hoi meiden! @wic: heel veel succes meid! ik ben reuze benieuwd! @tip: gaat helemaal goedkomen bij jou! en bij de rest ook idd! we willen wel weer een babyboom! er moet meer roze bij! @rox: mooie wagen hoor en scheelt idd veel in prijs! die van ons was echt duur! hier verder alles prima! over een week de 20 weken echo! liefs rebbel
Hee rebbel, Fijn dat het goed gaat meid. Ik heb nu zelf ook wel weer het gevoel dat het goed gaat komen. Ik weet nu in ieder geval wat er de andere maanden mis ging! En dat is wel fijn!
Hier even een wat minder berichtje van mijn kant Ik ben zondagnacht namelijk opgenomen in het ziekenhuis. Reden: weeën activiteit. Geen goed teken dus. Kindje is nu buiten de baarmoeder niet levensvatbaar (organen nog niet voldoende volgroeid), dus moet het echt nog even blijven zitten! Zaterdag nacht had ik al wat klachten, paar keer wakker geworden maar niet echt acht op geslagen. Zondag in de loop van de middag nog steeds last dus maar even de verloskundige gebeld. Moest maar even gaan relaxen en als het niet beter zou worden moest ik binnen twee uur terugbellen. Na anderhalf uur belde ze zelf al omdat ze het niet vertrouwde. Ze kwam even langs om te kijken hoe het precies met me ging. Het waren inderdaad weeën maar zolang er geen ontsluiting zou zijn was het nog veilig. Als er verandering in de situatie op zou treden moest ik het meteen laten weten! Zondag nacht werd ik wakker van de pijn die veel heviger was dan daarvoor. Weer de verloskundige gebeld en ik moest meteen naar het ziekenhuis. Nou daar zit je dan op zondagnacht om 3 uur in het ziekenhuis. Uiteindelijk moest ik maandagnacht ook nog blijven. De weeën waren vannacht minder hevig en kwamen minder vaak dus mocht ik naar huis (gelukkig .. wat word je daar gaar van zeg, heel de dag in zon bed hangen!). Momenteel moet ik verplicht rust houden en mag ik eigenlijk niets doen voor mijn controle die a.s. maandag is. Mocht er in de tussentijd iets veranderen dan moet ik weer meteen bellen. Met de baby is gelukkig alles goed, maar ja weeën krijgen als het kindje nog lang niet geboren moet worden is natuurlijk niet goed. Spannende tijd dus aankomende weken!
Jeetje BD dat is schrikken. Heel veel sterkte meid en doe lekker rustig aan. Hopen dat je beebje voorlopig nog even lekker in mamas buik blijft. Liefs Zora
BD, jeetje meid dat is even schrikken. En nee, nu al weeen das echt nog veeeeeeel te vroeg hoor. Lekker zitten blijven bij mams beebje! Heeeel rustig aan dan maar en hopen dat dit alles nog even weer weg gaat voor een paar maandjes! Rox, leuke wagen. Tipp, lekker gevoel is dat he, klussen met een positieve ovutest. Geeft toch net een beetje meer gevoel van zekerheid. Heb je in ieder geval het gevoel dat je deze ronde er alles aan hebt kunnen doen. Mieke, balen van die klant. Zora, en heb je het telefoonnummer van de arts al in je tas? Daisy, hoe gaat het met jou, lief en jullie meisje? Begin je al een beetje te wennen aan het met zijn drietjes zijn?
Ga m er zo instoppen Maranka. Zou zonde zijn als ik door eigen laksigheid pas later dan gepland terecht kan. Liefs en alvast truste allemaal....
BD, wat een vervelend weekend hebben jullie achter de rug, gewoon best wel angstig natuurlijk. Ik hoop dat door het nemen van zoveel mogelijk rust de weeen niet meer terug zullen komen en de beep lekker warm bij jou in je buik blijft. Sterkte voor jullie en hou ons op de hoogte. KNUF x Maranka, wat een goeie van je om Zora nog even te helpen herinneren! Zora, morgen bellen dus!
haha, ja goed he Mieke en dat terwijl ik volgens manlief nu zo dement ben als een deur! Heb al tot twee keer toe het gasstel niet uitgezet na het koken.
jeetje BD das schrikken zeg! zullen inderdaad spannende tijden worden. hier ben ik ook erg geschrokken, mijn zus van 26 heeft blijkbaar baarmoederhalskanker. morgen moet ze de kankercellen kapot laten branden. ik nog nooit een uitstrijkje gehad maar heb nu dus toch maar een afspraak gemaakt, een betere waarschuwing kan ik niet krijgen natuurlijk. over drie weken moet ik gaan, want het moest liefst als ik in de tweede week van mijn cyclus zat.
Dat is vervelend nieuws Lalalindsay. En inderdaad een goeie waarschuwing voor jezelf. Hopenlijk is alles bij jou wel goed. Veel sterkte voor je zus!
