Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Hier sluit ik me even volledig bij aan, Rox.
    Heel belangrijk dat het goed komt met jullie kleine Joey, maar denk ook goed aan jezelf!

@ all :

Tnx, de reacties op de foto's. Zal t vanaaf tegen mannetje zeggen, dan gaat ie weer glimmen ;)

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

jullie zijn lief!

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

doen hoor Rox: je zit zelf ook nog in een emotionele achtbaan. ;)

Dikke knuffel

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rox, misschien is het nog een idee om je VK even te bellen en het bij haar neer te leggen en kijken wat zij er van zegt.
    Zij is toch ook nog steeds in de picture tot een bepaald moment.

Nog eens iets anders, houdt Joey zichzelf wakker als hij probeert te slapen.
    Of is het echt het maagzuur etc wat naar boven komt.
    Ik weet het niet hoor, maar misschien helpt inbakeren ook een beetje om het rustig te houden.

Vind het overigens wel heel raar de de ha niet even wilt bellen, wat is dat toch voor kleine moeite.
    Na dit alles en als jezelf ook weer rustig bent, alles maar eens op een rijtje zetten.
    Misschien overwegen om een andere ha te nemen.... maar ja dat is wel weer even vergezocht misschien.

5. ProudMum

de VK had ik nog niet aan gedacht. STOM!

Het is echt pijn van het maagzuur wat hij heeft. hij heeft een vuurrood hoofdje en hij huilt echt met traantjes. Inbakeren word hij alleen maar meer overstuur van.

en die HA van de post?dat is gelukkig niet mijn eigen huisarts en die moet ik niet in levende lijve tegen komen!
    Juist de HA waar ik deze week met Joey door gezien was is echt een fijne vent en een toffe kerel, jaar of 45, stoere kale kop,neemt alle tijd voor je en weet je ook gerust te stellen.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig maar Rox dat het dan niet je vaste ha is.
    Vandaar dat hij nog niet helemaal op de hoogte is van de situatie en hij dit dus in eerste instantie voorsteld, naar alle waarschijnlijkheid.
    Maar toch, hij kan zo het medischdossier van kleine Joey in de comp zien en lezen.

Maar ik denk dat je VK ook wel veel voor elkaar kan krijgen hoor.

7. ProudMum

Net de HA gesproken (zo'n toffe kerel, blijf het maar zeggen ik weet t!) Hij gaat zo de kinderarts bellen en evt morgen hebben we al een afspraak!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn Rox, hele geruststelling.
    Als je maar op je strepen blijft staan.

Knuffel voor jullie!

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden!

ik heb een paar dagen niks laten horen, maar ik lig weer ziek op bed met een buikgriep... :( er heerst van alles en normaal pik ik dat nooit op, maar nu ik zwanger ben ben ik al voor de 2e keer ziek, volgens mijn vk komt dat omdat mijn weerstand nu lager is dan normaal... anyway.. errug vervelend!

@rox: ik wil toch even op jou reageren. jeetje wat verevelend allemaal! laat je niet afschepen meid! ga op je strepen staan en denk ondertussen ook goed aan jezelf idd! dikke knuffel meid!

liefs rebbel

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rebbel, beterschap kruip lekker weer onder de wol, koppie thee er bij!
    x

11. mamastarlight

beterschap rebbeltje!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tipp, bedankt voor je leuke kaartje!
    Mannetje begreep er niks van, dus maar even uitgelegd.
    Met dat soort dingen vermoei ik hem maar niet, hahaha.

Kaal zo zonder pendel onder mijn banner.
    Heb geen voorspellingen meer.

13. mamastarlight

hoop dat een van mijn pendels in elk geval goed zijn...

heb geen zin meer meiden. heb wel al veel gedaan. ookal een sim only afgesloten (abonnement liep af). straks katje halen en jurk voor het trouwen zoeken op internet. wat een gedoe nog zeg hahaha

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nog eentje, heb ook geen zin meer.
    Heb vanavond ook nog een (zakelijke) stamppotfeestje.
    Zo geen zin in, maar gezegd dat ik zou komen, weet geen smoes waardoor ik niet zou hoeven gaan.
    Is ook niet zo netjes natuurlijk.

15. mamastarlight

whahaha.

mijn schoonzusje net aan de tel :rolleyes: heb voor 150.- het drukken, papier etc en enveloppen maal 35 stuks voor de trouwkaart kunnen regelen. gaat ze nu kijken of het via via goedkoper kan. daar komt het op neer tenminste. :rolleyes:

16. ProudMum

Hoi ben er weer.

Ben gebeld door de HA, konden direct terecht bij de kinderarts en moesten ons melden bij de 1e hulp.

Daar aangekomen was de filmploeg er van SBS6 Trauma Team. Heb ik dus geweigerd.

Om ene lang verhaal kort te maken; Joey heeft nu Zantac tegen maagzuur!

17. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    nu maar hopen dat dat helpt he Rox.
    valt niet mee voor de kleine Joey en voor jullie ook niet.

dikke knuffel

18. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hey meiden!

Wat lees ik nou allemaal... "onze Joey" ziek?

Hoop dat het snel opknapt. Dat is toch niks met zo´n klein mannetje.

En blondsteenbokje gaat trouwen? ;) :D

Ik heb mn eisprong gehad denk ik! :D :D :D .
    Met mijn lichaam weet je het nooit, maar.... gisteren was mn temp iets gedaald. Gisteravond had ik helder slijm, waar ik draden van kon maken. Vandaag last van spotting...
    Vervelende was dat ik voor mn werk overnacht heb in een hotel en vanmorgen dus niet getempt heb.

We hebben wel geklust voor ik weg ging. Zullen vanavond ook nog even ons best doen ;) . En daarna ben ik heel benieuwd wat mn temperatuur gaat doen.

@ Rebbel: Beterschap! Lastig hoor, je mag ook niks nemen tegen kwaaltjes natuurlijk.

@ daisy: het wordt steeds spannender. kan me voorstellen dat je het nu wel zat bent. Helemaal met als je je niet lekker voelt.

Fijne avond allemaal!

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @mieke: Hihihihihi, ik had even zin om je een kaartje te sturen ;)

@ rebbel: Beterschap meid.

@rox: Jeetje meid. Sterkte voor jullie alledrie! En rustig aan hoor... (makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik, maar toch) Heel veel knuffels!

Bij ikea echt super dingen gekocht voor mijn moeder. 2 kasten, een nieuw servies...
    Maar het stikte er van de 'verse' kindjes. Allemaal tussen de paar weken en een jaar (ongeveer, schatting) Ik werd echt even compleet gek. Heb op een bank bij mijn moeder uit zitten huilen :cry: . Ik zit er even door heen en heb absoluut geen vertrouwen meer... Ik heb echt zoiets van, waarom zou ik nog klussen, het word toch niks :(

20. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    frustrerend he?! heb ik altijd bij de ikea, daar lopen altijd maar vrouwen met van die mooie bolle buikjes, en dan die kleintjes .... ik wil ook!

hoe is het verder? al mooi geworden bij je moeder?

Deel Deze Pagina