Nou hier nog een luie donder hoor Heb vanmorgen boodschappen via ah.nl besteld en worden morgen gebracht, hihiihihihihi.
owww DANK! Groot gelijk Mieke, ik zou ook niet gaan sjouwen met die limonade. en het is hartstikke druk met iedereen die weekendboodschappen gaat doen.
volgens mij heeft zijn eigen "ik" weer terug! Vanaf vanmorgen slaapt hij al en als ik hem wakker maak voor de fles valt ie erna weer in slaap. geen gejengel meer en hij lacht naar mama!
lekker rox dat het weer beter gaat met die kleine ik heb een achternichtje erbij. NIKKI NAOMI leuk joh. gr kim
Gefeliciteerd MIK! ja ik ben echt blij dat t zo goed gaat. maar over 1,5 week moeten we terug en dan krijgen we ws een provocatie test. dus eerst weer de gewone melk proberen en dan kijken hoe die reageert. Ben zo bang dat we dan weer terug bij af zijn..
ja absoluut! Heb trouwens de imitatie microgynon gehad, wat een kutpillen zeg! heb nog nooit last gehad van bijwerkingen met de echte en nu is t prut!
Oh Rox wat heerlijk, hopelijk gaat het nu zo blijven, dat zou wel zo fijn zijn voor mama en papa en ook voor joey natuurlijk. Succes vanavond met jullie afspraak! ben benieuwd. Kim, gefeliciteerd met je a.nichtje. Mijn moeder kreeg geen smurfen meer bij de boodschappen, ze waren gewoon al op. Ben benieuwd of ik nu morgen nog wel krijg? Morgen ook buiten de deur werken, heb het maar aangenomen, ondanks mijn verjaardag. Heb wel gezegd dat ik maar tot 15 u kan, daarna worden de boodjes bezorgt haahaha