Hallo meiden! Gezellig hier hoor. Ik kan alleen niet mee praten over de smurfen. Ik heb heel erg gelachen om Rox d´r pakje. Heb je het al afgegeven aan de buuf? @ Mieke: gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van! En ook nog verloofd, ook daarvoor gefeliciteerd! Je bent een bofkont! Ik hoop dat wij ook volgend jaar gaan trouwen. Ik wacht nog op een aanzoek. Ik geloof wel dat hij iets van plan is, maar nog niks concreets. Ik wacht gewoon af, we hebben geen haast. We zitten dan sowieso een beetje te piekeren waar we het gaan vieren. Vrienden van ons die ook hier zitten zijn in nederland getrouwd, met alles erop en eraan. Vervolgens hebben ze de week erna nog een feestje geouden voor kennisen en personeel hier. Ik zou het wel leuk vinden om beide werelden bij elkaar te voegen. Maar de mensen van hier kunnen het echt niet betalen om naar nederland te rijden. @ Maranka, laatste loodjes, maar een fijn gevoel als alles voorbereid is denk ik. @ Blondsteenbokje: Spannend, naar je NOD. Ik gun het je zo! Voel je nog niks? Wacht je tot maandag met testen? Ik ben gisteren weer bij de gyn geweest. Ze was blij dat ik twee natuurlijke cyclussen heb gehad. Verder zag alles er goed uit. Ze kon me doorsturen naar de fertiliteitsarts zei ze, omdat er inmiddels al een jaar om is. Maar we willen het eerst nog een half jaartje zo proberen. @ Ikdus: Sorry, heb niet zover terug gelezen, maar ben best nieuwschierig. Hoe zit dat nou met spanje?
Wow Maranka! Mooie buik! Ik ga 3 dagen werken en brengen joey 3 dagen naar de gastouder. Liefste had ik mijn moeder als oppas maar die is gescheiden en zelf kostwinner dus gaat ze er alleen maar op achteruit. maar als ik nu bel dat ik om een oppas verlegen zit is ze er is 10 min...
Hoi Jannegie, goed hoor dat jullie het eerst nog zo een half jaartje aankijken. Dt komt vast nu ook doordt je al twee goeie cyclussen hebt gehad. Dat geeft toch goede hoop! Ja, het is een lekker gevoel dat ik er nu klaar voor ben. Heeft wel lang geduurd hoor voor dat dat zover was. Vorige week was ik dat n.l nog niet hoor. En die 9 maanden zijn ook omgevlogen. Maar die had ik echt wel nodig om ook echt aan het idee te wennen dat we hier straks met zijn drietjes zijn. En dus echt de verantwoordelijkheid van een klein mensje dragen. Maar nu heb ik dus echt zo iets van kom maar op. Ik wil niet meer naar een lege box, een leeg wiegje e.d kijken. Ik ben benieuwd wie er in mijn buik zit! Ik ga nu even weg. Ga een kadootje kopen voor mijn nichtje. Ik zag dat ze bij intertoys meegroeischommels verkopen vandaag. Leek me wel een leuk kado. en dan nog even wat ballonnen kopen voor in de box om de kat eruit te weren. Die heeft er vannacht dus al in gelegen. Lag wel een kleed over gelukkig. Tot later! O.ja, ik heb nog steeds niets van Wic gehoord. Geen sms-je ontvangen. Begint nu toch wel spannend te worden. Misschien houdt ze op dit moment al wel haar kleine in de armen.
jannegie (en andere): voel het helaas rommelen dus ik verwacht niets. zal wel gewoon ongi worden. Wel lief dat je het mij zo gunt. ik gun het ook iedereen hier. we zijn zo close!
Hey Jannegie, wat fijn dat je 2 "normale" cyclussen hebt gehad, goed van jullie dat jullie nog zelf een half jaartje proberen. Tja, Spanje hoe dat zit, we gaan 29 april weg. Ik ga met mijn tante, oom hun kids, opa en vriend erheen. En dan gaan we allemaal onze eigen droom waar maken en hopen dat het lukt. En gaan mijn vriend en ik hopen dat de droom van onze samen ook uit mag komen. Erg spannend dus allemaal. Steenbokje, misschien rommelt het daar binnen vanwege je darmen die plaatsmaakt voor je baarmoeder ik hoop het voor je ! Want je verdient het niet om het nog een jaar te proberen dat is veels te lang ! Meiden willen jullie dinsdag rond 18.20 voor mij duimen. Ik krijg een echo om te kijken of ik vleesbomen heb. Mijn moeder en oma* hebben het beide gehad. Ik heb dus een verhoogd risico om ook vleesbomen te hebben. Dus duim allemaal voor mij dat ik het of niet heb of dat het op gunstige plaatsen zit zodat wij gewoon nog een kindje mogen krijgen.
