Steenbokje, als je er morgen toch bent kun je misschien toch al een beetje een balletje opgooien toch? Heb je 2 vliegen in 1 klap. Je ha kent je nu goed genoeg om te weten dat je heel serieus bent. Dat moet goed komen. Horen het wel. Ik ga mijn nestje opzoeken, tot morgen. Dais, sterkte meid, hoop dat het nu eens gaat doorzetten voor je.
Daisy sterkte en succes meid mocht het vanavond wat worden. Mieke: daar zit ik ook over te twijfelen... zien oe ik er morgen tegen aan kijk. Sweet dreams all
Welterusten meiden! Daisy, voor jou een hele goeie nachtrust toegewenst. Dan kun je morgen fris aan je bevalling beginnen. 4 maart is voor mij een erg mooie datum. (had eigenlijk vorig jaar gehoopt dat dit mijn uitgerekende datum zou worden) Maar nu mag jij deze mooie datum van mij hebben! liefs Maranka
hoi meiden! ik heb een vraagje aan de zwangere dames... wanneer hebben jullie een pretecho laten maken? ik heb hem nu met 18 weken staan, maar krijg ook de 20 weken echo, nou ga ik me dus afvragen of ik hem niet beter naar de 25 weken kan zetten ofzo... zou dat niet leuker zijn? liefs rebbel
Mogge all! Rebbel, dan kun je natuurlijk wel meer zien al van de beep. Is wel zo leuk toch? Maar ik heb er helaas nog geen ervaring mee x
Mogge all! Ik heb de pretecho met 26 weken gehad, ben ook erg blij met de 3d fotootjes daarvan. Volgens mij is het net het begin, dat de kleine dan wat vet begint te krijgen dus iets meer opvulling. Ook het geslacht is wat beter te zien dan (als je dat wilt zien/weten), uiteraard als de beeb er goed voor ligt en het wil laten zien natuurlijk
thanks, ik denk dat ik hem idd maar ga verzetten, ik heb hem eigenlijk ook een beetje zo vroeg gemaakt omdat ik nogal onzeker ben op het moment... in mijn naaste omgeving heb ik het 2x mis zien gaan rond deze tijd en omdat ik de kleine ook nog niet voel ben ik wat ongerust! nu moet ik nog 2 weken wachten tot de 20 weken echo en vk bezoek. ik weet dat ik de kleine nog niet hoef te voelen, maar krijg het niet echt uit mijn hoofd... liefs rebbel
Niet te druk maken meis! Ik voelde de kleine met 17 weken nog heel niet hoor, volgens mij. Ergens rond de 18 - 19 weken begon ik wat dingen te voelen waarvan ik begon te vermoeden dat t de kleine was. Probeer een beetje te genieten! De tijd gaat al zo snel, zonde om die ongerust en niet genietend door te brengen. Trouwens, een pretecho is om te genieten .. ik zou m zeker niet inzetten om jezelf gerust te stellen. *knuf*
Hey meiden, Even snel een berichtje van mij. Net terug van de huisarts. Heb hoogstwaarschijnlijk artrose in mijn pols. Heel zeker zijn ze daar nog niet van wat bewijzen zijn er niet. Alleen mijn pols dan voor nu. Moet over 3 weken terug komen als het niet over is. Dan gaan ze verder kijken. Heb ook inderdaad gevraagd hoe het zit met het bijna een jaar bezig zijn. Hij zei dat men ongeduldig is en dat je er zeker 2 jaar voor uit moet trekken. Hij doet er verder niets aan maar zei wel dat het belangrijk is te weten wanneer je eisprong is. Hoe dan ook 2 weken na je ongi. Heb maakt niet uit hoe lang je cyclus is. Misschien dat ik dan toch volgende maand maar weer ga tempen. Hij vond me nog jong genoeg dus ja hij legde het allemaal wel goed uit maar toch is dit niet het antwoord wat je wilt he Toen stond ik nog eens ihn de 11 km file Gezellig hoor zon dag.
tjee steenbokje, ik zou het er niet bij laten zitten! Mij nichtje van 19 is ook ruim een jaar bezig en kreeg direct een doorverwijzing naar de Gyn. Dus waarom zij wel en jij niet denk ik dan
Ik zou het er inderdaad niet bij laten hoor steenbokje! Wat nou te jong? Wat nou nog een jaar wachten? Dit is voor jou lang genoeg en je wilt nu zwanger worden en niet als je half bejaard bent (denk ik steeds als ze tegen mij zeggen dat ik nog jong ben) Sterkte meid, ook met je pols @rox: knuffel
Steenbokje, dikke knuffel meid, dit is niet wat je wilde horen. Ben het eens met bovenstaande meningen. Leeftijd doet er niet toe, al ben je idd 20 of 30 je hebt een wens die je graag invervulling wilt laten gaan. Wat houdt het precies in met je pols?
