Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    fijn daisy dat jullie weer thuis zijn! :D lekker genieten nu met zn 3en! en ook ik ben benieuwd naar de kleine meid!

liefs rebbel

2. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    Hey Daisy, van harte gefliciteerd met de geboorte van je kleine meid.
    Fijn hoor!

Had een paar dagen niet gelezen en was toch wel erg benieuwd.

Verder nog nieuwtjes hier?

gr mayo

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

woezel is de grijze, pip is de gele!

Er bestaat ook kant en klare voeding maar die mag Joey niet! Heb het dus wel in huis, maar geef t dus liever niet. Als het echt koemelkallergie is en ik zou hem Nutrilon geven zijn we weer terug bij af!

Wat voor voeding ga je geven Wic? Fles of BV? als je FV geeft, al een keuze in melk gemaakt?

Joey lag toen we terug kwamen van de apotheek lekker in mijn armen, en meneer belsoot dat het tijd was om weer te gaan spetteren in zijn broek. is niet erg hoor, maar hij zat tot zijn oksels onder, broek vies, romper helemaal geel! Huilen huilen huilen, echt zielig! Dus morgen maar de KA vragen hoelang dit nog duurt!

Daisy, heb je zoogkompressen in huis? Zoja, even nat maken in een boterhamzakje en in de vriezer.(per stuk) Als ze bevroren zijn in een hyrdofielwashandje doen en op je borsten leggen. Binnen 1 a 2 dagen was ik van de stuwing af! En je bh op de strakste stand en de borsten hoog aansnoeren bij de banden.

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Tnx! :D

Wat voor verpakkingen moest je halen dan, bij de apotheek? Dat je zo specifiek wist dat je nog voor 3 voedingen in huis had... (sorry, nieuwsgierig he?)

Ik ga voor BV, maar mocht het om wat voor reden dan ook niet lukken, heb ik net goede info achter de kiezen uit Wij Jonge Ouders die van de week in de bus rolde.
    Aangezien manlief en ik beiden een allergie hebben, begreep ik dat er een kans van 40 - 75 % is dat beebje een allergie ontwikkelt. Om dat voor te zijn, bestaat er speciale voeding las ik. Dus dan zou het dat worden.

5. ProudMum

Ik heb nu voor Joey Nutramigen. Hier een site met info. http://www.enfamil-belgilux.com/html/ar ... rticle=368

Joey krijgt dit nu voorgeschreven van de kinderarts maar het is een duur goedje hoor! er zit de helft minder in als de andere voedingen en 1 potje is 19.95 dus 40.00 in de week en 160 euries in de maand. Morgen belt de KA en als het goed is krijg ik een machtiging voor de Agis dan word het vergoed [-o<

Maar ik geloof dat de hypo allergeen ook goed is als je geen BV meer geeft hoor!

Ik ga zo langzaam afsluiten, voetbalvrouwen komt zo op tv! Tot morgen

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ja, idd, hypo allergeen oid.. niet dat goedje wat Joey nu krijgt ;).
    Duur spul, ik hoop dat je de machtiging krijgt voor vergoeding.. tikt hard aan dat spul.

7. daantje07

daantje07 Bekend lid

Ik ben net nieuw op het forum en vond het best wel eng om me aan te melden. We houden het nog allemaal een beetje geheim over dat we zwanger willen worden. Maar zou het toch fijn vinden om er over te kunnen praten.

Net nadat ik ongesteld was geweest en had gevreeen en dus niet meer de pil slikte heb ik me de hele week niet goed gevoeld (duizelig enzo).
    Dus heb ik een test gehaald (was dus de 1ste week na m'n ongesteldheid). Daaruit bleek dat ik niet zwanger was.
    Als ik ontspannen ben voel ik wel vreemde dingen in m'n buik wat ik normaal niet en voel me vaak moe. Ik had vorige weke eigenlijk weer ongesteld moeten worden, maar dat gebeurde dus niet.
    Ik denk nu dat m'n lichaam aan het ontpillen is en dat ik me daarom niet lekker voel en nog niet ongesteld geworden ben.
    Of zal ik toch nog maar een test halen?

Ik wacht in spanning af!

8. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    he meis welkom

het kan inderdaad heel goed ontpillen zijn of je hebt een langere cyclus. gewoon om de dag klussen dan kan je je ei in ieder geval niet missen als hij wat later is. dat heb ik ook gedaan en zie aan het onderschrift het is bij mij gelukt.

gr kim

9. ProudMum

Daantje welkom hier!

Hier 2 keer geklust in de vrcutbare periode en zie mijn banner!

10. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,623
    0
    0
    Welkom Daantje!

Wij zijn ook druk aan het klussen! Succes met zwanger worden.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daantje welkom!

Rox, wat ik me even afvroeg he. Misschien een vervelende vraag maar doe het toch uit nieuwsgierigheid.
    Stel dat je wel BV had gegeven, zou het dan evengoed zo zijn dat Joey zo zou spugen etc.?
    Want het kwam toch ook door het soort voeding wat je gaf dat hij daar gevoelig voor is?

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Gewicht was 7 pond, lengte geschat op 52 cm. Lekkere meid dus.

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee daantje, welkom. Kan heel goed ontpillen zijn hoor.... Maar ja, soms heb je geluk... zie rox!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lekker poppetje hoor Daisy. Hoe is het gister allemaal gegaan?

15. ProudMum

geen vervelende vraag hoor mieke, maar als ik BV had gegeven had de kans idd kleiner geweest.

Trouwens, vergeet je het niet vanavond om 20.30?

16. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Daisy, ben heel nieuwsgierig naar een foto.
    Sneu voor jullie meissie dat ze zo moest huilen vannacht. Maar ze wou dus lekker bij mama liggen.

Rox, laat de tips maar komen hoor. Ik sla ook alles wat van pas kan komen op. Ben wel van plan overigens om BV te gaan geven.
    Die Joey van jullie is me ook een dure! Hopenlijk krijgen jullie de voeding vergoed.

Daantje en andere nieuwe meiden, welkom hier!

Tipp, hoe gaat ie meid?

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @ maranka: ja gaat wel, beetje dipperig... Ik kan van mijn temp echt geen chocola maken :( Ik kan nu weinig anders doen dan 10 dagen wachten...

18. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

kom even zwaaien!

19. ProudMum

*zwaait terug naar steenbokje*

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48