Tip, als je je er beter bij voelt dat je dat initiatief neemt moet je dat vooral doen. Je weet nooit wat hij/zij te zeggen heeft. Wellicht stuurt hij/zij je zomaar door. Wat jij aangeeft, daar was ik ook bang voor. Nu ben ik wel wat jaartjes ouder maar ik wilde het toch zeker weten. Soms twijfel ik nog wel eens hoor.
Tsja... Ik twijfel een beetje... Ik hbe net eens wat van die infodingen bij de verloskundigen gelezen, en daar vind ik ook wel wat van mijn 'klachten' terug... Misschien dat ik nog even dapper doorbijt. Het is bijna juni en dan ben ik een jaar bezig!
Hallo ik heb ff een vraagje! Ik ben sinds vrijdag gestopt met de pil en heb net een bloeding gekregen. Het is helderrood bloed? Eigenlijk zou ik pas de 10e ongesteld moeten zijn volgens de pil zeg maar. Is dit dan mijn 1e menstruatiedag?
Tipp, ik had ook niet heel veel schommeling in temp. Mijn kaartjes staan nog in mijn album. En mijn ovutesten werden ook nooit zo duidelijk als de teststreep. Bij de digitale ovutesten kreeg ik gelukkig wel een smile. Ik had meer door mijn slijm door dat ik mijn ei had en heb twee keer rond mijn ei een eisprongbloeding. ja dan word het alles bij elkaar wel erg duidelijk. Balen dat het voor jou zo onduidelijk is. Mieke bij jou is wel elke keer een eisprong te ontdekken gelukkig. Nu nog een keer goed timen met het verleiden. Maar dat heb je al goed geregeld voor de komende cyclussen ! Nu maar even hopen op een beetje goed voorspelbare cyclus. Daisy, meid afwachten maar weer helaas. Maar gerommel is vast ook voorwerk. BD. gefeliciteerd met je neefje en met de goeie echo! ! ! Rox, zo balen meid dat Joey nog steeds last van zuur heeft. Maar fijn dat jullie nu wel bij de kinderarts lopen. Wij hebben vandaag een mooi boxkleed van schoonmoeder gekregen voor de kleine.
Brenda, heb je netjes je pilstrip afgemaakt? Als dat zo is dan kan het toch zo zijn volgens mij, je mensturatie komt toch met 5 dagen na de laatste pil van de strip? Kan het mis hebben hoor, corrigeer me meiden als ik het fout heb. Maranka, ja ik geloof ook wel dat ik een eisprong heb hoor. Enne Tipp als het niet zo is zou je ook geen streepje krijgen op je tests. Wat lief dat jullie een mooi boxkleed hebben gehad. Ik zag ergens ook een leuk speelkleed van Woezel & Pip, jammer dat ik nog niet dat soort spul kan inslaan, hahaha. Mijn god zeg, ik zit even een stukje van Jackass2 te kijken, wat een stelletje malloten zeg. Ben er helemaal misselijk van.
Nee ik heb mijn pilstrip niet netjes afgemaakt, omdat ik deze maand de pil al 4 dagen achter elkaar vergeten was in de 1e week en daarna nog een keer twee dagen, toen dacht ik nou dan stop ik er maar helemaal mee! Was toch al een zooitje, maar kan ik het nu rekenen als mijn 1e menstruatie dag? Ik wacht ook maar ff morgen af of het zegmaar heviger wordt.
Ik denk dat je het wel kunt rekenen als je eerste dag. 10 maart zou dan niet kloppen omdat je er dus eerder mee gestopt bent.
Ja inderdaad. Ben ook maar even uitgegaan van 28 dagen cyclus die had ik ook voor ik met de pil begon! Ga gewoon om de dag 2 dagen klussen
Ja idd, maar ja dat merken we dan wel, ben blij dat ik nu al bloedverlies heb! Weet ik dat dat tenminste goed zit! Toen ik mijn pil 4 dagen vergeten was had ik ook daarna bloedverlies alleen dat was niet zo veel, wass een beetje roze en duurde ook maar 1 dag.
Dames, hier weer even een nieuwtje! Vandaag weer voor controle geweest en echo.. En de kleine uk was precies gegroeid volgens schema en duur vd zwangerschap. Enn.. het hartje klopte nog! Hopelijk kan ik nu wat meer genieten haha..
Missy wat een goed nieuws! Fijn joh! Mieke: bedoel je dat als ik geen eisprong zou hebben er sowieso geen 2e streep zou verschijnen?
Als je geen eisprong hebt maak je ook geen LH hormoon aan welke nodig is om een ovutest te doen waarbij je dus 2 streepjes ziet. Je Test streep en je Controle streep. Zora bijv. heeft wel een eisprong getraceerd maar door haar onregelmatige cyclus weet ze nooit wanneer. En is dit de eerste ronde dat je bezig bent met tempen? Want doordat je straks wat meerdere kaartjes hebt, zou deze wel een eisprong moeten kunnen vinden. Nog even afwachten dan misschien.
Dank je voor je duidelijke uitleg (ik voel me af en toe zo blond ) Ik hbe besloten het nog even een paar maanden uit te zingen. Ik heb zoveel nuttigs gelezen... Ik zit me weer eens op te winden over niks....
Geeft niet meis, doen we allemaal wel op z'n tijd! Probeer iig gewoon nog even door te tempen zodat je een aantal kaartjes hebt. Hieruit valt dan veel op te maken hoor! En gezien je cyclussen moet je ei nog komen in dit tempkaartje. Gewoon even geduld hebben en we zullen het deze cyclus wel even zien wat je temp doet oke?! Knuffel x
Tipp, heerlijk toch dat we hier zoveel tips, info en advies kunnen geven aan elkaar. Geeft hoop nietwaar? Missy, geweldig meis dat de echo wederom goed was!
hoi meiden, wat hebben jullie elkaar weer goed op weg geholpen vandaag! hier alles goed hoor, lekker relax weekend gehad. hd het vadaag zo druk op me werk dat ik e niet verder aan toe was gekomen om te lezen en schrijven. zie net dat het mijn meest vruchtbare dag is. ik ben va mening dat ik mijn eitje la heb gehad. van het weekend hebben we ook goed ons best gdaan dus ik waacht het weer af. nog twee weken anders HA. morgen trouwens toch maar HA voor me pols. heb er echt last van. slaap lekker!