< Vind dit wel een goede instelling. Daardoor ben je minder nerveus. Maarrre, het kan gewoon hoor, dat je zwanger bent . Hihi, spannend!
Mieke: gefeliciteerd!!!! Ik wens je een fijne dag en geniet maar lekker straks. Rox: wat fijn dat je gastouders hebt gevonden zeg, en zo snel al. Gelukkig heb je nog een maandje samen met je ventje en hoef je nog even niet te denken aan werken. Ikdus: ik zal aan je denken dinsdag. Mijn oma heeft het ook gehad, mijn moeder echter niet. Dus ik ga mij er niet voor laten testen, tenzij het zwanger worden niet gaat lukken. Jannegie: heel dapper jullie beslissing om er gewoon een half jaar nog voor te gaan. Die normale cyclussen geven hoop he. Ik hoop met jullie mee! Blondsteenbokje: ik hoop dat het gerommel niets te betekenen heeft. Of in ieder geval geen . Succes! Mocht je het toch worden, dan doe je gewoon weer mee met ons in de volgende ronde. Maranka: wat een mooie buik heb je!! [/b]
Tja, ik wist niet eens dat het erfelijk was. Maar ik ging van de week even kijken wat de "symptomen" waren van een vleesboom toen maakte ik me wel wat zorgen en toen zag ik ook nog eens dat het erfelijk is. Toen had ik het niet meer, ik had meteen me moeder gebelt om te vragen wat voor klachten zij steeds had. En ik heb nu eigenlijk sinds oktober/november erge buikpijn alleen als ik ongi ben niet. En ik wil graag zekerheid hebben voor ik in Spanje zit. Ik hoop dat de buikpijn tussen mijn oren zit en er niets is.
Wat zijn de symptomen dan? Ik heb namelijk ook altijd buikpijn, onder in mijn buik, aan 2 kanten, iets boven mijn liezen. Ben ik al eens mee naar de huisarts geweest. Die heeft me toen getest voor een blaasontsteking . Sukkels, dat ik dat niet had, wist ik ook wel, maar wat het dan wel is. Ik weet het niet..
jullie zijn lieverds, het si nu al weer over dus ach...wie weet. ik test later dan maandag hoor, dan is het voor mij zo klaar als een klontje namelijk
Je hoeft niet altijd symptomen hebben, maar dit zijn wel de meest voorkomende symptomen: Zware, langdurige menstruatie en ongewone maandelijkse bloedingen (menorrhagia), soms met grote stolsels, vaak leidend tot bloedarmoede. Wanneer het myoom gedeeltelijk of geheel in de baarmoederholte (submuceus of intracavitair) ligt, komt ook tussentijds bloedverlies voor. Een zwaar gevoel of pijn in de onderbuik; Bij een myoom dat in de buikholte ligt en met een steel aan de baarmoeder is verbonden (gesteeld subsereus myoom), kan de steel draaien, waardoor het myoom te weinig bloed krijgt. Acuut optredende hevige buikpijn is dan het gevolg. Pijn tijdens geslachtsgemeenschap (dyspareunie); Incontinentie voor urine door druk van het myoom op de blaas die aan de voorzijde van de baarmoeder ligt; Pijn in de benen of in de lage rug; Een opgeblazen gevoel en obstipatie; Een opgezette buik. Bloedarmoede: door het overvloedige bloedverlies kunnen myomen aan de basis liggen van een ijzertekort en bloedarmoede (anemie).
Sterkte alvast voor dinsdag Ikdus, spannend meid, ik duim voor je dat alles goed is. Nou meiden, ik ben net naar het toilet geweest en ongi geworden. Precies op de dag die ik dacht. Had nl. op 29 februari erg last van buikpijn. En sinds die tijd gevoelige borsten. Ik heb dus ondanks mijn onregelmatige cyclus een LF van precies 14 dagen. Mijn vorige eisprong heb ik niet gevoeld, die daarvoor wel en deze ook. Dat scheelt weer. En gelukkig deze cyclus niet weer heel lang. Nou ja wel lang maar niet super lang.... OP naar de volgende ronde. De laatste voor we het MMM circus ECHT in gaan. Hopelijk is er een zwemertje van mannetje sterk genoeg. Ik ga mezelf straks wel even aanpassen op de lijst.
Ja, ik zou ook niet meteen gaan testen, maar enkele dagen na je NOD. Dan weet je het tenminste zeker...
