Ja, je moet het echt heel gelijkmatig inwrijven en geen kleding erop dragen tot het echt goed is ingetrokken. Heb mn benen wel eens gedaan, ging best tot ik mn sokken uitdeed rare vlekken daar omdat de sokken erop drukten, hihi. enne ..tot het goed is ingetrokken? Volgens mij moet je dan een halve dag in je ondergoed door het huis paraderen ofzo
die dagcreme van nivea is met 2 min ingetrokken. Maar als ik jou was steenbokje zou ik dan in zo'n airrush cabine gaan. dan ben je overal gelijkmatig bruin en heb je als je zwanger mocht zijn als nog een lekker kleurtje
Ik ga het proberen! Ik drink nu vaak 's avonds wat warme melk of neem een beetje vanille vla. Het maakt eigenlijk niet uit wat ik eet of het nu wel of niet vet of pittig is. Heb van alles evenveel last. De huismiddeltjes werken vaak een uurtje, maar zodra ik in bed ga liggen begint de ellende weer. En rechtop slapen is niet echt een optie helaas. Ik heb wel het idee dat het een beetje helpt dat ik mijn hoofdeind wat omhoog heb gezet. Nou ja, gelukkig weet ik dat dit over een weekje of 4/5 weer over is. en dan is het leed wel te overzien. Ik weet dat het erbij hoort en tja voor zo'n ukkie heb je heel veel over nietwaar. Zo en nu stop ik hoor met kagen. Ben n.l niet zo; klager, maar moest het nu toch even kwijt om Daisy te laten weten dat ze niet de enige is. ( en Joey ook niet. Ook al heeft dat helaas een hele andere oorzaak, blijft net zo vervelend voor het kereltje)
klopt het is erg vervelend. ik mag wat dat betreft in mijn handen knijpen dat ik er geen last van had!
Ow Rox 2 daagjes hopelijk geeft het je een mooie tint ! Steenbokje, ik vind die van Olaz voor de gezicht wel heel goed je krijgt wel een tint en je ziet het meteen, ( tenminste bij mij wel ). Want als ik moe ben of ziek ben was ik ook vaak bleek. Ik weet niet of die Olaz voor het lichaam goed is, misschien moet je die eens proberen? Zal vast wel het zelfde zijn.
maar wel goed smeren. ronddraaiende bewegingen maken, kan heb je minder last van strepen en vooraf goed scrubben
Ik ga me even opknappen, en dan gaan we naar de VK. Heb ff lekker op bed gelegen, was kapot vanmorgen.
Wij gaan ook even boodschappen doen. En de proefdruk en de enveloppen halen! Daisy ben benieuwd wat de VK zegt vandaag.
Hee, ik ga binnenkort trouwen en las jullie verhaal over bruiningscremes. Ik lig onder de zonnebank, maar mijn gezicht blijft altijd wat achter in vergelijking tot de rest van mijn lichaam. Nu gebruik ik de gezichtscreme van Nivea, maar ik kreeg allemaal pukkels, ook niet echt fijn. Ikdus, hoop voor je dat het raak is!
Leuk, leuk, leuk.... En zoals ik al zei... Als je hulp nodig hebt... En ik ben een paar weken voor mijn bruiloft lekker veel de zon ingegaan.... @daisy hoe is 't nu?
Sucre Welkom! Meiden ben weer van de partij! Bungalow bekeken voor mijn ouders, erg leuk en ze zijn wel enthousiast. Lunch met vriendin ging niet door dus ben met mijn ouders naar zus gereden. Zij moesten oppassen en ik heb weer even met Esmee geknuffeld. Heerlijk meissie is het aan het worden. Verder niet heel veel gemist geloof ik. Ben benieuwd naar Daisy en hoe het bij de vk is gegaan. x
Ben er weer. En mag helaas een week wachten, en nadenken of ik gestript wil worden. Nadelen die ze opnoemde waren dat je nog meer gaat rommelen, en geen zekerheid of het helpt. Ik ga dus maar ff het net afstruinen... en kijken of ik meer info kan vinden.
Pfff vervelend Daisy die onzekerheid. Maar volgens mij gaat het echt een zondagskindje worden En een maart baby, eigenlijk ook wel leuk. Ik hou erg van maart hahaha.