Ja het is echt super. Ze woont in een heel klein monumentaal huisje in de binnenstad, dus dat is best moeilijk om leuk in te richten en om opgeruimd te houden. En vooral voor mijn moeder (ze is een enorme chaoot en opruimen is niet een van haar favo bezigheden ), maar sinds we de inrichting verandert hebben houdt ze het goed bij. Ik ben echt zo trots op haar! Normaal heb ik er Ikea niet zoveel last van, maar vandaag was het echt extreem....
Rox. meid ik hoop dat de zatax het gewenste effect heeft op Joey. En dat jullie zelf dan ook weer wat tot rust kunnen komen. Jezelf niet vergeten hoor. Daisy, nog even volhouden meid en dan heb je vast over een paar daagjes jullie kleine in je armen. Ik hoop voor je dat je bevalling nu zo snel mogelijk mag doorzetten! Suc6 meid! Dikke knuff. Steenbokje, je verhaal klinkt als een sprookje. een mooie belofte en een prachtig land! Prachtig! Mieke, ohh heerlijk. Twee vakanties in het vooruitzicht. Toe maar! En dan al die leuke plannen zo rond je vruchtbare dagen. Dat moet een keer goed gaan. Jannegie, klinkt goed die symptomen. Denk ikderdaad dat jij je ei hebt gevonden! Super! Heel veel succes zo op het wachtbankje! Wicjuh, heb je al besloten of je voor een KS gaat of toch een natuurlijke bevalling kiest? Tipp, knuff (geef de moed niet op hoor!) Rebbel, beterschap. Balen meid. Jammer dat je zo op deze manier niet echt van je zwangerschap kunt genieten. Ik ben vandaaag weer bij de verloskundige geweest. Ze was wederom erg tevreden. Buik is qua cm. prima voor de duur van de zwangerschap. Kindje ligt toch met kopje naar beneden en ligt ook al redelijk vast in bekken. Verder heeft ze vandaag uitgelegd wanneer we mogen gaan bellen als de bevaling zich aankondigt. En mijn bloeddruk was weer prima 110/75. We gaan lekker zo door. Moet nu wekelijks terug komen.
Ach ja, is ook wel eens nodig toch? Ik ben net tijdens het eten in huilen uitgebarsten. Mijn man wist echt even niet hoe hij het had. Heeft me wel lief getroost, mijn hondje trouwens ook. Kwam meteen met zijn koppie op schoot. Mijn katten zijn, zoals katten horen te doen, blijven slapen. Stomme beesten
Thanks Enne... pas maar op hoor, vanaf wekelijks vliegt de tijd om. Ten minste zo heb ik dat wel ervaren.
wat fijn voor jullie rox! Knuffels. voorlopig speel ik hier nog voor waterval... (sorry, heb het gewoon even niet) Ik ga maar afsluiten, spreek jullie morgen...
YES! Dat Joey maar snel mag opknappen nu. Arm ventje, dat hij daar zo'n last van had. Vind dat altijd zo vreselijk, van die kleine babytjes die 'ziek' zijn, en dat dokters er dan zo weinig aan doen :x ze zijn nog maar zo klein en teer! Zoveel kunnen ze nog niet hebben! Tipp, laat maar lopen, denk dat het er even uit moet.. Vind het zo rot voor je dat het zo lang duurt. Hoop echt voor je dat het snel raak is.