Tip, ik zit eens naar jouw banner te kijken. Staat nog 2 dagen tot ovulatie bij een cyclus van 35 dagen. Maar mijn gemiddelde luteale fase (dagen na ovulatie) is 15 dagen. 35 - 15 = 20 - 1 omdat je dag na ovulatie begint met tellen. Tenzij het 14 dagen zijn bij jou? Je zou dan niet denken dat het over 2 dagen is. Om hierin dus duidelijkheid te krijgen is het idd raadzaam door te gaan met tempen hoor. Het kan zomaar ook zijn dat je LF langer is en dus je ovulatie veel eerder plaats vindt of juist korter en dus wel later. Hoe staat het met je temp?
Ik maak mijn banner tot nu toe steeds op basis van calculators... Omdat ik tot nu toe steeds geen idee heb wanneer mijn eisprong is heb ik dus ook geen idee hoelang mijn luteale fase is... Eigenlijk heb ik nog niet echt een idee hoe mijn lichaam werkt... Ik heb een beetje het gevoel dat ik nu pas echt begin... Temp ietsje gedaald vanmorgen van 36.41 naar 36.31... Ik vind het wel heel lief dat je zo meedenkt hoor (ik kan trouwens zo weer een ovutestje doen... we zullen zien...)
Hoi meiden ook weer even een berichtje van mij. Gaat goed hoor. Lees nog wel met jullie mee, kan het niet laten. Ben veel te niuewsgierig dat ik iets mis. Mijn auto staat momenteel te koop op MP en heb al een koper waarschijnlijk. Maar vind het moeilijk om afstand te doen. Verder leef ik nu lekker toe naar mijn weekend Parijs heb er echt zin in. Afvallen gaat niet meer erg goed. Ik doe mijn best maar er gaat niets meer af terwijl ik wel gewoon gezond eet. Er is zelfs alweer een kilo bij. Volgens mensen in mijn omgeving moet ik blij zijn dat ik niet ben aangekomen tijdens het stoppen met roken maar ja zij weten ook niet hoe belangrijk het is. Ik blijf doorgaan want het schijnt dat je stofwisseling verandert als je stopt met roken en dat dat een tijd nodig heeft om te herstellen. Weet iemand hier er meer van? Mannetje en ik horen de laatste tijd van iedereen wanneer wij papa en mama worden en dat het de hoogste tijd is enz. enz. Ik word daar wel verdrietig van en we denken erover om het na onze afspraak in mei aan onze omgeving te vertellen zodat we toch wat meer medeleven en minder pijnlijke opmerkingen krijgen. Ik denk dat je huisarts bedoelt hoe dan ook twee weken voor je ongi. Sterkte meid en niet naar de huisarts luisteren als er echt iets met een van jullie is zijn het twee verloren jaren ipv een. En sterkte met je pols meid. En Rox sterkte met Joey. Voor jullie allemaal een dikke knuffel meiden.
@ steenbokje: Ik sluit me aan bij de rest hoor. 2 jaar voor uittrekken? Nagenoeg een ieder krijgt na 1 jaar een verwijzing voor de gyn. Ik weet niet in hoeverre je het voor elkaar zou krijgen, maar stel dat er wat hulp bij nodig is, is het toch prettig dat dat niet pas na 2 jaar gaat komen. Ik heb hierbij even mijn schoonzus in gedachten; die is na een jaar (iets eerder zelfs, maar dat was vriendendienstje ) doorverwezen en blijkt dus idd wat hulp nodig te hebben (nog bezig trouwens). In haar geval zou het dus een jaar doorploeteren zijn in hun uppie terwijl er nix zou gebeuren.