Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0

is niet zo!
    dat er geen rare verhalen komen die niet waar zijn.!

2. Zip

Zip Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    1,295
    0
    0
    neeh, haha
    Had net je berichtje al gelezen! sorry voor de verwarring!

3. laupio

laupio Bekend lid

May 9, 2007
    604
    0
    16
    Ik heb gekeken op het onderwerp verschijnselen en veel afscheiding is wel juist noermaal, maar ik geloofg dat jullie er al achter waren!

4. verzorgingsmiep

verzorgingsmiep Actief lid

Apr 26, 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Hoi allemaal
    Ik was gestopt met de pil en heb hem 9 jaar geslikt en met 5 maanden zwanger.
    Dus volgens mij is het een fabeltje.
    Helaas is het mis gegaan met 9 weken zagen we op de echo. :cry:
    21 mei een curretage gehad.
    Het vloeien is nu gestopt dus we gaan het weer proberen.
    Hopelijk is het gauw raak!
    Succes iedereen met zwanger worden.
    Ik duim voor jullie allemaal.
    Jullie ook voor ons? thumright:
    Liefs :

5. laupio

laupio Bekend lid

May 9, 2007
    604
    0
    16
    wat naar voor je verzorgingsmiep, hopelijk word je gauw weer zwanger en dat dan alles maar goed mag gaan!

En wat was volgens jou een fabeltje? Dat van die witvloed?

6. verzorgingsmiep

Apr 26, 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Hoi laupio
    Volgens mij zit ik nu dingen door elkaar te halen met een aantal topics.
    Oeps foutje! :(
    Ik zat nl te lezen over ontpillen, dat als je 5 jaar de pil hebt geslikt dat je dan pas na 5 maanden ontpilt ben.
    En dat was niet in mijn geval.
    Dus vandaar dat ik dat zei.
    Liefs

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hallloo mensen
    zo heb ff de boel weer bijgelezen kellox hoop dat je er wat aan heb gehad dat je bij de HA bent geweest en lekker dat je moeder ook op de hoogte is gebracht zoiets moet je delen ,

ik heb nog steeds nergens last van dus zal niet zwanger zijn
    vandaag stond ik in een pashokje en met het meest foute licht wat je maar kan indenken je weet wel elk bultje putje en rolletje zie je die je niet wilt zien
    ik had mega blauwe aders van me armen naar me borts toe lopen maar op me borst verdwenen ze
    ik zat ergens in een topic dat dat een teken kon zijn maar met dat foute licht daar in dat hokje ga je je echt dingen verbeelden
    stond net bami te maken en toch vond ik de kipfilet stinken dacht dat die bedroven was me mannetje laten ruiken en rook niets

zit gewoon te hopen dat het toch raak is maar voel verder helemaal niets
    ik ga met jullie mee meiden naar de maand juni en dan zijn we allemaal rose kunnen wel lekker naar het zwangere forum!

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Maranka:
    Ik weet niet of je mijn nieuwe banner al had gezien :D. Als je er op klikt kom je op de website. Er zitten ook gewone tickers bij. Tis origineel niet nederlands, maar je kan je eigen teksten invoeren. Dus je kan hem zelf nederlands maken. Je kan hem zelf zeggen naar welke dag hij moet aftellen. Dus je kan je eisprong dag, op de juiste dag zetten :D.
    Mijn :evil: was gelukkig weer maar 3 dagen, en mijn spotting was gister al zo goed als over. Dus we kunnen al weer lekker aan de klus. ;)

@ Fiona23:
    Raar is dat he. Ik had het een ronde terug met vis. Het rook echt heel raar... en hubby rook niks!
    Hopelijk betekent het dat het raak is bij jou :D.

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hey meiden..

Ik ben begin mei gestopt met de pil. 18 mei was de laatste dag van m'n ongesteldheid.
    Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen zou ik over 10 dagen kunnen testen.

Nou was ik eigenlijk van plan me het eerste half jaar niet zo druk te maken over het zwanger worden.. Maar ik merk dat ik nu al ontzettend in de zenuwen zit.
    Ik heb m'n ei deze maand al gevonden en vlak voor en tijdens m'n ei geklust.
    Ik ga nergens vanuit hoor.. Maar zou het niet ontzettend gaaf zijn meteen al een positieve test te hebben?!

Zoals je waarschijnlijk kunt lezen zit ik me nu al ontzettend op te klooien en dat waarschijnlijk om niets..

Natuurlijk heb ik wel klachtjes die ik tijdens de pil niet had, maar ik neem aan dat dat komt doordat dit de eerste maand zonder pil is.
    (stiekem hoop ik natuurlijk dat het hier niet door komt..)

Pff dat wou ik gewoon ff kwijt :D
    Maken jullie jezelf ook zo gek?

