Helaas, niet bevallen. Wordt de laatste tijd wat verlaat wakker... sorry .... In ieder geval slaap ik beter dan een paar weken geleden . Verder geen byz. Krampjes... meer niet. Mijn moede komt weer gezellig deze kant op, dus ben vanmiddag niet veel online. @ Tipp & @ Steenbokje: KNUFF!
Tip, het kan zijn dat je ei dus geweest is en dat je morgen geen streep meer hebt. Dan zou morgen je temp hoog moeten zijn en dat betekent dat je vandaag denk ik je ei misschien hebt. Wat voor cursus nu maak je me nieuwsie hoor. Ander maar in de pb?
tip en steenbokje, dikke knuffel voor jullie, komt allemaal goed hoor. Rox veel succes bij de KA, hoop dat ze met oplossingen komen. Mieke alweer op 16 DPO, enig idee hoe lang je luteale fase normaal is? mss is er toch wel een wondertje gebeurd net gelezen dat Fanny van Babyboom weer niet zwanger is na nog een IVF poging, toch erg he, soms zo oneerlijk
mieke: nee weet ik ook wel meid, sorry. is gewoon zo'n gepuzzel altijd voor mij om alles voor elkaar te krijgen en nee ik weet ook niet hoe dat straks zal moeten... Tip: klopt is terms maar bij ons is het echt turns hahaha Daisy: sterkte!
Knuffel steenbokje! Ik denk (of eingelijk mieke denkt te denken ofzo, snap je het nog? , nou ja het vermoeden bestaat ) dat ik vandaag mijn ei heb (goh zou mijn banner dan toch kloppen). Gisteren geklust, dus nu maar hopen... Maar ja... Ach ik zie wel...
Vandaag ook nog even hoor Tip, als het lukt natuurlijk! Knuffels voor jullie meiden. Lalalindsey, normaal meestal 15 DPO maar vorige cyclus ook 16 DPO. Wacht het rustig af, wie weet een wonder op CD 13, maar dat is wel heeeeeeeel lang geleden hoor en daar geloof ik niet zo in, hihihi. Ik ben dit keer aan het sliploeren omdat ik graag ongi wil worden. Hoe noem je dat ook al weer dan, WOD: wel ongesteldheid dag Zucht, hahahaha! Kan er gelukkig nu wel om lachen, maar een paar weken geleden eerder janken. Daisy, potverdriedubbeltjes! Veel plezier met je moeder en tot later.
er word in ieder geval met eieren (hahahahahaha) gestrooid, lijkt wel pasen Sorry ben een beetje melig aan het worden Ik hoop dat ik nog aan klussen toe kom vandaag... Thomas is nu naar een klant, straks moeten we bij het administratiekantoor de jaarcijfers 2007 ophalen, vanavond naar mijn schoonzusje. (ik hoop dat de peuter des huizes al op bed ligt, ik kna nu even geen kinderen aan)
Oh leuk Tip die ga ik eens nader bekijken die link, nu geen tijd voor. Steenbokje Enne moeten we al eieren gaan zoeken.....
Sorry meiden, late reactie en Daisy heeft zelf al bericht gepost . Ik was naar de gyn vanmorgen. Weer aan de ctg gelegen (ivm weinig vruchtwater), was prima. Echo voor ligging en beebje ligt nog 'fijn' met koppie omhoog. Knoop doorgehakt (hadden we al eigenlijk, maar nu ook daar doorgegeven) en afspraak voor keizersnee staat. Heel raar eigenlijk, ik zit nu om een of andere vage reden niet lekker in mn vel. Sta volledig achter onze gemaakte keuze, maar ik weet niet, het doet wel wat met me ofzo. Overigens zeg ik de datum niet, jullie krijgen het heuglijke nieuws achteraf.
Wic, wat oneerlijk dat je nu dat niet met ons wilt delen zeg, bah! Wel vervelend dat je nu even zo niet lekker in je vel zit. Komt natuurlijk toch omdat het anders gaat dan gepland, maar toch. Aan de andere kant is het ook fijn te weten waar je aan toe bent en niet zoals Daisy al bijna een week in onzekerheid zit. Tipje van de sluier.... kan ik op een leuk kadootje rekenen...