Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    14 maart zei je tegen Wic he. Ik hoop het niet, maar ja, da's wel 42 weken :( :)

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeps Daisy, dat zou nog wel erg lang wachten zijn zeg, hahaha.
    Het zou wel ontzettend frappant zijn wanneer jij en wic tegelijk gaan bevallen.
    Moeten jullie nog even een reserve buddy nemen ;)

Nou onze 3e vakantie is bijna een feit.
    Staat in optie voor 5 t/m 13 okt.
    Ik had al zo'n voorgevoel dat 2008 ons veel moois zou gaan brengen, nu nog zwanger raken dan is het compleet dit mooie jaar.

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Wauw, 3 vakanties! Ja dan is zwanger worden alleen nog nodig voor een supertopjaar! Leuk miek!

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nou, als we allebeide verdwijnen... is misschien ook wel een hint :p.

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

daar ben ik weer op blz 1200! we gaan goed meiden.

hier alles goed hoor. druk gehad vandaag op me werk vandaar dat iki niet meer langs ben gekomen. bovendien gewerkt tot 7 uur dus pffff

functioneringsgesprek gehad vandaag en deze was voor beide kanten heel positief dus ik ben weer blij. jullie zullen ook wel begrijpen wat mijn keuze dus is geworden ;)

ik krijg meer kansen tot het opzetten van iets. ben nog een beetje geheimzinnig je weet nooit wie er mee leest als jullie begrijpen wat en vooral wie ik bedoel ;)

net naar de stad gelopen en hapjes staan in de overn. ben nat geregend! dvd's gehuurd dus jullie weten hoe onze avond eruit gaat zien.

lekker begin van het weekend!

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Fijn meid dat je gesprek goed ging. Lekker hoor op de bank met dvd'tjes.

Wij zoudan vanavond naar een dansavond op de dansschoolgaan, maar we blijven lekker thuis. Ik ben doodop van het gesjouw met kasten, en het is ook van dat pokkeweer. Ik denk dat ik vanavond maar lekker vroeg mijn bedje inkruip ;)

@daisy: hoe gaat het nu?

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Goed hoor. Heb zelfs een broodje ei op (voor de smaak), al denk ik dat ik daar vannacht nog erg veel last van zal krijgen... was wel vet :(. Verder hoop ik een beetje dat vannacht de vliezen breken ofzo.... lijkt me wel knus zo, met die harde wind buiten :rolleyes:. Stormt het bij jullie ook al zo erg?
    Morgen gaan we auto ophalen... althans we... kijken of ik mee kan :rolleyes:.
    PS Als ik nou met gebroken vliezen begin, weet ik het gewoon zeker :rolleyes:.

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Maranka ik ben al 10 kilo aangekomen en ben pas 25 wkn zwanger pffff, ben jaloers op jouw 12 kilo hoor! Ik denk dat ik wel naar de 20 ga, maar het is voor een goed doel :D :D En ook hier last van brandend maagzuur

Liefs Minnie

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @daisy: Het stormt hier vreselijk... Tja dat krijg je als je dicht bij de kust woont... Ons tuinhek in de voortuin blijft niet goed dicht zitten en kleppert echt vreselijk. Ik wordt er knettergek van.
    Ik duim voor je dat vannacht je vliezen breken meid! Ik hoop het echt voor je want al dat wachten is ook niks...
    Knuffel!

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Trouwens, zijn we nu al op de 1200? Dat gaat snel! \:D/

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zit nu op ca. 16 kg.

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier is niks gebeurd.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    He Dais, wat jammer nou! Ik blijf nog steeds bij zondag ;)

Hier ook enorme storm vannacht, werd er gewoon wakker van.
    We slapen op zolder dus dan hoor je het ook extra goed.

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Heerlijk die storm buiten. Kan ik altijd erg goed door slapen. Vind het iets rustgevends hebben. Ik schijn erg gesnurkt te hebben vannacht. Nou dat zal wel. Mijn keel was gortdroog en mijn lippen gebarsten vanmorgen toen ik wakker werd. Peter vond het minder ;). Die had dus geen oog dicht gedaan. En storm buiten en ik het bos in drenthe om aan het zagen.

Daisy, ik ga voor je duimen dat er vandaag flink gerommeld gaat worden en dat je vliezen breken. Ik regel het wel even zo dat je eerste nog even de auto kan gaan halen, want dat is ook leuk.
    En dan vannacht of morgenvroeg een vlotte en makkelijke bevalling. Ik zal mijn best eens even doen.

Verder geen nieuws hier. Ga een dagje niksen en misschien nog even naar de winkels.

Groetjes Maranka

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoi allemaal!

Gisteren is Mike met tijgertje de kat van mijn moeder naar de dierenarts geweest. ze liep mank namelijk.

Aan haar verwondingen word vermoed dat ze is aangereden.. dr koppie lag open en haar heupje en bekken waren ontwricht en gebroken. dus t beesje is onder narcose geweest, foto's gemaakt en gerepareerd. Ze staat nu stijf van de morfine en bij de dierenarts had ze bloed in haar ontlasting dus heel de nacht heeft mijn broertje haar in de gaten gehouden. (mike moest mee omdat marvin doof is)

Gelukkig heeft hij geen bloed meer in haar ontlasting gevonden en moet ze 6 weken in een bench om rust te houden. Er staat een ovenschaal met kattengrit in de bench en een bakje water en voer, zodatze toch kan eten drinken en haar behoefte kan doen. Mijn hart brak toen ik dr zag en mijn moeder was in alle staten, die zit deze week in Poppel en t is d'r lievelings poes....

Weer eens wat anders dan een "Joey verhaal" he? :)

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Joehoe, we hebben een auto! \:D/
    Straks ff cruisen.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daisy, joehoe, leuk toch weer zeg! is ie mooi? welke kleur?

Rox, wat een narigheid met de poes zeg.
    Bah, gelukkig heeft ze het wel overleefd, dat had ik ook liever gehad bij Gaabje.
    Hoop dat het snel beter met haar gaat.

x

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Rox, ahh gossie wat zielig voor die kat. Beterschap er mee.

Daisy, zo nu mag je nog even een toertje doen in de nieuwe wagen. Wel even een zeiltje mee voor de zekerheid. En dan lekker rommelen en flinke weeen die ook doorzetten graag!

Mieke, jij nog een dikke knuff omdat je Gaabje vast nog erg mist.

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Tuurlijk is-ie mooi ;). Hij blue extreem... da's dat echte blauw zeg maar.

Deel Deze Pagina