goedemorgen lieve meiden, hier alles nog een beetje hetzelfde. baal nog steeds erg maar heb helaas ook hoe langer hoe meer van laat het allemaal maar het hoeft niet meer voor mij. Dat komt ook een beetje omdat mijn mannetje en ik het er buiten een mega dikke knuffel om elkaar te troosten niet over hebben gehad. moeten we eigenlijk wel doen maar ik denk dat het ons allebei te veel pijn doet om het tegen elkaar uit te spreken. ik weet dat mijn mannetje mij niets liever zal willen geven dan een kindje en ik zal niets anders willen dan mijn mannetje papa maken. echter zijn dit dingen die we zelf niet in de hand hebben. bij kleine irritaties hebben we het dan ook over het verwijt van: hoe moet het straks dan met kinderen of en jij wilt kinderen. het is gewoon een gevoelig onderwerp. eerst maar eens met mannetje praten en dan zien we wel weer...
Knuffel steenbokje. Ik weet helaas maar al te goed hoe je je voelt. Hier is het ook een erg gevoelig onderwerp. En inderdaad bij de kleinste irritaties "dat moet je straks bij de kinderen niet doen" en dan "welke kinderen" En dan allebei boos enzo. Goed voorbeeld hiervan was zaterdag. Het was er druk in de stad en we waren er met de auto (even wat voor mijn moeder naar de stort rijden), en ineens, bij een stoplicht, laat thomas de motor gieren en stormt er met slippende banden vandoor (doet ie normaal nooit, hij was ergens heel geirriteerd over, ik denk de drukte, kan ie niet tegen). Dus ik:" dat moet je straks echt niet doen met kinderen op de achterbank, dan heb je een concert." Hij: eerst maar eens zien dat ze er komen" Dat was weer een paar uur nijdig zwijgen. Later wel weer goed gemaakt hoor... En dat van 'laat ook allemaal maar' heb ik ook op het moment hoor... (sorry voor mijn verhaal tussendoor, het ging even om jou) Ik denk aan je. Knuff.... @rox: Succes vandaag bij de KA weet iemand hoe het met Daisy is?
Tip: maakt niet uit hoor meid. we begrijpen elkaar. ik had dat dus vanmorgen. van de week kwam ik thuis en moest ik nog naar de wasserette. ik moest tenslotte maandag werken dus dan moet ik het maar een andere avond doen, naar de wasserette gaan afijn ik was om 7 uur thuis meteen door naar de wasserette, 10 uur ongeveer pas weer thuis. meneer had opgeruimd... vanmorgen kwam ik er achetr dat ik vergeten was 3 kledingstukken nog natte was uit te hangen. stom en heb ik ook toegegeven maar meteen een preek dat alles moet wijken voor mijn werk en dat het een stuk makkelijk was om het huis schoon te houden toen hij er alleen woonde met de kat. ik ben dan boos omdat ik mij dan afvraag wat hij doet in huis. ik werk, doe de boodschappen en het huishouden. of ik nu maandag "vrij" ben of niet. aankomende maandag moet ik ook werken maar ik ben dus heel hard aan het proberen om 's middags vrij et zijn zodat ik boodschappen in huis kan halen en het huisje aankant is. dan krijg ik dus het verwijt dat hij wel degelijk dingen doet, dat alles moet wijken voor mijn werk en : en jij wilt kinderen? zo lullig. ben ook echt kwaad. nu vooral omdat ik hem al een mailtje heb gestuurd om sorry te zeggen van vanmorgen en dat ik het niet terecht vind wat hij zegt. hoor ik gewoon niets op...
Knuffel... Je krijgt vast nog wel een reactie op je mail. Hij is waarschijnlijk net zo boos als jij nu en moet even ' afkoelen'. Tja meid, onze mannen zijn niet meer de jongsten en voelen hun klokje ook en dat maakt ze erg nerveus... Je krijgt van mij in ieder geval een knuffel. En ik vind het onwijs goed van je dat je werkt en boodschappen diet en het huishouden. Toe ik dat allemaal moest doen ging het zo vreselijk mis, dat ik maar besloten heb om niet meer te werken en huisvrouw te worden... Knuffel (grrr, waarom zijn daar nou geen icoontjes voor?)
Meiden meiden meiden toch! dit kan zo niet hoor! Jullie en je relaties leiden wel heel erg onder de kinder wens. Begrijp me niet verkeerd. Maar gooi het alsjeblieft niet meteen op... als er kinder zijn, of ....en dat wil kinderen! Ik wil ook graag een kindje, oke mijn mannetje staat daar nog niet geheel voor de 100% achter. Maar weet wel dat je relatie en een goede stabiele relatie wel de belangrijkste basis is voor een gezinnetje. Daarom heb ik ook gezegd tegen mijn mannetje dat we het rustiger aan doen omdat ik onze relatie belangrijker vind dat op dit moment het krijgen van een kindje (ook al is die wens nog steeds aanwezig). Als ik dit zo hoor, neem pauze met elkaar. Laat de boel op zijn beloop gaan, dit is niet leuk en maakt jullie verdrietig, mede omdat de wens zo groot is. Het is zo belangrijk dat jullie je lekker relaxed voelen en misschien gaat het daardoor een stuk beter. Knuffels voor jullie (ik bedoel het goed hoor).
