Nou ja ik sta er wel achter hoor. 10 jaar is toch al heel wat. Ik heb hier alleen een hele rare vent in huis die absoluut niet van cliches houdt en burgelijk gedoe zeg maar.
Ik ben ook sinds febr gestopt met de pil, dit is nu de 1e ronde.. Erg spannend allemaal. 25e hopelijk al meteen mijn NOD
Leeuwtje, welkom! en succes! Ja Rox wie weet. Heb ze net op fotopapier uitgeprint en ik ga voor het mannetje op de bar, die komt het meest realistisch over.
GEfeliciteerd Mieke. En je mannetje moet niet zeuren als jij hem ten huwelijk vraagt.... een vrouw die het initiatief neemt is toch helemaal niet burgelijk Sterkte en ik wacht met smart af wat het antwoord is! Heel veel plezier en succes vanavond!
Heel leuk Mieke! Veel succes meid! Ik heb nog geen smsje van Wicjuh gehad. Ben benieuwd! Ik moet straks zelf eerst naar de VK voor de wekelijkse controle. Kom me daarna nog wel even weer melden
Ben zeer benieuwd hoe het met Wicjuh is. Ik heb net een afspraak gemaakt hoor meiden. In verband met mijn nieuwe baan 6 mei en omdat ik er 2 en 5 mei niet ben (familie weekendje) heb ik gevraagd of het eind april kon. En omdat hemelvaartsdag en koninginnedag er weer tussen zitten kan ik 25 april al terecht. Dat is dus best snel alweer. Zo..ga even mijn onderschrift aanpassen.
Fijn hoor Zora. Ja volgens mij ligt Wic gewoon met de buik bloot Kijk wat schattig, dit ben ik en vriendje toen we klein waren. Jaren 70 foto bij de V&D.
Lieve allemaal. Wat is er toch weer veel geschreven sinds maandag. Ik wens je veel sterkte Bd met de kleine in de buik. Ik hoop voor je dat die nog heeeeeeeel lang bij je blijft zitten, lekker warm en veilig! Wicju is vandaag vast en zeker mama aan het worden. Zo bijzonder. Spannend! Blondsteenbokje, wat een moeilijke situatie zeg.. Heeft het misschien niet eens zin om ook met je schoonzusje te praten? Of is die niet zo voor rede vatbaar..
lief mieke! Als ik Mike zou vragen, zou ik Joey een romper aantrekken met erop: papa, wil je met mama trouwen? Maar daar wachten we nog eventjes mee
Mieke, wat stoer dat je hem gaat vragen. Heel spannend, veel succes! En wat is er nou leuker om een straks een beepje te hebben en allemaal dezelfde familienaam te hebben..