dat helpt allemaal niet hoor! joey diende zich hier pas aan toen ik me er echt bij had neergelegd dat ik overtijd zou gaan lopen
@ Steenbokje: Het enige dat ikover dromen dat je zwanger bent te zeggen heb, is wat mijn droomwoordenboek me verteld. Ik heb het eerder al een keer hier opgeschreven. Ikzal het even terugzoeken voor je. @ Rox: Ik was vrijdag helemaal vergeten je te feliciteren met de 1-maand-dag van Joey! Bij deze dan! Zo net lekker even in de tuin gewerkt. Ik heb koppijn, ga zo denk ik maar lekker op de bank hangen.
steenbokje: gevonden! even een citaat uit mijn droomwoordenboek: "Over zwangerschap dromen wijst op een nogal langdurige wachtperiode die ergens voor nodig is, mogelijk voor de afronding van een project. Vreemd genoeg slaat een droom over zwangerschap zelden op onze eigen zwangerschap, maar soms wel op die van iemand om ons heen. Een andere betekenis betreft het tonen van geduld en wachten todat een natuurlijk proces heeft plaatsgevonden, zodat we een taak kunnen uitvoeren" Uiteraard moet je het verhaal zelf aan de hand van je eigen situatie interpreteren... Maar over je niet goed voelen zegt het boek niks....
Rox, bij mijn vriendin heeft het echt geholpen hoor. Maar ieder lichaam zal er wel anders op reageren. Joey alweer een maand, wat gaat het toch snel zeg. Hoe gaat het nu met het spugen etc. Helpt het nu goed, hebben jullie ook meer rust nu.
spugen is over nu, hij heeft alleen nog wat last van zuur. ik mag niet zomaar de zantac verhogen omdat het een X aantal ml per kg lichaamesgewicht is. maar donderdag weer naar de KA dus dan zien we wel! Ben gisteravond ongi geworden, vrijdag begon mijn stopweek. Gatver wat heb ik een koppijn. alleen al daarvoor zou je aan een 2e denken!
Ongesteld worden. tja dat klink nu eerst weer vreemd in je oren na het bijna een jaar lang te hebben mogen missen. Nee echt 1 van die dingen waar ik niet op zit te wachten. Fijn dat Joey niet mee spuugt. En inderdaad gefeliciteerd met zijn 1ste maanddag!
wat vinden jullie hier van? ik bendruk op zoek naar een gastouder zoals jullie weten.... Geachte ouders, Vanaf 17 maart zullen wij, twee ervaren onderwijskundige, "OPPAS THUIS", starten. Bij de KvK zullen we deze activiteit registreren en daarbij willen we aan de ouders overhandigen: 1.Onze Diploma's 2.Verklaring van goed gedrag 3.Op korte termijn het rapport van brandveiligheid en hygiëne. We zijn voorlopig niet als Kinderopvang geregistreerd, maar in de toekomst is dit wel de bedoeling. We zijn niet van plan om meer dan 4 kinderen per dag te ontvangen van 0 tot 4 jaar en daarmee bieden wij een veilige en overzichtelijke leer- en speelomgeving. In de praktijk zal ik met de kinderen bezig zijn en mijn partner zal mij met overige zaken helpen. Mocht u meer informatie willen dan kunt u mij mailen, bellen en uiteraard ook een afspraak maken. En wie zou mij kunnen helpen aan een Woezel en Pip tas van de 9 maandenbeurs voor mijn nichtje? ik wil de mijne niet kwijt namelijk!
He Rox, klinkt aannemelijk toch. Afspraak kun je altijd maken om te kijken wat je gevoel er bij is wanneer je deze mensen 'live' ontmoet. Ze beginnen alleen wel net natuurlijk. Maar wellicht hebben ze wel al de nodige ervaring. Ze pakken het wel prof aan. Misschien staat er iets op MP over die tas?
ik ga morgen even bellen voor een afspraak! klopt Mieke, heb al op verschillende geboden maar aangezien er een aantal dames van dit topic ook waren geweest dacht ik dat ik hier ook wel een kansje maakte
hoi meiden! ik ben weer opgeknapt gelukkig! hoe is het hier? nog spannende dingen gebeurd? daisy is nog niet bevallen zie ik en met joey gaat het ook iets beter gelukkig! fijn rox! liefs rebbel
minder goed, hij heeft heel de nacht gehuild. ik denk dat hij te weinig medicatie krijgt. het maagzuur komt weer omhoog