Jeetje Lindsay dat is zeker schrikken. Goede controle kan geen kwaad. Sterkte hoor. Grappig icoontje Maranka, haha. Enne ik laat het gas ook wel eens aan na he koken, lekker suf, dus tja of het aan de hormonen ligt, bij jou vast bij mij niet
hey meiden! wat een nare berichten! @bd: doe het rustig aan meid! die kleine moet echt nog blijven zitten hoor! succes! @lalalindsay: jee dat dat is schrikken! fijn dat ze het bij jou even controleren! sterkte voor je zus! liefs rebbel
hey meiden @ lalalindsey jeetje meissie dat is schrikken,. @Bd81 dat is ook schrikken meissie laat je de kleine nog wel even zitten. wat een nieuwsgierig kindje heb jij zeg dat ie nu al naar buiten wil om de wereld te bekijken. gr kim
Goedemorgen meiden, Wat een vervelend nieuws allemaal! Sterkte allen. Ik heb gisteren ook niet echt mijn dag gehad. Weer ruzie met mijn moeder gehad en weer over mijn schoonzusje. Wij zouden zondag met zijn alle bij mijn ouders komen. Aangezien het voor ons een uur rijden is en mannetje adhd heeft willen we wel wat doen zeg maar. Zo hebben we voorgesteld om naar Beverwijk te gaan. Nou puntje bij paaltje kon dat niet van de kant van mijn schoonzusje want die had geen geld en zo. Stelt ze voor om naar Scheveningen te gaan. Ik was hier best kwaad over wat het plan werd weer aangepast zoals zij het wilde. Bovendien, dit kost geen geld? Afijn, gisteren avond belde ik mijn ouders om te vragen wat we nu gingen doen en kreeg ik mijn vader aan de telefoon. We hebben afgesproken om naar Scheveningen te gaan dan zondag. Wel heb ik hem gezegd waarom ik niet meer had gereageerd, namelijk dat ik vond dat mijn schoonzusje in alles de dominante rol speelt. Me vader zei er niet zo veel over maar goed, ik had het gezegd en daar ging het mij om. Dat zij wisten waarom. Toen kreeg ik mijn moeder aan de telefoon en die heb ik dezelfde gedachten verteld. Daar was ze het kort gezegd niet mee eens. Dat zag ze niet zo en ik zag het verkeerd. Ze heeft veel dingen gezegd wat gewoon echt pijn doet, onder andere dat ik gebrainwashed zal zijn door mijn vriend en dat ik niet zal kunnen weten dat ze een goede verhouding probeert te houden met mijn broertje en schoonzusje (ten koste van andere! ) omdat ik zelf geen moeder ben. Aan het einde van het gesprek was het wat neutraler en hadden het al weer over zondag. Ook hebben we een afspraak gemaakt voor 5 april met zijn viertjes. Terecht zij mijn vriend toen dat hij niet mee ging zondag en het ook nog niet weet wat 5 april betreft. Ik heb mijn moeder eindelijk opgehangen maar dit wel gemeld. Mijn vriend vindt namelijk dat mijn moeder mij en mijn vriend echt pijn heeft gedaan. En dat is ook zo, dat zie ik ook zo. Ik vind het heel moeilijk en weet niet of ik nu zondag moet gaan of niet. Mijn vriend heeft gezegd dat hij helemaal begrijpt als ik wel ga en dat hij hoe dan ook achter mij staat. Wat zouden jullie doen? Ik heb advies nodig.
Ik denk niet dat ik zou gaan. Op beverwijk hoef je ook niet veel geld uit te geven. In scheveningen zullen jullie ook een hapje eten en drinken. Dat kan ook op beverwijk, daar zal het bovendien ook gezelliger wezen en beter met dit rot weer.
Lief Steenbokje, wat een toestanden weer zeg. Ik vind dat je moeder meer rekening moet houden met haar eigen kinderen en daar meer aan moet denken dan aan haar schoonzusje. Nu laat ze jou in de steek en dat is niet netjes, ze behoort op te komen voor haar dochter, ik vind dat je geheel rechtvaardig hebt gereageerd. En dus ook gemeldt hoe je er over denkt. Tja mee gaan of niet heeft ook weer 2 kanten. 1. om de rust te bewaren mee gaan, alleen doe je dit dan met tegenzin 2. niet mee gaan heb je denk ik alleen jezelf weer mee omdat je ouders dan een gezellige dag met broer en schoonzus hebben en jij je laat kennen. Moeilijk hoor en heel vervelend. KNUF
Thanks meid! wat jij noemt zo is het ook. ze gaf tijdens het gesprek al aan dat ze mijn schoonzusje dan voor trekt want die heeft het al zo moeilijk en zo. en als ikd at dan om draai zo van hoor nou eens wat je zegt is het niet waar. uiteindelijk zei ze dat ze het deed voor mijn broertje... precies hetzelfde principe toch? ben zo blij dat ik haar niet heb verteld dat de huisarts ons niet wilt helpen. en dat terwijl mijn beste vriendin er echt over in zit. die weet eht wel namelijk.
BD, wat is dat schrikken zeg, gelukkig is het nu beter met je.. Was even bang dat het ook een slecht einde zou hebben. Hou dus maar lekker rust. Lalalindsey, ook even schrikken zeg, gelukkig is in de meeste gevallem baarmoederhals kanker goed te bestrijden en kan je daarna gewoon weer zwanger raken.. Volgens mij had Mupkuh het ook en is toen gecontroleerd en is die ronde ook gewoon zwanger geraakt, helaas wel een miskraam maar het kan dus gewoon en tijdens de zwangerschap word je ook verder in de gaten gehouden wat betreft dat. ( weet niet zeker of zij het was maar volgens mij wel )
potver BD en lindsay! Dat zijn minderl euke berichten! Meiden ik heb mijn nieuwe wagen! Hij rijd heerlijk