Zora jammer dat je weer ongi bent geworden ! Ik duim heel hard voor je dat je mannetje een goed zaadje heeft die jou eitje straks bevrucht ! Blondsteenbokje, het is echt spannend vooral omdat je verschillende cyclussen hebt gehad en je het gevoel hebt dat je eerder je ei hebt gehad en misschien al overtijd bent. dus echt erg spannend. Ik vind het goed van je dat je nog even wilt wachten met testen!
Hee Zora, wel balen dat je ongi bent geworden, maar wel fijn dat je je ei voelt en je LF gewoon regelmatig is. Ik heb nog geen idee hoe mijn ei voelt en ik hoop ook vruchtbaar slijm te krijgen. Tegen die tijd bombardeer ik jullie met vragen haha! Ikdus, als ik dat zo lees heb ik er ook best symptomen van. Maar aan de andere kant, sommige symptomen passen ook heel goed bij andere dingen. Ik ga mezelf dus niet gek maken. Als ik niet snel zwanger word, mag ik toch al snel naar de ha en die gaat dan toch al van alles onderzoeken..
Meiden, Ik heb ff een vraag. Wanneer weet je of je vruchtbaar slijm hebt? En ik heb sinds gister haast geen afscheiding meer, hoe zou dit kunnen komen?
LIJST NET GESTOPT MET DE PIL WANNEER JE DE LIJST WILT AANPASSEN OF JEZELF OP DE LIJST WILT PLAATSEN: 1. Klik rechts van de lijst op de knop QUOTE 2. Dan in het berichtvenster links bovenin (quote=naam)weghalen en rechts onderin het bericht (quote) weghalen 3a. Voeg jezelf toe (alfabetische volgorde) 3b. Pas je ronde aan 4. Klaar -> klik op OK * Anneke99 - laatste pil 14 november 2007 - 1e ronde Blondsteenbokje - laatste pil 31 mei 2007 - 10e ronde beverly- laatste pil 4 januari 2008- 2e ronde Bloempje0 - laatste pil 1 oktober 2006 - 17e ronde BrendaGill - laatste pil 27 februari - 1e ronde Chidori - laatste pil 13 december 2007 - 1e ronde cinneltje - laatste pil 23 december 2007 - 3e ronde Cootje269 - laatste pil 5 januari 2008 - 1e ronde Daantje 25 - laatste pil 10 december 2007 - 3e ronde Dag - laatste pil 3 oktober 2007 - 4e ronde dani86 - laatste pil aug 2006 - 18e ronde desiree1986 - laatste pil september 2007 - 2e ronde Femkes - laatste pil januari 2007 - 4e ronde Iggylover - laatste pil 9 januari 2007 - 2e ronde IkDus - laatste pil 27 september 2007 - 2e ronde Jannegie - laatste pil 2 februari 2007 - 5e ronde jill22-laatste pil 25 december 2007-1e ronde Kruimel133- laatste pil 13 januari- 1e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni 2007 - 9e ronde Leonie1986 - laatste pil 11 november 2007 - 2e ronde Linda85 - laatste pil 28 februari 2008 - 1e ronde Lotje26 - laatste pil 15 november 2007 - 3e ronde mardodje- laatste pil 4 maart 2008- 1e ronde Marijke84 - laatste pil 24 november 2007 - 4e ronde Marlieke - laatste pil 28 oktober 2007 -3e ronde Marliesjong - laatste pil 25 oktober 2007 - 4e ronde Meriam22 - laatste pil 17 januari 2008 - 1e ronde Mieke8 - laatste prikpil okt'06 begonnen 2007 - 6e ronde Mikki77 - laatste pil 17 oktober 2007 - 1e ronde Mintje29 - laatste pil december 2007 - 2e ronde mirella25 - laatste pil 3 oktober 2007 - 3e ronde (pauze ivm bruiloft) molly80 - laatste pil 27 december 2007 - 1e ronde Monique77 - laatste pil 16 juni 2007 - 5e ronde - helaas MK - 1e ronde na MK mupKUH - laatste pil 31 augustus 2007 - 6e ronde - helaas een MK Mystic Sun - laatste pil 15 november 2007 - 1e ronde - helaas een MK Napje - Laatste pil 2 januari 2008 - 1e ronde peppie01 - laatste pil 11 juni 2007 - 3e ronde Pinjo - laatste pil 11 december 2007 - 1e ronde Racebabe - laatste pil 30 maart 2007 - 9e ronde - helaas weer aan de pil - maar zo in luv! riddle - laatste pil 25 december 2007 - 2e ronde rosyke - laatste pil 21 december 2007 - 1e ronde Ryanne - laatste pil 4 november 2007 - 2e ronde - helaas een MK Spseefje - laatste pil 21 oktober 2007 - 4e ronde Stoetel - laatste pil 20 november 2007 - 1e ronde Sucre - laatste pil 30 december 2007 - 1e ronde Suzeep - laatste pil 22 augustus 2007 - 4e ronde Taby - laatste