ja ja, komt goed. Meneer is nog bezig met een server... Tenzij ik nu naakt de hoela ga dansen met een fruitmand op mijn hoofd krijg ik even geen aandacht.... Maar dat los ik zo wel op... Zonder hoela!
Tip go for it meid! Enne iets langere cyclus dan dus... tenzij kortere LF. Hoe staat het met je temp? nu zo met deze test.
iets gestegen echt heel maf... Maar ik heb me gisteren vreselijk opgewonden over iets en ben met knallende koppijn gaan slapen...
tip: wel met fruitmand? hier gaat het redelijk. vanmorgen weer gewerkt en ruzie gehad. mijn collega vond dat ik niets had gedaan aan de folders etc. ik ben het hier helemaal niet mee eens, heb dit tegen mijn baas gezegd en morgen om 9 uur hebben we hier met zijn drieeen gesprek over. ik ben lekker naar huis gegaan en dat heeft mijn baas mij ook opgedragen dus is toch mijn vrije maandag he. net even met de haardroger de vrieser ontdooid. wat een K werk. maar ja nu kunnen mijn boodschappen er in elk geval in hahaha. zo even hondje uitlaten en mezelf tracteren op iets leuks bij de Vero Moda. ze hebben hier 75% korting vanwege een verbouwing dus...
Vergeet niet je + bij OPK in te vullen hoor! Enne het kan heel goed hoor zo met deze stabiele temp dat je een eisprong hebt. Misschien zal ie morgen wel gestegen zijn of anders overmorgen. Dus vandaag en morgen lekker klussssssuh! Lekker hoor Steenbokje even jezelf verwennen mag best.
Hee Mieke! Ik denk dat je wat info door elkaar haalt haha wij gaan niet trouwen en hebben ook geen pauze genomen. We gaan er non stop voor . Heb alleen ff een week of 8 geen tijd gehad om veel op het forum te komen! Ik zit nu in ronde 6! XXXXXX
Oh Daisy wat een mooi meisje! Wendy, je hebt gelijk, dat is Mirella, heb je verwisseld in mijn koppie! Hahaha.
hoi meiden! @daisy: wat een mooie meid! daar kan je volgens mij uren naar kijken! @steenbokje: goed zo meid! je moet jezelf op zn tijd verwennen! @rox: je niet te druk maken over die voeding meid, als we alles vooraf wisten zouden we meer dingen anders aanpakken... het belangrijkste is dat het nu beter gaat! @daantje: welkom meid en succes! ik ben er nu wel van overtuigd dat ik de kleine voel! vandaag weer regelmatig luchtbelletjes en plopjes gevoeld! echt leuk! liefs rebbel
fijn rebbel dat je nu die extra bevestiging hebt! KA heeft gebeld vanavond. Helemaal blij voor ons dat de voeding aanslaat. Was voor de KA de bevestiging wat ze al vermoedde : koemelkallergie. over 14 dagen terug, dan gaan we medicatie afbouwen en krijg ik de machtiging voor Agis! Dais, wat een pracht meisje!