Hij is inderdaad irritant en heeft een plaat voor zijn kop, maar de toon waarop ik hem net heb aangesproken kon ook niet echt, dus dat heb ik ook even recht gezet. Maar goed, laten wij het hier in ieder geval zonder mannen gezellig houden
sorry dat ik het zeg hoor maar wat een onzin! is toch aardig van hem. maar toevallig omdat het een man is staat iedereen op zijn achterste poten. hij heeft een hele mooie dochter bij een lesbisch stel inderdaad.
Tuurlijk kan het verveldn worden ervaren, maar hoe meer op hem word gereageerd hoe leuker hij het vind toch? Hij zal het vast goed bedoelen, maar het alleen niet helemaal inzien dat het niet op prijs word gesteld
vrouwen staan er toch bekend om om snel op hun achterste benen te staan? Ik ken de achtergrond van de rel niet, dus daar ga ik ook nisk over zeggen. Ik heb wat reacties van hem terug gelzen en hij valt de dames bij de feb. mamma's nu wel erg aan. Maar inderdaad. Ik vind het best goed dat mannen zich ermee bemoeien.
ik ken de rel ook niet maar ik heb toevallig ook pb contact met hem vandaar. ik vind hem niet vervelend en als dit de reden blijkt te zijn dat hij niet meer mag pben vind ik dat kinderachtig. ik vind het juist super wat hij gedaan heeft en dan ken ik hem nog niet eens. ik vind dat hij alleen al om die reden, alle rechten heeft hier te mogen zijn!
zit trouwens nog te denken aan een dag voor deze topic te organiseren. kom ik nog op terug. samen met k&S
wicjuh en ikdus: oke, ik begrijp dat ook wel hoor. ik sta daar iets anders tegen over maar ik begrijp het wel
Ik ken m verder niet hoor ... alleen van horen-zeggen en lezen bij feb.mama's. Zal me er verder ook niet mee bemoeien (proberen hihi). En nog iets : Ik ben verkouden (aan het worden).
Ik was niet van plan je naar dit topic te halen of hier verder een discussie over op te starten. Ik ken je verder niet en heb het van horen-zeggen, zoals ik net al tikte. Ik ga hier ook verder niet op in; als ik het tegen jou had, had ik me wel op jou gericht met mijn opmerking. That's it wat mij betreft. Have a nice life.
Rox, joepie een maand oud ! Over 2 maandjes is hij eigenlijk al een jaar hahaha. Wicjuh, wat vervelend dat je verkouden bent. Steenbokje, gelukkig heeft iedereen op alles een andere kijk en een mening. Ik vind het namelijk ook super dat hij gedoneert heeft en ook heel lief dat hij bij vele meiden gewoon een hart onder de riem wilt steken. Helaas valt dat niet bij iedereen goed.
laten we hier geen discussie gaan voeren dis ergens anders al bezig is goed. iedereen heeft er een eigen mening en idee over. de een deelt die de ander niet. dat is het laatste wat er HIER over gezegd hoeft te worden.