pil 9 maart 2007 - 1e ronde Tipp42hgg - laatste pil 13 juni 2007 - 8e ronde wendy1983 - laatste pil 24 september 2007 - 3e ronde Wensje - laatste pil 16 mei 2007 - 6e ronde winnie23 - laatste pil 13 december 2007 - 2e ronde Zora - laatste pil februari 2007 - 6e ronde ZWANGEREN: aliekeleppink - laatste pil 31 oktober 2007 - 1e ronde - ZWANGER - getest 7 december - uitgerekend 11 augustus 2008 Askim - laatste pil 9 juli- 2e ronde - ZWANGER - getest 15 sept. BD81 - laatste pil maart - 8e ronde-ZWANGER- getest 14 november - uitgerekend 20 juli 2008 Bloem82 - laatste pil 24 augustus - 1e ronde - ZWANGER - getest 2 november DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER getest 21 juni - uitgerekend 29 februari 2008 bevallen 7 maart 2008 Samantha Rosalina Eimat - laatste pil 13 juli 2007 - 5e ronde - ZWANGER - getest 24 november - uitgerekend 30 juli 2008 Enomis- laatste pil 5 juli - 5e ronde - ZWANGER - getest 18 november - uitgerekend 23 juli 2008 Eva1983 - laatste pil 23 september 2007 - 2e ronde - ZWANGER - getest 25 januari - uitgerekend 29 september 2008 Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 3e ronde - ZWANGER - getest 21 oktober uitgerekend 26 juni 2008 fleerpje - laatste pil juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 19 aug. - uitgerekend 22 april 2008 Frostieke - laatste pil 19 juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 31 aug. - uitgerekend 17 mei 2008 Gina82 - laatste pil 31 juli - 1e ronde - ZWANGER - getest 31 aug - uitgerekend 8 mei 2008 H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 12 aug. - uitgerekend 12 april 2008 Hellepelle - laatste pil 20 juni - 3e ronde - ZWANGER - getest 7 sept. - uitgerekend 18 mei 2008 Ice - laatste pil 26 mei - 2e ronde - ZWANGER - getest 26 aug. - uitgerekend 1 mei 2008 Katje81 - laatste pil 12 juli - 2e ronde - ZWANGER - getest 30 september Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK - ZWANGER getest 1 aug. - uitgerekend 13 april 2008 Kwebbels - laatste pil mei - 6e ronde - ZWANGER - getest 29 oktober - uitgerekend 11 juli 2008 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde - ZWANGER- getest 19 juli - uitgerekend 28 maart 2008 mayo1982 - laatste pil 9 mei - 6e ronde - ZWANGER - getest 7 november - uiterekend 12 juli 2008 Mik25 - laatste pil 9 augustus 2007 - 3e ronde - ZWANGER - getest 24 november - uitgerekend 3 augustus 2008 Minnie1979 - laatste nuvaring 12 juli - 3e ronde ZWANGER - getest 7 oktober - uiterekend 11 juni 2008 oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde - ZWANGER- getest 10 augustus - uitgerekend 15 april MissyZuilen - laatste pil 9 juli 2007 - (4e ronde helaas een MK) 1e ronde na MK - ZWANGER - getest 22 januari - uitgerekend 4 oktober 2008 Onsukkie - laatste pil juni - 2e ronde- ZWANGER- getest 22 september - uitgerekend 26 mei 2008 Rebbel laatste pil april 2007 - (2e ronde helaas een MK) 2e ronde na mk - ZWANGER- getest 25 november - uitgerekend 7 augustus 2008 Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER - getest 16 mei - uitgerekend 22 januari 2008 bevallen 29 januari 2008 Joey Sjarlottuh - laatste pil 1 juni 2007 - 6e ronde - ZWANGER - getest 22 december Shania2004 - laatste pil 17 oktober 2007 - ZWANGER - getest 24 januari Steen - spraaltje verwijderd 16 juli 2007 - 6e ronde - ZWANGER - getest 29 december - uitgerekend 6 september 2008 Steffie1980 - laatste pil 1 september 2007 - 6e ronde - ZWANGER - getest 26 januari - uitgerekend 8 oktober 2008 Troetelbeer - laatste pil augustus - 1e ronde - ZWANGER- getest 10 september Truus1980 - 20 september 2007 - 4e ronde - ZWANGER - getest 24 januari - uitgerekend 1 oktober 2008 Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde ZWANGER - getest juli - uitgerekend 19 maart 2008 32 ZWANGER Thanks meiden. Zo even mezelf aangepast. Hoop dat ik de laatste lijst heb hij komt van pagina 1230.