jep. Mijn test vandaag was nog positiever dan gisteren. Gisteren even donker, vandaag heel veel donkerder! @rox: ja hu, is al gebeurd
aha maar eh... ik heb nu mijn best wel gedaan voor die nieuwe babyboom hoor In je eentje boomt het trouwens wat lastig
ik twijfel hoe lang ik zal wachten nu. Volgens mijn berekenigen is mijn NOD 20 maart, maar ik heb mijn ei dus heel laat, zal ik dus maar gewoon 14 dagen vanaf nu wachten?
Morgen ook nog even een testje doen, kijk of deze dan weer negatief is. Dan weet je het zeker. En dan kun je nu mooi kijken hoe lang je LF is.
we zijn eruit! morgen ga ik de wagen bij blokker halen! http://dukaten.blokker.nl/Product_detai ... ID=0717154
Oh ja, voor het oppompen van de banden heb je een tussenstuk nodig. Ventiel voor autoband passend op fietspomp. Eurotje bij de ijzerhandel.
Vind het een super aanbieding zeg, het scheelt enorm veel en grijs vind ik een mooie kleur en groen prima toch? Leuk hoor. Nou ik ga afsluiten, werk is gedaan alleen even mot met een klant. Die vindt in ene de werkrelatie moeizaam gaan
ja zeker. Ik heb net al wel weer nieuwe besteld... Het worden nu wel spannende weken....Mijn moeder heeft al weer haar bezigheidstherapie programma tevoorschijn gehaald