Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Inderdaad steenbokje..
    Heb je al het gevoel dat je ei al is geweest?

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Ikdus: geen idee houd het niet bij deze keer. we blijven gewoon zo om de dag klussen dus...

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Keizersnee. Ben bang dat er tijdens een stuitbevalling iets misgaat, onherstelbaar. Die kans is misschien niet groot, maar wel groter dan bij een gewone bevalling.
    En daarbij .. ik zou het mezelf achteraf echt nooit vergeven, als het wel het geval zou zijn.

4. Niet meer actief

Oké, wel even beter misschien om er niet mee bezig te zijn. Zie je wel vaker dat ze dan plots zwanger zijn. Ik denk dat ik het deze ronde ook ga proberen zonder persona en zonder tempmeter.
    Ik wil zoo graag zwanger worden in NL, ik ga er nog goed over nadenken of het deze ronde word en anders maar in Spanje.

5. mamastarlight

nee ik heb er geen zin meer in en na deze maand gaan we naar de HA dus dan krijgen die dingen vanzelf weer. nu dus even niet.

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @steenbokje: Gezellig zo'n dag! En als je nog organisatiehulp nodgi hebt... Je weet me te vinden. Ik heb het als huisvrouw geloof ik het minst druk ;)

7. Niet meer actief

Daarom, dus een maandje rust is wel even lekker !

8. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Hoi dames,

Daisy, zakt het maagzuur weer wat af? Ik heb er al een aantal eken last van en ben bang dat dat ook wel tot de bevalling zo zal blijven. Ik neem af en toe toch maar een rennie en dat helpt.

Mieke, joepie. 3 vakanties ! ! !

Steenbokje, veel plezier met klussen!

Rox, fijn dat Joey weer opknapt.

Wicjuh, niet ziek worden hoor! Je hebt je energie wel voor wat anders nodig.

ikdus, je zit al op 15 DPO, wanneer ga je testen? Of heb ik iets gemist?

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik had hetzelfde gekozen Wicjuh.

o ik heb ook weer wat. heb die sunshine dagcreme van Nivea. ik opgesmeerd maar vergeten handjes te wassen....

10. ProudMum

hoe voel jij je Maranka?

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga mijn pc even uitzetten, de computerkast van mijn moeder is via MP verkocht dus die moet uit elkaar. Spreek jullie later!

Knuffels!

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee, wat een gezellig en druk clubje hier (op de discussie even na dan). Ik ga me hier ook maar eens bij voegen.

13. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Maranka : dat dacht ik dus ook, haha! Mn lijf moet in gezonde conditie zijn/blijven de komende weken!

Hoest met jou?

@ Rox : hahaha bruine vlekkerige handjes nu?

14. Niet meer actief

En Rox helpt het een beetje of word je een beetje oranje ? Dat zie je vaak bij die creme's.
    Ik zelf heb goede ervaring met die van Olaz, we hadden gratis een tube gegreken.

Maranka, vervelend hoor maagzuur gelukt helpt Rennie.. Ik heb gister getest en een licht roze dun streepje, ik ga er nu nog maar even van uit dat het niets is, want mijn temp is laag en heb al 2 keer bruinbloed/slijm gehad. Als morgen mijn ongi nog niet heeft doorgezet test ik nog een keer.

15. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Sucre : welkom hier :)

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Zo he Rox wat gaat dat hard zeg. Je kleine knul al weer een maand oud. Alles goed nu met de kleine?

Daisy loopt ook op de laatste loodjes en ik ben ook al bijna op de helft. Tijd vliegt!

Steenbokje volgens mij moet jij gewoon aan de klus. Je bent volgens mij hartstikke vruchtbaar.

Zo weer werken tot 22u pffff. Ach ja ook best lekker op vrijdagavond.

17. ProudMum

@ BD, nu gelukkig wel weer ja! Pff hij heeft Reflux en we zijn van het kastje naar de muur gestuurd de afgelopen week.

@ Sucre, welkom hier!

@ ikdus, na 2 dagen kan ik er nog niet echt veel over zeggen haha.

@ wicjuh, ze hebben een oranje gloed ja.... vies gezicht hoor!

18. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Met mij gaat het op het brandend maagzuur na heel erg goed. Heb er vaak 's avonds vanaf een uurtje of twee na het eten en dan 'snachts last van.
    Zelfs mijn man wordt er wakker van. Ik lig te smakken en draaien. En hij slaapt nogal waakzaam de laatste tijd. ;) !

Maar verder gaat het prima. Begin nu wel in een keer veel aan te komen. Was voor twee weekjes terug nog maar 9 kilo aangekomen en nu is dat ineens 12 1/2 terwijl ik had gehoopt dat dat ongeveer de eindstand zou worden. Moet nog zeker een weekje of 4 door dus hoop dat het toch een beetje binnen propories blijft.

Verder voel ik me prima. Niet vermoeid of zo. Slaap nog prima. Moet hooguit 1x per nacht naar de w.c. en kan heerlijk uitslapen. Heb ook bijna geen last meer van mijn heupen s'morgens. Nee gaat echt heel lekker. Ik begin sinds deze week te voelen dat het ukkie wat aan het indalen is. Af en toe wat druk van onderen en wat steekjes. Maar dat vind ik niet erg. Alleen maar een teken dat we de laatste weken ingaan.

Zo dat was even een uitgebreide opdate van mij :) .

Liefs Maranka

19. ProudMum

fijn dat het zo goed gaat!
    Heb je al pepermunt geprobeerd voor het maagzuur? Dat neutraliseerd namelijk, daarom krijg je dat altijd in de restaurants bij de rekening

20. mamastarlight

rox: ik ben vrij bleek dus ik wild at spul ook geen proberen zeker voor de bruiloft straks maar ik krijg er altijd zo'n kleurverschil van! en rare vlekken inderdaad.

De dag komt er meiden maar moet even kijken en bedenken.

Share This Page