BD: Schrikken hoor. Sterkte meid! Lalalindsay: JIj ook sterkte! Steenbokje: Wat een nare situatie. Ik ben het wel met mieke eens. Je hebt volledig in je recht gehandeld. Haar eigen dochter hoort voor alles te gaan. Kijk, als je gaat doe je het met tegenzin, en om de lieve vrede te bewaren. Je laat je van je beste en sterkste kant zien. Jou krijgen ze er niet zomaar onder. Als je niet zou gaan, zouden ze een gevoel van gelijk hebben. Zo van "zie je nou wel, die denkt echt alleen maar aan haarzelf" en dan heb je kans dat je moeder nog meer naar je schoonzusje trekt. Wel erg naar dat je je moeder het verhaal van je huisarts niet hebt kunnen vertellen... Het is de bedoeling dat je moeder je grootste steun is. En hoezo je schoonzusje heeft het moeielijk, haar eigen dochter ook! Ik kna niet voor je kiezen of je moet gaan of niet. Dat zul je echt zelf moeten kiezen. Ik kan alleen maar zeggen blijf trouw aan jezelf en je kracht. Het zou zo zonde zijn al de relatie met je moeder hierdoor voorgoed verpest zou zijn... Ik hoop voor je dat je moeder dat ook in gaat zien en bijdraait! Sterkte meid! Knuffel
zwart met rood! Mike vond groen niet zo leuk en we moeten er toch samen achter lopen he? wel om en om natuurlijk!
Tip: thanks meid! doet me goed meiden, jullie lieve woordjes. Rox: mooi hoor! die kleuren hebben wij in de huiskamer.
Ja voel echt goed. We hebben nu allebei echt het gevoel dat we ons best hebben gedaan. Niet meer zo'n verloren gevoel als de vorige maanden.
ik duim ook. Voor jou! hihihiihhi En voor de anderen ook natuurlijk. Zou wel leuk/gezellig zijn als wij ineens samen zwanger zijn!
Steenbokje, ik denk ook dat dat de beste oplossing is. Het houd je moeder toch bezig, dat is een goed teken! Het is toch rot weer voor Scheveningen