Je tempt wel elke dag op hetzelfde tijdstip, nog voor je opstaat? Misschien heb je wel nu pas je ei? Lastig te bepalen hoor.
ja ik temp op zelfde tijd, voor het opstaan. Ik had eerst met de nieuwe getempt, die gaf 36.8, mijn oude gelijk daarna, die gaf 36.7, dus daar hou ik het maar op!
Dan lijkt je temp. wel betrouwbaar... Misschien dat ze in het temp.kaartjes topic er wijs uit worden?
Ik snap echt al helemaal niets van die kaartjes Misschien een mini beginners cursus voor mij, dames? Moet er bij je ei een dal zitten? En als je dan zwanger bent moet de temp. hoog blijven?
De dag na je ei, stijgt je temp. minimaal 0,2 graden (of was het 0,3 graden). Bij sommige zit er inderdaad een dip voor de stijging. Ze zeggen dat als je zwanger bent je temp. hoog blijft, omdat er progesteron in je bloed blijft.
Hier ook nog steeds geen . ondertussen al 2 weken overtijd. vorige week donderdag test gedaan die was negatief. Mijn cylus nu is 42 dagen pfffffffffffff zit te denken om langs de huisarts te gaan, maar ja wat kan zij doen? ook niks toch. Gezien alle info op internet is het normaal dat het even duurt voordat je cyclus op gang komt. baal, baal grtjes Fleur
Dames ik wens jullie weer veel succes met het wachten op de ongi. Die van mij zijn bijna weer vertrokken en ik heb ze jullie kant weer opgestuurd. Kellox. Fijn dat je even je hart kunt luchten bij je moeder. Veel succes bij je huisarts ik hoop dat je vragen zullen worden beantwoord. Veel sterkte in ieder geval. En welkom in juni. Wordt wel weer gezellig daar. Alleen had ik natuurlijk liever gezien dat je gewoon in het roze stond.
Nou, zoals je bij mij bijv. kan zien, ik heb aardig lang moeten wachten op mijn 1e ongi...bleh Wacht nu al weer lang op de 2e... Kellox...veel plezier met je ma, hopelijk kan je ff lekker tegen haar aanlullen. Vervelend jou situatie, hopelijk heeft de Ha je wat verder op weg kunnen helpen. We horen het wel weer, Groetjes annette
Net nieuwe test gedaan, toch echt negatief... Gister misschien toch iets te optimistisch. We wachten maar gewoon geduldig af. De afgelopen maanden heb ik wel een regelmatige cyclus gehad, ben begin maart met de pil gestopt... Begin wel erg ongeduldig te worden. Of ongesteld/ of zwanger is mijn motto!
Hier idd nog geen ongi, wel voel ik de hele tijd nattigheid, veel witte waterige afscheiding. Dat zal dan wel de voorloper zijn van de
lees net iets over witvloed....... ander topic.....maar is het zo dat wanneer je witvloed hebt, je sowieso niet zwanger kunt zijn?