Tip, zolang er een 2e streepje staat is je ei nog niet geweest. Wanneer er geen streepje meer staat is je LH piek voorbij. Zie mijn cyclus, (tempkaartje in album) van voor dag 14 aan het testen geweest en al die tijd tot aan mijn ei op dag 26 2 streepjes gehad. Echt heel vreemd. Wat doet je temp?
@ rox: knuffel... @mieke: Mijn temp blijft redelijk rond de 36.4 hangen. Met hier en daar een uitschieter. Ik had donderdag ineens 36.22 bijv. en toen vrijdag 36.47 Ik heb hem in mijn album geplaatst
Hoi all, Laat weer weinig van me lezen geloof ik. Lees overigens nog steeds trouw mee hoor Verkoudheid word ik echt superzat nu. Bah. @Rox, balen meid, dat het niet meer zo goed lijkt te helpen bij Joey. Echt zielig voor de kleine man. Overigens wel fijn dat Mike er rustig onder blijft, kan je dat zelf ook een beetje? Oh trouwens, mannetje is weer bezig geweest met die buikfoto, heeft m heel leuk bewerkt. Wat vinden jullie? (album)
nu wel wicjuh, omdat ik weet dat ik nu terecht kan bij een kinderarts en niet meer van het kastje naar de muur word gestuurd
Mooi Wic de foto, als je niet weet dat het jouw buik is zou het zomaar iets anders kunnen zijn....... zelf in te vullen
@ mieke: Oh die beetje vergeetachtig! hahahaha Je uitleg was duidelijk, dank je. Ik heb trouwens ook even mijn kaartje (tot zover) in mijn album geplaatst... @steenbokje: graag gedaan hoor...Best leuk zo'n droomwoordenboek
Tip, je kunt je vragen ook altijd stellen in het temperatuurkaartjes topic hoor. Weten ze veel! Rox, spannend wel toch?
droom inderdaad, denk dat het of een voorspellende droom is (heb ik vaker) of iets met mijn werk te maken heeft
ik zit er over te denken om, misschien wat vroeg, toch eens bij de ha langs te gaan. Nooit positieve ovulatietesten, niet echt regelmatige cyclus, weinig schommeling in temp... Lijkt bijna mijn angstige vermoeden dat ik geen eisprong heb te bevestigen en hoe eerder ik er dan bij ben hoe beter. Toch?