Ben het wel eens met Mieke een beetje. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik ook een keer zo een uitspraak heb gehad. Wij passen regelmatig op een 2ling van 1 jaar en een jochie van 4, en toen kwam er een buurmeisje van 8 ofzo spelen met hem.. En ze is echt onuitstaanbaar dat kind ! De tweeling werd later wakker en dat buurmeisje deed net als of die baby's een aankleedpop was. Ik werd er helemaal gek van 1000 keer wat van gezegt. Ik zeg zo tegen me vriend zeg jij er eens wat van, ik vind dit niet normaal en ze irriteert me heel erg. Zegt hij gewoon heel leuk, de baby's huilen toch niet. Ik zeg nee dus ? Je ziet dat ze het niet leuk vinden ze kunnen niet lekker lopen etc. Stel je voor dat onze baby straks ook als aankleedpop gebruikt gaat worden, laat je dat gewoon toe ? Zegt hij één keer bij hun maakt toch niets uit ze huilen niet. Ik heb hem toen even lekker genegeerd. Soms kunnen die mannen gewoon te simpel denken, dit zijn kinderen van andere daar hoor je anders mee om te gaan dan je eigen kind.
Dank je mieke... (hoe kom jij aan knuffel icoontjes?!?!?) we hebben gelukkig niet vaak van die irritaties...Maar soms kan ik echt wel janken als ik dan hoor dat iemand in mijn omgeving in no-time zwanger was... Het is zo oneerlijk en frustrerend allemaal... Soms..., nu gelukkig niet. Ik ben iets afgevallen, mijn nieuwe eetgewoonte bevalt beter dan verwacht en ik voel me gelukkig nu... (juk, wat zweverig word ik ineens....) Ik probeer me er ook niet meer door op de kast te laten jagen... Mijn angst dat er iets 'mis' met me zou zijn is gelukkig ook weg...
Het is natuurlijk ook heel moeilijk allemaal. Helemaal wanneer je zo je best doet en het geen resultaat geeft. Ik ben blij dat ik nu deze instelling heb, maar af en toe.... grrrrrrr ben ik nog steeds zo boos of eigenlijk teleurgesteld in mijn mannetje. Hij belooft zo vaak dingen, zoals meer initiatief nemen om iets leuks te ondernemen in onze vrije tijd. Maar dat zwakt op een gegeven moment weer zo af tot niks. Mijn gevoel zegt nu gewoon heel erg, we zien wel wanneer het gaat lukken. Dan maar een jaartje ouder. 1 lief kindje vind ik ook geweldig en zou ik ook al een geschenk vinden. Kijk maar even op deze site voor knuffel icoontjes. http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=1&ziel=muede
hee dat werkt, wat leuk. Die gaat bij mijn favorieten. Ik heb bedacht dat ik nu toch eindelijk maar die cursus ga doen die ik zo geweldig vind. Nog even wachten tot ik genoeg geld heb... maar ok...
Goedemorgen meiden. Diepe gesprekken weer vanmorgen. Even een dikke knuffel voor iedereen die hem nodig heeft. ik ben ook benieuwd naar Daisy. Ze heeft sinds gisteravond niets meer gepost zag ik bij haar berichten. Hoop echt voor haar dat ze aan het bevallen is. Wicjuh, weet jij toevallig iets?
Tip, wat voor cursus wil je gaan doen. Als je iets heel graag wilt doen, misschien kun je er toch wat geld voor vrij maken. Nu heb je er de tijd voor! en daarna verdien je het misschien wel weer terug.
Tip: thanks meid, knuffel terug. wij begrijpen elkaar weer heel erg goed he Mieke: zo moet je het niet zien want zo is het dus zeker niet. ik heb een hele goede relatie daar ben ik volkomen, zonder enige twijfel van overtuigd. we staan dan ook zo gelijk dat wij dat soort dingen zeggen om een standpunt te kunnen maken. We zijn al weer op speaking turns
Tip, ik was even aan het surfen over zwangerschapsverlof en uitkering voor zelfstandig ondernemers en over de toeslag voor kinderopvang. Dit heb ik gevonden. Misschien voor jullie ook handig om te weten. http://www.zzp-nederland.nl/nieuws/5765 ... or-zelfsta http://www.mkbservicedesk.nl/922/zwange ... andige.htm
Steenbokje, ik bedoelde ook niet dat jullie relatie nu niet goed zou zijn hoor. Maar dat het er in de toekomst wel onder kan gaan lijden door dit soort irritaties.
Told you so (van die speaking turns... is het trouwens niet terms?) Tja, we begrijpen elkaar af en toe eng goed...Maar ik vind het ook wel fijn eigenlijk. Geeft me een beetje het gevoel dat ik niet gek ben... Enne mieke... als ik jou vertel wat voor cursus val jij van je stoel van het lachen en dat wil ik niet op mijn geweten hebben Trouwens, handig tip die links. Dank je... Ik zal ze zo even goed bekijken... Ik word trouwens niet goed van die ovutesten (of van mijn lijf, ' t is maar net hoe je het bekijkt ) Mijn temp is niet extreem laag, maar er is nu bijna geen 2e steeep meer te zien...