wil ik oo wel weten tip. ik krijg het dan van mijn ouders waarschijnlijk en bovendien ak het mij niets schelen ik laat hem maken. ik heb er al te lang op moeten wachten. hier alles nog een beetje hetzelfde helaas. Welkom dip!
dat is inderdaad een hoop geld als je het niet zomaar hebt en kan missen... Maar dan ga ik nu alvast sparen Hoe is 't? Al iets in aantocht?
Nee, heb weer de hele nacht krampen gehad, en voel me niet super.... Hopelijk betekent het iets. Gelukkig is mijn Lief thuis. Met het geld hebben wij inderdaad allemaal andere leuke babydingen gekocht .
http://www.tearsandhope.com/emptyarms_video.html Deze vond ik op het forum onder vruchtbaarheidsbehandelingen. Echt een tranentrekker. En nu moet ik weer maken dat ik wegkom want zit weer veel te veel op het forum.
mijn pretecho was 100 euro voor 20 min, op DVD gebrand en alle foto's op CD Rom gebrand. incl geslachtsbpaling en groeimeting. MEIDEN STEM OP JOEY BIJ BABY VD MAAND!!!
En ik met jou. Ik had al gestemd Rox! Was de baby's aan het bekijken en zag in ene keer Joey en ik heb meteen gestemd!
pffff meiden ik zit er even doorheen hoor, niet vwb een beepje enzo maar ik ben weer stront verkouden voor de 2e keer in 3 weken. daardoor voel ik me zo duf, nergens zin in en kan niks onthouden en ben dus lekker prikkelbaar, zal ook wel komen doordat ik ongi moet worden. verder geen inspiratie voor de vormgeving van mijn website. blegh!
Mieke. Ik ben ook verkouden. Lig al twee nachten te hoesten en de zakdoeken zijn niet aan te slepen. Ach gaat vast wel weer over voor ik een jongetje ben !