10. verzorgingsmiep

Apr 26, 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Hoi vosje2000
    Wij zijn er heel ontspannen mee om gegaan.
    Ook niet lopen uitrekenen van wanneer ik vruchtbaar was enzo.
    Tuurlijk baalde ik als ik weer ongesteld was.
    Na 5 maanden was ik dan zwanger, maar mocht helaas niet lang zijn.
    Dus we gaan het weer proberen.
    Nou succes ermee en probeer er rustig mee om te gaan.
    En ik weet dat het moeilijk is hoor.
    Liefs

11. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    hey vosje welkom hier :)
    Moet zeggen dat ik mezelf nog niet gek maak, ben hier wel vaak te vinden maar heb verder weinig klachten/kwaaltjes, dus hoef er ook niets achter te zoeken :)

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

me hoop is een beetje weg heb witte afscheiding maar niet veel en heb nu al! mestruatie krampen nog niet eerder zo vroeg gehad dus ik denk dat ik ongi ga worden grrrrrrrrrr

13. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik ga proberen me wat minder druk te maken..
    Ik schiet er toch niks mee op.
    Het komt zoals het komen moet zei oma altijd. :)

Ben benieuwd wat het einde van de maand voor ons allen brengt :)

Hopelijk een positieve test voor ons allemaal!

14. annette110

annette110 Actief lid

May 5, 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Welkom alle nieuwe ontpillers! :) ...het is nu echt druk hier. Gezellig hoor.

Ik was vandaag heel chagrijnig naar mijn moeder toe,..heb ik altijd als ik ongi moet worden, dus misschien komen ze nu eindelijk tevoorschijn. Want van dat feit word ik op zich al chagi...bleh. Verder merk ik nooit aan iets dat de :evil: komen, dus het is afwachten en nog eens afwachten. Ben ook best ongeduldig hoor, vind dat wel vervelend, maar ja, het zit in je kop he :oops: .

Koop in ieder geval geen testen meer, ik wacht geduldig af,...dus toch nog een beetje geduldig. Nu al 43 dagen geleden ongi geweest...blehhh.

Groetjes annette

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

May 16, 2007
    1,119
    0
    0
    Ik vind ook dat ik me te druk maak, ik denk nu al zou het zo zijn? zal ik ongesteld worden? En ik denk doordat ik er zo op let dat ik ook kwaaltjes krijg :oops: . Is dit wel normaal vraag ik me dan wel is af, dat ik er zo mee bezig ben. Ook al weet ik bijna zeker dat het niet in 1x raak is ik zou toch teleurgesteld zijn als ik ongesteld word.
    Maar ja misschien ook omdat het de 1e ronde is dat ik er zo mee bezig ben hebben jullie dit ook gehad en werd het minder?

groetjes

16. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Hé Daisy, leuk dat je even aan mij dacht. Bij Liliepie kun je als je de banner van 15-80 (?) dagen kiest ook de dagen vanaf je ei tot je ongi laten aftellen en zelf de dag van je ei invullen oftewel de lengte van je lutheale fase. Heb ik nu ook gedaan. Hou deze baner dus maar deze ronde. Die van jou is ook leuk!

Kellox, ik zag bij juni dat je ook je nod op 24 juni hebt staan. Leuk! Gaan we samen testen dames? Daisy jij ook?

17. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

Jul 25, 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Nou ik ben een en al onrust, zou ook ontspannen zijn had ik mezelf beloofd, maar heb nu al een week zere borsten, geen zin in sex, veel moe, hongerig... Zegt niks... toch?
    Maar ja nu dit de eerste 'normale' menstruatie na de pil zou worden moet ik misschien wennen aan pijntjes die ik eerst niet had ofzo...
    Ik durf niet echt te testen, heb met man afgesproken dat een week nadat ik overtijd ben pas te doen maar wil het nu al zoooo graag! Ook omdat ik hoop zwanger te zijn maar vooral omdat ik het gewoon wil weten. Ik word nu een beetje hoteldebotel van de onzekerheid.
    Heb vandaag met een goede vriendin haar baby uitzet aangeschaft en ik zag zoooo veel leuke dingen om te kopen!
    Het zou (tja is gek hoor)wel de shock of my life zijn als het nu al zo ver was, ik heb me helemaal ingesteld op minimaal een half jaar.
    Nou ja, geduld maar...

18. Fleur76

Fleur76 Actief lid

Apr 15, 2007
    167
    0
    0
    secretaresse
    Zuid Holland
    hehe, eindelijk na 43 dagen zijn ze gearriveerd.
    de :evil: :evil:
    Jippie!

grtjes
    Fleur

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Is goed, lijkt me leuk om samen te testen.
    En thanks voor jou tip. Nu kan ik lekker bannerswitchen :D.
    :)roll:, oh jee, daar ga ik weer...) Ik prober het de volgende cyclus eens uit :)

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Joepie, op naar de volgende ronde!

Ik ga even de lijst bijwerken.

Share This Page