leuke foto's rox! lekker ventje! is inderdaad goed dat we het hebben uitgepraat. ben gisteren niet meer naar de stad geweest. moet ook eigenlijk even op de centjes letten maar ja...misschien toch vanmiddag nog even hahaha
pfff ben bezig met een andere autoverzekering. bij OHRA krijg je een maxicosi cadeau, zo aantrekkelijk hihihi Heb nog niets aan babyspul in huis hoor, hou me netjes in.
haha Mieke, ze maken je het wel moeilijk zo bij OHRA. Rox, lekker manneke hoor julie Joey! Groetjes Maranka
Dankjewel meiden! mieke, als ik Joey vergelijk met de foto's van Mike is het 2 druppels water. alleen de ogen heeft joey van mij
Rox, welke luiers gebruik je voor Joey? OOk wel de newborn van Kruitvat? Heb hier n.l nog een bon liggen. 1 kopen = 1 gratis. Maar die bon moet voor 31 maart gebruikt worden. Dus ik kan niet zelf even uitproberen of het wel prettige luiers zijn.
Ja Rox ik zie het idd vooral aan zijn ogen, vandaar denk ik. Kijk vergelijk materiaal van jullie vroeger heb ik natuurlijk niet Ja het is echt verleidelijk. Krijg er ook een bon bij voor Kwikfit twv 250 euri. Ah Tip ga ik ook nog even bij NN kijken, die heb ik nog niet gehad. Kost wel de nodige tijd zeg, dat uitzoeken.
Goedemorgen meiden, Mieke ik geef je 1 tip: Ga niet naar Ohra daar hebben wij hele slechte ervaringen mee. 3 x een schade melden en bij de 4e keer bellen nog geen schade bekend enz. enz. Maar goed er zullen ook mensen zijn die daar goede ervaringen mee hebben. Ik zelf ben fan van Fortis en Reaal. Altijd goede service, snelle schadeafhandeling enz. Unive is ook wel goed en als je veel schadevrije jaren hebt en een voordelige premie wil moet je kijken bij de London Top. Ik draaf een beetje door ( Jullie raden wel wat voor werk ik momenteel doe denk ik). Rox leuke nieuwe foto's van Joey en Daisy jouw meisje is ook echt een schatje. Hier nog geen ongi te bekennen. Ik denk mijn eisprong rond 29 februari te hebben gehad (puur op gevoel) dus dan zou ik rond 14 maart ongi moeten worden. Ik ben benieuwd. Liefs Zora
Dank je Zora, tips en advies zijn altijd welkom. Hup Maranka is gelijk luiers halen, hihi. Kun je nooit genoeg van hebben en al helemaal wanneer ze in de aanbieding zijn Jaja de 3e topic baby, leuk hoor. Ik vind overigens dat er de laatste tijd maar weinig nieuwe zwangeren bij komen. De laatste babyboom was eind jan. / begin febr. volgens mij.
Ja, gaat inderdaad nu snel. Nog een halve week en dan zit ik alweer op 38 weken. Maar ik ben er nog niet helemaal aan toe hoor. Ben snipverkouden op dit moment. Gisteren heb ik de gratis dozen maar eens uitgepakt en alles een plekje gegeven. Vandaag ga ik mijn eerste babywasjes draaien. Alle kleertjes die ik toe nu toe heb gekocht en gekregen en de spuugdoekjes en lakentjes e.d. Dan binnen kort de vluchttas maar eens klaarmaken. En dan is het de beurt aan manlief om het bed op klossen te zetten en de box in elkaar te zetten. Als dat allemaal ik gebeurt ben ik er klaar voor. Ikzelf ga er lekker vanuit dat ik een aprilmama word.