He Fleur, ja het is inderdaad fijn dat je gearriveerd zijn, dan weet je alvast iets. Nu dus ff je ongi hebben, en dan weer flink aan de klus. Ik ga eind deze week, zondag ofzo denk ik nog een keer testen als de nog niet geweest zijn. Heb gewoon een idee dat het zo is....maar zal wel niet zo zijn . annette
Ja, wel zwangerschapskwaaltjes. Mijn borsten zijn echt volgens het boekje: pijnlijk, groter, donkere kringen om mijn tepels, duidelijk zichtbare bloedvaten. Ben ook misselijk geweest, nu alleen niet meer. Krijg ook ongi- krampen sinds dinsdagavond... Al getest maar negatief!
Hallo dames, zit op dit moment op mijn werk. En werd zostraks bij vlagen misselijk! Dit heb ik echt nooit! Ga er niks van denken hoor maar wel vreemd. We wachten het af. Wat een rotweer trouwens bleeeeehhhh! Gr. kAT
Hallo, Ben maar weer terug naar Lilypie. Mijn banner van Snugglepie staat stil. Denk dat ik wat fout heb gedaan .
Ik vind de banners bij LafemmeBonita errugg leuk (ja duh, anders had ik m niet he? )veel keus hebben ze...maar dan moet je wel engelstalig willen.
samen met vosje en Jeldou. maar volgens mij is m`n nod eerder, m`n cyclus korter dan 28 dagen. ach.........ik zie wel! gr mayo
Meiden, sorry dat ik er even tussendoor kom, maar ik moet het echt even uitschreeuwen: IK WIL ZO GRAAG EEN KLEINE FRUMMEL! Zo, dat lucht op...
Hey meiden.. Zo ik ben een paar dagen vrij geweest en heb expres niet achter pc gezeten maar tjee wat kletsen jullie vrolijk door zeg hihi. Ik heb vrijdag een test gedaan en dik negatief. savonds kwamen de ook nog eens dus eigenlijk echt voor niks gedaan. gelukkig zijn de nu weg dus we kunnen weer klussen met goede moed de 2 ronde in. Jammer daisy, had echt verwacht dat ik nu zou lezen dat het postitief zou zijn. De andere zwangere meiden Gefeliciteerd. Ik ga nog even bij lezen en ga geen dagen meer overslaan om even hier te komen want je mist echt veel dan
Ik schreeuw het liefst met je mee.. :-# [-X maar vind dat ik niet mag klagen. Heb al een prachtige dame lopen hier. Hebben de dames die voor de 2e bezig zijn dat ook? natuurlijk wil je het wel, maar als het nooit gaat lukken zeg maar, dan heb ik er wel vrede mee....is dat raar Groetjes annette
Goeiemorgen dames, het is idd lekker gezellig druk hierzo! wat zijn er toch een hoop meiden aan het klussen he?! Super hoor. Ik heb een vraag: vorige week had ik ongi-klachtjes, denk dat dat mijn eisprong was. nu is 12 2juni mijn NOD, maar heb last van afscheiding. Heel wit, maar niet rekbaar haha Betekent dit dat het deze ronde absoluut niet gelukt is?
hallo, nog steeds geen hoop dat ik me gewoon helemaal verteld heb. [-o< en dat we straks als nog een posi test hebben annette, ik herken het wel hoor. heb ook een een mooie en gezonde dochter. als het nu nie niet zou lukken, zou ik me er wel bij neer kunnen leggen. maar wil het wel graag. de druk is minder groot dan bij de eerste. bij ons was de spanning bij de eerste veel groter. zou het wel lukken, kan het wel enz enz. nu hebben we meer iets van het komt wanneer het komt. maar toch is het wel spannend. wat dubbel allemaal sorry mariaatje kan je er niet mee helpen, heb echt geen idee
hier zijn de ongi kramp weg ff heb ze vanmorgen heel licht gehad en gisteravond dus het zal niet lang meer op zich wachten nu heb ik nergens meer last van maar toch hoop ik dat de duivels niet komen ik ga ff een test online kopen die van clearblue 3 testen voor 20 euro welke zijn nog meer goed want heb ze wel eens van de kruidvat gehad maar ik heb al de keren testen die niet goed waren 1tje deed het helemaal niet die had ik een keer online besteld en die van de kruidvat 1tje liep helemaal door en de andere die was ook niet goed hoe kan ik het beste testen moet ik de urine opvangen of er gewoon overheen plassen? kan toch pas over 3 dagen testen
Dag ongeduldige dames Veel succes als jullie nog wat daagjes moeten wachten op de NOD, voor mij zijn de 2 wachtweken ook weer begonnen Ben benieuwd of 3x scheepsrecht is
hai fiona23, ik heb 2x de testen van de etos gebruikt en 2 x was ik duidelijk zwanger. de3ze werken bij mij goed. ik test door urine in een schone en droge beker op te vangen. heb zelf t idee dat dat beter werkt. maar of dat echt zo is weet ik niet.
okay dank je janneke dan doe ik dat heb hier ook op de webwinkel 3 stets voot 7,49 ga die nu bestellen staat dat je 4 dagen voor je ongi kan testen kan me niet meer inhouden zal eigelijk met de test mararthon van 10 juni meedoen maar kan niet zolang wachten waarom voel ik me dan zwanger? ergens diep van binnen zegt iets in me dat ik zwanger kan zijn maar me bewuste ik zeg dat ik gewoon mezelf gek zit te maken en dat ik nu binnen 2 dagen wel ongi zal worden herkent iemand dit waarom ben ik er zo erg mee bezig bijna ziekelijk erg he waarom geeft je lichaam gewoon niet een heel duidelij signaal waneer je zwanger bent! dat zou zoveel schelen sorry hoor maar moet het gewoon ff kwijt ik ga ze nu bestelen en mocht het niks zijn dan zijn ze altijd weer handig voor de maand juni
Hahaha Fiona, dat zou ik ook wel willen. Dat er een toeter afging zodra er een zaadje bij het eitje gekomen is. Nog beter, een toeter en lichtsignalen! Helaas, we zullen moeten wachten. Geen toeters, geen bellen, geen lichtflitsen. Gewoon op de duivels wachten... Pfft... dan te bedenken dat wachten beslist NIET mijn sterkste punt is.