Wicjuh, sterkte alvast dan he. ik zeg 21 maart. en meiden: HIER eitje eitje eitje... Tip: jij hebt ook een hond he, tips voor het slopen tijdens vervelen? ze zit alleen thuis en word tussen de middag uitgelaten maar sloopt dus weer alles
@ steenbokje: Wij hebben hier 24/7 de radio zachtjes aanstaan. Hij heeft ook een aantal speeltjes (kong, floss en 2 botten, van die gevulde) Tja, en misschien dat onze 2 katjes hem ook gezelschap houden. Kan ie bij jullie naar buiten kijken?
Wic, ik denk de 12e maar hoop de 14e, hihihihihihihihi! In ieder geval volgende week! Sterkte vast Wic!
tIP, IK MOET WEER DINGEN BIJ HALEN EN DE KATJES ZIJN BUITEN DUS DAT SPEELT OOK MEE. ze kan wel naar buiten kijken ja. nog wel want ze gaat vanaf morgen in de gal dus...
Dit is me echt een raadsel, waar dit over gaat, hahahahaha en voor die GAL Meiden, tot later, ik ga er van tussen! dikke kussen!
spannend hoor wic! @rox: wat shit zeg dat je niks opgeschoten bent bij de ka! en nu dan? ik zit vandaag op de 18 weken!
Aha doe ik ook even mee. Ik zeg 11 maart! Maar vind het toch wel erg jammer voor je dat julie ukje nog steeds in stuit ligt. Maar idd wat Mieke ook zegt. Je hoeft nu niet meer af te wachten op brekende vliezen of beginnende weeen die dan misschien weer niet doorzetten en zo. Jullie weten gewoon wanneer jullie kindje gaat komen! Groetjes Maranka
Rebbel gefeliciteer met het magische getal van 18 weken! hihihi. Steenbokje, ik snap um nog steeds niet, maar het zal wel een speciaal onderonsje met Tip zijn? Rox, heb ik iets gemist, hoe was het bij de KA?
@ Wicjuh: Spannend Meis. En het scheelt inderdaad een valse start enzo... en geen onzekerheid. En toch... lijkt me zo raar om van te voren weten wanneer je gaat bevallen. Om het gewoon zeker te weten zeg maar.
Nou dames, ik ben mn spullen aan het inpakken hoor. Morgen komt degene langs die hier in het huis komt naar alle waarschijnlijkheid. Heb ook totaal geen zin meer om hier nog een dag langer te wonen, bah. Ik ga indd bij mn vriend inwonen, maar dus wel enigszins noodgedwongen. Ik was liever eerst naar een eigen huisje gegaan en wat verder in de relatie samen (zijn nu amper 3 maand bij elkaar), maar goed nu wordt de keuze al voor me gemaakt....
Balen Racebabe, kan me goed voorstellen hoor. Straks loopt het door het te snel bij elkaar wonen niet lekker. Dais, ik denk dat Wic zich daardoor ook zo vreemd voelt. Tenminste Wic dat kan ik me dan wel weer voorstellen dat dat daardoor komt. Het behoort toch eigenlijk wat spontaan te gaan. Sterkte voor jullie beiden! Dias, zou het dan nu een zondagskindje worden, of misschien toch tegelijk met Wic? Reserve buddie?
Wic: Ik blijf bij de 14e! Mieke: Het gehieme onderonsje gaat over steenbokjes hond Rebbel: Goed zeg! 18 alweer! Gaat snel zeg!
Nou ja, het kan natuurlijk zijn dat er voor die tijd nog iets gebeurt hier (t weekend? hihi )... dan wordt er wat haast achter gezet, zeg maar. Begreep van de vk dat als ik weeen krijg voortijdig, ik weeenremmers in het ziekenhuis krijg en ze de ks meteen gaan regelen ofzo. Ja, misschien voel ik me daarom wel zo raar. Ik weet het niet. Gevoel is wel iets gezakt hoor, maar kan zijn dat dat komt omdat mannetje lekker thuis is en ik er weer over kan babbelen in plaats van tegen mezelf zit aan te loeren.. Hahaha ... reservebuddy ... Ik ben ook buddy met Maranka, dus als het toevalligerwijs tegelijk valt, kan ik Daisy dr bericht doorsturen naar Maranka met het verzoek die te plaatsen op t forum Hoe klinkt dat, meiden?
Klinkt wat mij betreft prima hoor! Ik ben nog niet van plan te gaan bevallen. Doe dat over 4 weken. Geniet nog teveel van een rustige zwangerschap en mijn verlof. Dus heb nog wel even tijd om leuke berichtjes van jullie hier op de site te plaatsen!