Fijn dat alles goed was meid, is toch altijd een hele opluchting vind ik, ik was best wel zenuwachtig toen ik voor de 20 wkn echo moest.
Hoi Rebbel wij hebben de pretecho bij 22 wkn laten doen, dus 2 wkn na de 20 wkn echo. Ik wilde dit omdat ik er eerst zeker van wou zijn dat alles in orde was, en bij 22 wkn is het gezichtje van de baby al iets voller, en dan krijg je mooiere foto's. Liefs Minnie
Dat ben ik met je eens Wicjuh dat je echt moet genieten van een pretecho, ik weet nog dat ik voor de 20 wkn echo heel zenuwachtig was en bij de pretecho was het echt voor de fun.
Mupkuh veel sterkte meid. Rebbel, ik voele ons ukje ook pas rond de 20 weken. Met die pretecho zou ik inderdaad ook een paar weken wachten zo rond de 25 , 26 weken zijn ze geloof ik het mooist. Wij hebben het overigens niet gedaan. Te duur, maar anders had ik er graag een gehad.
hoi meiden! dank jullie wel voor jullie geruststellende woorde over het voelen van de kleine en het advies over de echo! ik heb hem idd verzet, naar 28 april, ik ben dan 25 weken en 4 dagen, dus dat is mooi! ik weet dat een pretecho idd een echo is om te genieten, dat zou ik ook echt wel doen, maar wilde graag bevestiging door al die nare dingen om me heen! maar goed, ik moet gewoon positief blijven! @steenbokje: ik vind 2 aar ook heel lang hoor, ik zou toch ff aandringen meid! @rox: wat balen dathet nog niet helemaal lekker gaat! dikke knuffel voor jullie! @mupkuh: als je hier leest, heel veel sterkte meid... liefs rebbel
Mupkuh heel veel sterkte meid! Wij hebben een pretecho laten doen toen ik 17 weken was. Wilde gewoon weten wat het werd en was ook erg benieuwd. Beelden waren super duidelijk (mede dankzij achter liggende placenta) en kindje was heel goed te zien. Pretecho 3D is zo leuk en bijzonder! Ziet er zo anders uit!
Hey, nog een met dezelfde reden . Bij mij op het werk vonden ze het maar gek dat we het te duur vonden.
Hallo meiden, Eindelijk is het zover. We gaan ervoor! Al sinds vorig jaar hadden we de datum 1 mei afgesproken maar afgelopen zaterdag zei mijn mannetje gooi die laatste pillen maar weg Dus afgelopen vrijdag de laatste pil geslikt, vandaag "ongesteld" geworden. Vanaf vandaag begint voor ons ronde 1! Eerst hebben we nog getwijfeld of we nog zouden afwachten hoe mijn cyclus zal worden maar hebben besloten om maar meteen voor het echie te gaan dus ben heel benieuwd! Spannend.... Jullie zullen me dus de komende tijd wel vaker gaan spreken op het forum! Groetjes, Laura
Dank je wel. En natuurlijk ook voor alle andere meiden die proberen zwanger te worden, heel veel succes de komende tijd!
Ha Laura, welkom hier, klets vooral gezellig mee. Heel veel succes, hoop dat het voor jullie snel mag lukken!
Hoi Dinkie, altijd leuk als je onverwachts eerder kunt beginnen aan je grote wens. Veel succes! Wij hebben ook niet gewacht met afwachten van mijn cyclus. Zijn er gewoon voor gegaan. @Daisy, ja ik had zoiets van. Dat geld kunnen we ook lekker aan andere babyspullen uitgeven. En ik moet maar gewoon wachten tot ons ukkie het levenslicht ziet hoe hij eruit ziet.
Over de pretecho: Ik vond het ook eigenlijk wel een flinke bak geld, maar wilde het zoooooooooooooo graag ... en die drang was toch te groot om te weerstaan. Heb wel heel veel zitten twijfelen, toen gezegd : nee, we doen het niet. Daarna weer wel. En manlief had op een gegeven moment door dat ik het écht heel graag wilde, dus toch knoop doorgehakt en afspraak gemaakt. Achteraf wel heel blij mee, dat geld ben ik alweer vergeten moet ik zeggen. En heb leuke fotootjes en mooie dvd !
Ik begin nu toch nieuwschierig te worden naar het bedrag hoor. Aan wat voor bak geld moet ik denken bij een pretecho?