jeetje Daisy wat een prachtig meisje hebben jullie! ik zou zeggen: deze maand Joey baby van de maand, volgende keer Samantha baby van de maand
daisy wat een mooie meid. daantje07 veel suc6. roxyrox ik ben blij voor je dat de voeding nu eindelijk helpt.
Daisy: wat een prachtig meisje! Mieke: wat moet ik laten zien? de folders? dat kan niet, je kent het wel Tip: vandaag ook nog even verleiden he hier alles goed. begint weer een klein beetje te kriebelen zo dicht bij de nod. ga zo even een uurtje aanpassen en dan om 9 uur gesprek met zijn drieen.
@mieke: temp was vanmorgen behoorlijk gekelder. En ik voelde net een soort 'plop', alsof er iets knapte ofzo...
hahaha ik ook niet, ik denk de folders maard at kan nu niet. heb net een goed uitpraat gesprek gehad dus we weten weer waar we aan toe zijn.
Daisy, wat een prachtmeid ! Rox, leuk dat de KA belde en fijn dat de voeding goed aanslaat ! Heb je vanacht door kunnen slapen? Tipp, ja dat is dan zeker weten je ei, dus vandaag nog even verleiden ! Liefst zo snel mogelijk
Tip, das mooi, dan heb je vandaag of vannacht je eisprong! Dus net wat Ikdus al zegt, even klussen vandaag! Steenbokje, fijn dat het uitgepraat is. Is wel zo goed voor de werksfeer. Rox, ga zo even kijken naar de nieuwe foto's.
Leuk Rox de foto's, wordt al een lekker ventje zo! gaat hard. En ik vind hem echt op jou lijken hoor. Mike zie ik er natuurlijk ook wel in. Maar ik zie meer van jou.