te hard op mijn rem getrapt hihi. maar nu als er een flinke woei komt en ik sta te pinnen zoals vanmiddag gaat Joey er vandoor!
Oeps Rox dat is niet de bedoeling! suffie hihihi. Wic, ja wanneer? als ik nu ook even mijn kop in het zand steek, vertel je het me dan even ondergronds Tip, wat een hannes die vent zeg. Enne, is ie er al? hahahaha. Meiden ik heb het gewoon druk, kom niet aan jullie toe, dus ik ga weer. Bye
*ziet een Mieke met kop int zand voor zich* Ik lees zojuist dat je daar heel geen tijd voor hebt! Werkze!
dat is net zo duur als dat mijn wagen was.... en Gardo heeft er nu 1 in de aanbieding voor 179 en blokker ook een voor 179
de gemiddelde vraagprijs van een bugaboo is 300 op marktplaats hahahaha, en daar zat ik nou niet aan te denken. bovendien is de duwstang te laag voor mike die is 1.90
jeetje rox... Inderdaad een prijzig beebje... Mieke en wic, als jullie ondergronds fluisteren, dan steek ik ook ven mijn kop in het zand hoor...
pfff, ik heb al de hele dag steken in mijn onderbuik, rechts. Een beetje een trekkend gevoel alsof er een touwtje ergens aan vast zit ofzo....