Hoi hoi Nou hier zijn we weer bezig hoor.Ik had op 25 februari mijn eerste menstruatie na de curettage van 1 februari.Ik hoop zo dat het meteen weer raak is. gr.monique
Oh Wic, idd we zijn je helemaal vergeten! Wat erg, schaam me diep! Maar je bent echt deze week aan de beurt hoor.
Monique, fijn dat je ongi niet lang op zich heeft laten wachten, zo konden jullie weer snel in een nieuwe ronde beginnen. Hoop heel erg dat het snel raak is meid.
Wicjuh: ik zat net te denken (maar de rest is mij al voor) dat jullie wel eens gelijk zouden kunnen lopen. wist de datums niet meer precies. dus jij krijgt 3. psannend hoor meid! als we je niet meer spreken uiteraard ontzettend veel succes!
Ik was je niet vergeten hoor Wic. Heb zelfs mijn mobiel voor je aan de lader gedaan. Moet natuurlijk niet leeg zijn mocht ik BUDDYNIEUWS hebben van jou bevalling! Hmm, ik had vandaag gezegt. Denk niet dat ik gelijk krijg. Misschien vanavond opgenomen en dan morgen KS?
Monique, heel veel geluk deze ronde. We duimen voor je. Fijn dat je ongi zo snel weer op regel is na je curretage.
Wic, van mij ook vast veel succes! Oja en jullie draakje wordt een jongentje denk ik. Enne dus morgen of vrijdag, hihi
Helemaal mee eens. Kom op meiden! Of ikzelf natuurlijk. Ik moet nog even een afspraak maken voor begin mei bij de fert.poli maar vergeet elke keer het telefoonnummer mee te nemen naar mijn werk, Niet slim he straks zitten ze weer vol. En Wic veel succes meid!
ha, babyboom ja. vond het leuk om te kijken, maar zou zelf niet zo nodig al mijn teleurstellingen 'en plein public' hoeven delen... heb wel dat boek gekocht: handig! ben trouwens zelf net voor het eerst ongesteld na stoppen met de pil. na volgende week kunnen we er dus voor gaan! spannend.....