Hahaha oke, het had gekunt Gelukkig is alles in orde en stelde het niets voor. Was zeker erg schrikke?
ja was idd even flink schrikken weer! maar gelukkug stelde het niks voor! @brenda: ik was in de 1e ronde zwanger, maar dat eindigde helaas in een mk, ik ben toen gecuretteerd en, daarna een keer ongesteld geworden en toen weer zwanger gelukkig! en nu gaat het goed gelukkig! jij ook veel succes meid! liefs rebbel
Rox, heerlijk voor jullie dat Joey het nu zo goed doet! En echo berichtjes zijn hier af en toe verplicht hoor!
@Rebbel, ooh wat vervelend van die miskraam, maar ben wel heel blij voor je dat je nu alweer zwanger bent! Ik had misschien even een rare vraag...als jullie klaar zijn met klussen, blijven jullie dan even liggen of staan jullie gelijk op? Ik stond altijd gelijk op om naar de wc te gaan, maar ik weet niet of dit wel handig is als je zwanger wilt worden? Weet een van jullie dat?
Brenda, je kan gelijk gaan lopen en douchen hoor. zolang je maar geen Lactacyd gebruikt. De snelste zwemmers zijn toch al "binnen" dus was eruit loopt is puur vocht en zwemmers die het binnen toch niet zullen overleven. hahahaha wij kunnen zo naar de dienstapotheek aan de andere kant van Utrecht! Heb nog maar 3 voedingen voor Joey en moet er 5 hebben tot morgenochtend. En alleen de apotheek verkoopt de Nutramigen! das balen!
Oke, nee ik gebruik dat ook niet en ook geen vaginale douche, heb er wel een maar echt zeker al een jaar niet meer gebruikt haha! Vergeet elke x dat ik hem heb! Dan kan ik na het klussen weer gewoon gaan plassen haha! En wat vervelend dat je helemaal naar de andere kant van Utrecht moet voor voeding! En raar dat maar 1 apotheek dat verkoopt! Succes ermee!
Oh ja het is zondag natuurlijk hihi Maar wel fijn dan dat je toch nog naar een apotheek kan! Anders had je gezeten..
Super om dit te lezen Enne ... ietwat blond van die voedingen hihihi Heb je kant en klare voedingen ? Er is toch ook poedervorm, of niet van wat Joey krijgt?
Hey dames, ben ff online. Alles gaat goed, de eerste nacht thuis was meteen raak. Nadat opa onze kleine meid heeft overprikkeld (zo kijk ik er tegenaan) en natuurlijk de nieuwe omgeving, heeft ze bijna de hele nacht huilend doorgebracht. Inmiddels is ze weer de tevreden baby die we hebben leren kennen . Vanaf vandaag begin ik stuwing te krijgen van de bv.
Deze tips gelden ook bij gewone bevalling hoor . Ben nog net zo'n slak als met 41 weken... lang staan, lopen gaat niet. Douche ook zittend, en voor vloeien idd ook kotex gehaald, de zwarte en de witte ouderwetse . Dikte kraamlappen vind ik nog wel meevallen overigens, zitten wel lekker. .
Lekker thuiskomen meid, kunnen jullie meteen goed wennen he? Even een ZEER DRINGENDE VRAAG hierzo : Voor wie de hondjes Woezel en Pip van Guusje Nederhorst kent : Welke is Woezel en welke is Pip? (tis maar waar je mee bezig kan zijn in je hoofd, hahaha)
Ja, dat zeker.... heb er de hele nacht over gedaan om te ontdekken dat ze gewoon erg dicht bij mama wilde liggen, . Ze slaapt nu op mijn arm, tis zo'n poppetje. Zal proberen avatar aan te passen.
Een dag na het testen is mijn ongesteldheid op gang gekomen na 66 dagen wachten. Eindelijk he. Ben er heeeeeel erg blij mee . Maar wanneer zou ik nu mijn ei kunnen verwachten? Ik heb het nog nooit bewust gevoeld of zo...
Zo dat is een lange tijd geweest 66 dgn! Gelukkig is het nu weer op gang gekomen en ka je weer gaan klussen! Ik zou niet weten wanneer je ei komt haha mss is je cylus deze maand wel heel anders!
Daisy, wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Heerlijk om zo nu met z'n 3tjes te zijn. Lekker genieten van jullie meisje! En ja we willen idd een mooie foto van haar zien!