Hee hallo, Ja we zijn even oud zie ik. Grappig. Ik vind het helemaal niet krom hoor dat je in de stress zat toen je de pil een keer vergeten bent. Je hoort ook wel dat mensen de pil vergeten en zwanger zijn. Dus ja logisch dat je dan in de stress schiet toch? Gr. Kat
Goedemorgen dames. Wat wordt er weer lekker veel gekletst hier. Gezellig hoor. Blijft spannend hoor Jannegie. Ik zal voor je duimen hoor aan het eind van de week. Goed van je dat je nog even wacht om teleursteling te voorkomen.
Hoi meiden. Ik wil julie heel veel sucses wensen met zwanger worden en ik hoop dat het de eerste keer raak is. Bij mij was het in de derde ronde raak en dat is ook erg snel als ik het zo lees hier en daar dus wees niet somber als het niet meteen raak is want er zijn nog kansen genoeg en wie weet is het de volgende keer raak en ben je zwanger. Nogmaals heel veel sucses en geniet vooral van het zwanger willen worden want dat kan ook erg fijn zijn,lekker veel proberen en genieten er van met je partner. Doei teddy.
Hallo tdeey, Jeetje in de derde ronde al das idd vrij snel. Maar van harte gefeliciteerd! Super voor je! Jullie weten al wat het is zie ik. Ik zou het niet willen weten. Ik zou het als verassing willen houden. Maar dat is bij iedereen verschillend natuurlijk. Ik hoop dat ik ook snel zwanger raak. Wil het zo graag Gr. Kat
Hoi Teddy, Bedankt voor je bemoedigende woorden en van harte gefeliciteerd! Ben jij er erg mee bezig geweest? (vrijen op het goede moment, temp meten enz.) Begint bij mij nu echt wel spannend te voelen. Misschien dat ik toch maar een testje haal...
hoi meiden! bedankt voor jullie antwoord! ik denk zelf ook dat het ontpillen is! ik heb echt al de hele dag ontzettende buikpijn, maar anders dan als ik ongesteld moet worden, dus denk niet dat het dat is. @ Jannegie: ik zou testen als ik zes dagen over tijd was! als je nu ongesteld wordt is het ook een teleurstelling toch? en met een test heb je zekerheid! ben benieuwd! groetjes rebbel
Hoi allemaal, We leven nu een luxe leven met 2 inkomens, dus jullie hebben hartstikke gelijk dat dit straks om een lager pitje moet. Het stelt me in ieder geval gerust dat jullie dit ook ervaren. Het is ook zo spannend allemaal dat ik me over alles zorgen ga maken. We gaan waarschijnlijk van de zomer voor het echt "klussen"(zo noemen jullie dat toch?) Ik weet echt 100% dat ik moeder wil worden, toch blijven die twijfels.... Erg leuk om jullie verhaaltjes mee te lezen. Groetjes Krista (P.S. Die banner onder mij klopt niet, ik ben niet overtijd)
Hihi, wat heb je met je banner gedaan dan? Ik heb nog steeds geen test gehaald... Ik voel me ook helemaal niet zwanger, kan dat ook? Misschien ben ik gewoon weer laat door het onpillen
meiden ik ben ongie geworden zet nog niet helemaal door wat dat komt voel ik gewoon dus helaas voor mij niet meteen raak hihi en op naar de volgende ronde
hoi Krista! ik kan je helemaal begrijpen hoor! ik heb in het begin ook heel erg die twijfels gehad en nu soms nog wel eens! maar ook wij hebben nu een luxe leventje met 2 inkomens, als ik zwanger raak wil ik drie dagen blijven werken en ja we zullen het dan echt wel eens rustiger aan moeten doen, maar dat is ook logisch! en dat heb ik er wel voor over! ik ken iemand in mijn omgeving die alleen een kindje op moet voeden terwijl ze van de bijstand leeft, ze doet het heel erg goed hoor en ik vind dat erg knap van haar! en dan denk ik dan moeten wij het met zn 2en ook kunnen! succes met zwanger worden! groetjes rebbel
Hey dames, ook ik ben nog steeds niet ongi geworden, ik voel wel vanalles in mijn lichaam maar dat hoort er vast allemaal bij. Mijn wens naar een baby wordt ook steeds groter. Hebben jullie dat ook dat het lijkt of er opeens heel veel vrouwen in je omgeving in verwachting zijn, het kan zijn dat het me nu gewoon meer opvalt, maar vind het wel toevallig. Groetjes
Nou ja, ik denk dat ik voor de tijd ook nog geen test in huis heb. Heb de hele verdere week afspraken ver weg, dus dan kom ik pas laat thuis. Mooie smoes om nog te wachten