens naar Afrika willen gaan op vakantie, is toch om de hoek haha.

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Zoals ik me nu voel, heb ik het natuurlijk liever vandaag dan morgen, maar mocht het morgen worden... dan nog liever dat dan volgende week...

9. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    Hey Daisy, vevelend zeg, hopleijk zet het snel door en kun je gewoon gaan bevallen!

Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad.
    Alles zit er op en er aan en ziet er prima uit!

Heb echo foto´s in m´n album.
    Er zit een hele mooie bij van een voetje!

gr mayo

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Wicjuh: Leuke foto's.

11. Niet meer actief

Weer zo een last meid :(
    Pfff, eigenwijs kindje heb jij dus ook, hopelijk zet het vandaag gewoon flink door.
    Zal heel hard voor je duimen!

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Daisy: Sterkte meid. Ik dekn aan je. Knuffel!

Kim: Wat een ongelooflijk stomme fout! Ik hoop dat ze de oorzaak van zijn hoofdpijn snel achterhalen. Knuf.

Ik ga zo naar de ikea, wil nog wat spullen voor mijn moeders huis hebben. Dus spreek jullie later vandaag pas weer.

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Oh ja...

Wic: wat een schitterende foto's!

Mieke: als het goed is heb je vandaag post (je weet wel van dat papier in je brievenbus ;))

14. Niet meer actief

Mooie foto's Mayo, weet je wat het is of wou je dat niet?

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    tip, spannend zeg ;)

Daisy, sterkte hoor vandaag.

Mayo, mooi de echo foto's!

IkDus, wat een heerlijk vooruitzicht zeg, 1 mei!
    Waar gaan jullie wonen in Spanje?

Ik vind trouwens ook wel dat de ha je tegenwoordig maar snel helpt en zegt dat het een pijntje is.
    Als je het niet vertrouwd je eigen gevoel volgen en gewoon naar de eerste hulp gaan in het ziekenhuis.

16. Niet meer actief

Jep lekker naar zuid spanje, het huis staat in een dorp Sayalonga.

Ik vind de huisartsen ook maar raar hoor, ze doen altijd zo makkelijk. Ze hebben mij weg gestuurd toen ik maanden lang longonsteking had, daarna schoven ze het maar af op astma.
    En mijn oom had hersenvlies onsteking en ze zeiden bij hem is migraine.

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Even een ego bericht.

ik kan niet meer en zit er helemaal doorheen. Gisteravond zat ik met mijn handen in het haar, Joey bleef maar huilen en de medicatie werkt niet. ik dus bellen naar het WKZ, omdat ik wist dat ik bij de HApost niet geholpen zou worden zoals de andere keren deze week.
    Die wilden joey wel onderzoeken maar daarvoor moesten ze een telefoontje van de HA hebben en ik dus de HA post gebeld.

Deze vonden het niet nodig om Joey te laten onderzoeken wat ze schoven het weer af op darmkrampjes. ik helemaal overstuur, HA voor alles wat lelijk was uitgemaakt want ik wist het niet meer...Dus het WKZ konden we ook wel op ons buik schrijven.

Straks moet ik bellen naar het telefonisch spreekuur van mijn vervangende HA en dan moet er echt iets gebeuren want zowel Mike joey als ik trekken dit niet meer.

18. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Rox, lieverd, ga jij ook even ALLEEN naar de huisarts. laat ze ook even iets verzinnen om jouw rustig te houden en bovendien wees voor jezelf even zeker dat dit gevoel bij jouw niet door zet.

19. Niet meer actief

Nou dat ego berichtje mag wel hoor Rox..
    Wat vervelend dit allemaal zeg.
    Ging het allemaal zo lekker met Joey en dan nu dit ! Ik hoop echt dat er wat aan gedaan kan worden want dit is natuurlijk niet goed voor jullie en de Joey :(

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

als ik de HA zo spreek zal ik het wel zeggen steenbokje

Deel Deze Pagina