Ik zal hier ook even een updeet plaatsen. Vanmorgen weer naar de gyn geweest. Eerst aan de ctg, zag er prima uit. Beebje was lekker druk aant bewegen in het begin, viel steeds wat weg. Typisch dat ik er zo weinig van voel eigenlijk. Daarna naar de gyn. Heeft weer even middels echo gekeken en gevoeld, en ook even de navelstreng gecontroleerd qua doorbloeding. Alles was gelukkig prima. Beebje ligt nog 'mooi' stuit en volgens de gyn blijft dat ook zo. Ik weet nu ook waarom ik aan de ctg moest, en volgende week weer moet. Ik heb blijkbaar weinig vruchtwater en dat is een extra aandachtspunt/kan een complicatie zijn of worden. In ieder geval indicatie voor extra aandacht; begreep dat het zelfs een indicatie kan zijn voor een zkh bevalling, als de rest allemaal wel in orde is (ligging beebje etc.). Daarna stukje uitleg over stuitbevalling, keizersnee, de cijfertjes, getallen, percentages. Stukje voor- en nadelen. Refereerde even aan het boekje dat we meegekregen hadden (nope) vorige week en waarschijnlijk wel doorgelezen hadden afgelopen week ... NIET DUS ... oh, dat was wel de bedoeling Goed.. nu dus boekjes meegekregen. Heeft ons al wel gepeild over onze voorkeur (stuitbevalling of ks). Volgende week terug en dan gaan we de knoop doorhakken. Bij keuze ks plannen ze dat bij dit zkh in de week dat je 39 weken heen bent, omdat ze toch nog te vaak zien dat bij eerder halen, de longetjes nog wat problemen kunnen geven. Voorkeur so far is eigenlijk ks. Puur omdat ik best wel bang ben dat er iets gebeurt met de beeb tijdens een stuitbevalling. En ik weet dat als dat het geval zou zijn, ik het mezelf nooit zou vergeven.
Meis wat moet dat een opluchting zijn! Wel een ellende dat je 2 weken zo in onzekerheid hebt geleefd door zo'n stomm.e trien
Sorry meiden dat ik niet op iedereen reageer, ik lees wel al jullie verhalen hoor, maar heb het de laatste paar dagen zo druk pffff. Wilde nog even voor het naar bed gaan jullie verhalen lezen ( 10 pagina's) en ik ga nu lekker slapen! ps Rox, ben blij dat de medicijnen hun werk doen bij joey, lijkt me zo erg om zo'n klein hoopje pijn te zien lijden! Stomme dokters ook eerst.
Rox hoe gaat het vandaag met Joey, fijn dat je toch gister nog direct terecht kon in het zkh. Hoe gaat het trouwens met het herstel van jouw wond? Daisy, knuf voor jou, de laatste loodjes, ik denk dat het een zondagskindje gaat worden, tenzij het vannacht is doorgezet natuurlijk. Maranka, fijn dat alles oke is, jullie doen het dus goed. Wic, misschien wel fijn om al te weten dat je voor een ks gaat. Kun je je daarop voorbereiden... enne hou je 14 maart nog wel ingedachte zou een leuk verjaardagskadootje zijn Nou meiden, mijn schoonouders vroegen gister of we rond 10 okt. kunnen. Joehoe, dat wordt dan vakantie 3 dit jaar, wat een luxe zeg. Een weekje Aruba kado, wat wil een mens nog meer. Ik wil natuurlijk wel, maar mag van mezelf nu niet te snel zwanger raken. Alsof dat dan ook gaat gebeuren... NOT. Maar dan zit ik met zo'n dikke toeter straks, hihi en we moeten ook nog zeilen natuurlijk. Mannetje opperde voor het zeilen trouwens dat we maar om de dag voor kapiteintje moesten spelen, hihi. Hoop dat ie daar iets anders mee bedoelt, gnagna maar dat zal wel niet. Nou straks weer met mijn ouders op pad huisje kijken in Almere. Daarna lunch met vriendinnetje en daarna nog even mailchecken of er nog gewerkt moet worden vanmiddag. Zo nog even de boodschappen doen. Helaas smste de werkster dat ze ziek is, dus het weekend moeten we zelf aan de schoonmaak. Jannegie, joehoe weer een eitje! Nu hopen dat je cyclus of beetje bij beetje weer wat korter wordt, of helemaal niet meer terug komt. Tipp, wat heerlijk toch, zo shoppen bij Ikea met andersmans centjes.
@ Mik: heb helemaal niet gereageerd op jou, realiseer ik me net. Gelukkig dat alles toch goed zit . @ de rest: Nee, ik ben niet bevallen vannacht .