jaaaa mieke! wat super gaaf meid! leuk hoor hoe hij reageerde! @steenbokje en tipp: ik duim voor jullie! [-o< @mik: gefeliciteerd! @rox: whahaha lig hier ook echt in een deuk om je verhaal! fijn dat het nu lekker gaat met joey! ik heb weer eens maagzuur! liefs rebbel
@rox: gargamel, klussmuf, en baksmurf Ik heb echt vreselijk vele dubbelen @rebbel: Dank je... Heb er een goed gevoel over...
Mieke, heerlijk toch om af en toe lekker lui te doen. Mik, gefeliciteerd met je achternichtje. Leuke namen! Rox, wat heerlijk dat het met Joey zo goed gaat. En geniet idd maar van dit weekje. En mocht het volgnede week idd niet goed gaan weet je in ieder geval met zekerheid dat het die allergie is. Jammer dat het met jou iets minder gaat. Stomme pillen! Ik denk dat wij voor condooms gaan tot ik stop met BV en dat ik dan weer aan mijn oude vertrouwde pil ga (Marvelon). Ik had geen last van ontpillen dus dat zal dan ook wel weer goed gaan. ik zie echt op tegen het weer ongi zijn. Had altijd flinke hoofdpijn. Rebbel, balen van die maagzuur. Ik heb er 'snachts last van. Kan er dan niet van slapen. Ik neem dan toch maar een rennnie, want de hele tijd die maagzuur in je slokdarm is ook niet gezond. Soms wil een beker vanillevla of een kop warme melk ook wel eens helpen. Rox, veel succes bij de gastouder vanavond. Hopenlijk klikt het in 1 keer! Mieke geniet je nog even van je laatste dagje als 35 jarige. Ik loop niet zo heel veel op je achter hoor. Ik word dit jaar ook 35. Mooie leeftijd toch. Het is uiteindelijk een cake geworden. En die ruikt nu heerlijk. Vanavond lekker even een stukje bij de koffie eten. Hebben we Wic nu al weer gezien vandaag? of alleen vanmogen ergens? ik heb al even gezocht, maar ze heeft vandaag nog geen berichtje gepost. Zou het dan vandaag DE dag zijn? groetjes Maranka
Maranka, vandaag of misschien toch morgen. Is ze zich vandaag mentaal en lichamelijk aan het voorbereiden Tip, ik wil wel een bak- en een klussmurf ruilen voor Brillie hoor! Zullen we dat doen, hahaha. Rebbel, wat gaat het hard, volgende week 20 weken, joehoe en dan fijn weer een echo!
ik zit nu nog beneden achter de laptop van manlief , smurfen liggen boven. Ik kijk zo even of ik brillie inderdaad dubbel heb. Indien ja, dan lijkt ruilen me een top plan!
Lijkt me zo vreemd he om te weten dat je kindje morgen gewoon komt. Geeft denk ik net zoveel spanning als het wachten op de start van een natuurlijke bevalling. Hier is de nesteldrang nu echt begonnen. We hebben vandaag de box in de kamer gezet en ons bed op de klossen gezet. Ik moest van manlief ook direct maar de matrasbescherming op mijn bed leggen. Hoop dat ik kan slapen door dat geknisper heen. Morgen ga ik de laatste kleertjes die nog op de waslijn hangen te drogen opvouwen en dan kan ik de kledingkast van ons ukkie gaan inruimen. en dan ben ik er helemaal klaar voor. Morgen staan ook de laatse afspraken met vriendinnen e.d op de kalender en dan staat er voor de komende twee weken helemaal niets meer op. Nou ja uitgezonderd de bezoekjes aan de verloskundige.
klinkt inderdaad alsof je er echt klaar voor ben nu maranka! Lijkt me ook wel een lekker, zeker gevoel. Lijkt inderdaad ook wel erg vreemd om zeker te weten dat je kindje morgen geboren wordt. Ik zou er echt niet van kunnen slapen! Oeps, aardappeltjes branden aan
he jammer, Ik heb brillie niet dubbel. Ik heb voor de liefhebbers wel: Azrael Potige (3x) Luilak Baby Boodchappen (2x) Mopper en Grote Smurf
`rox ik heb ook een keer die imitaie microgynon 30 gehad en toen kreeg ik ook van die nare bijwerkingen. toen ging ik naar de apotheek en toen was ik niet de enigste dus toen zijn ze weer teruggegaan op microgynon30 en die slikte ik weer! gr kim
Jeempie Maranka ik herinner het me nog als de dag van gister dat je positief teste en nu hoef je nog maar 2 weken, wat vliegt de tijd. Enne we willen hier nog wel even een buikfoto zien hoor! Goh, het is wel erg stil bij Wic, zou ze ons om de tuin leiden misschien, hahaha. Jammer Tip, geen Brillie. Die andere mag je van mij hebben hoor. Hoop morgen op nog een paar smurfjes bij de boodjes.
ik ook.... Als je het niet erg vind dat je er geen smurf voor terugkrijgt, vind ik dat wel heel lief! En ik denk inderdaad dat wic ons misschien wel eens zou kunnen plagen... Zo van "jullie zijn zo nieuwschierig, ik zal jullie leren!" maar ja misschien ook niet! hahaha
Wic is gewoon appeltaart eten! WE HEBBEN EEN GASTOUDER! JOEHOE! ik heb hier ook nog een baksmurf voor de liefhebber hoor Mik, goed dat je erover begon, straks gelijk bellen! Rebbel, pepermunt helpt mij altijd bij maagzuur
Mieke: gefeliciteerd met je evrjaardag meid! Mik: gefeliciteerd emt je nichtje. leuke naam. meiden had gisteren personeelsbijeenkomst vandaar niet meer online geweest. ik geloof overigens weer niet dat het raak is deze maand hoor. heb echte vreetbuien en zo dus niets bijzonders. laat me dan maar gewoon snel ongi worden. waqt betreft de smurfen moet ik nog : smurfin, baby smurf, azreal, brillie en nog eentje. ik heb gargamel nog, potige, met het kadootje, en nog een paar kan er neit op komen.