Morgen meiden! Het was inderdaad een sprookje onze reis en nee we gaan nog niet trouwen hahaha. Eerst mijn broertje van de zomer en dan gaan wij het misschien wel eens een keertje aankondigen. We weten al precies wat we willen en willen alles goed regelen dus dat heeft tijd nodig. Ook ligt het er aan of er al een kleintje is en de verbouwing van het huis dus het kan nog wel even op zich laten wachten. We hebben geen haast en weten wat we aan elkaar hebben. Ik weet wel dat ik ooit met mijn mannetje wil trouwen terwijl ik het geloof in trouwen een beetje had verloren. Dus dat is een goed teken Rox en tip: dikke knuffels! Mieke: hoe was je stampot avond? Hier alles goed verder. Ik ben zo nat de laatste dagen:bloos: echt erg. Hoop, dat het positief is dan is het tenminste nog ergens goed voor hahaha. Functioneringsgesprek gehad en dat ging bijzonder goed! Ben helemaal blij. Vandaag even de brochure en folders afmaken. Zal wel overwerken worden maar daar heb ik me nu op ingesteld dan.
@steenbokje: Dank je. Het gaat iets beter nu. Ben nog wel erg down... Enne... volgens mij ben je inderdaad megavruchtbaar nu hahahahaha.
Tip: ken het ik was echt een verschrikkelijke bits vanmorgen! en weet niet of het vruchtbaar is maar erg is het wel! Whahaha wil iedereen ineens dat we gaan trouwen of zo hahaha Daisy: i know thanks! wij willen echt iets heel bijzonders maard at zeg ik lekker nog niet hihihi
Hoi hoi! Met joey gaat t de goede kant op, dus met mama ook. Wond van de KS is dicht, over 2 weken nacontrole. Met een paracetamol is het goed te doen de 1e paar dagen. Na een week liep ik alweer bij de winkels hahahaha @Wic, de KS is mij echt gigantsch meegevallen en de ruggenprik was ook peanuts. dinsadag avond KS, woensdagavond liep ik alweer rond!
Werd vanmorgen wakker met brandend maagzuur, dus van de ellende vroeg opgestaan. Begin inmiddels aardig moe te worden. Heb wat melk (en cornflakes) op voor het maagzuur, het lijkt te helpen, maar ik zit nu ook kaarsrecht overeind. Heb vannacht redelijk geslapen, en de enkele keer dat ik wakker werd was mijn baarmoeder de weeen aan het uittesten. Vanmiddag naar de VK, en hoop ik meer te horen.
@rox, fijn meid... Goed te horen dat het beter gaat bij jullie! Knuf @daisy: Sterkte meid. Ik denk aan je. Knuf
Fijn dat het een stuk beter gaat met Joey! en met mama! Enne ... goed om te lezen, positieve ervaring met ks - erna. Tnx.
Klinkt misschien gek, maar van een zware keelontsteking met griep heb je veel meer last! Ik zou het zo weer over doen.
@rox: jep. Hij heeft net zijn verhaal kort gedaan. Ik heb wel wat fel over hem geoordeld, maar goed Er waren dames die vonden dat hij ze lastig viel, en ze hebben hem bij de feb. mamma's zowat gelinched Hij stuurde dames een pb om ze te feliciteren of sterkte te wensen ofzo en dat stelden ze niet op prijs. Nu heeft hij van lotte een waarschuwing gehad dat hij niet meer mag pb-en. Bij een volgende klacht wordt hij van het forum gebannen.