hey meiden! @mieke: jaja ik zit idd bijna op de helft! joepie! @zora: wat jammer meid! dikke knuffel! @rox: wat super dat je gastouders gevonden hebt! steenbokje: hier gaan de duimen ook flink te keer hoor! bedankt voor de tips meiden tegen het maagzuur! liefs rebbel
Of naar de tandarts moeten Het is gezellig hier vandaag en werk ik buiten de deur, hihi. Kijk af en toe stiekem effies mee. Iedereen bedankt voor de felicitaties, voel me echt een jarig jobje. Maranka, mooie buik! Zora, jammer van de ongi maar toch ook soort van gefeliciteerd. Cyclussen idd weer wat korter.
yep dinsdag is de dag! 18maart18maart18maart18maart18maart18maart18maart18maart hihihihihihihi gr kim
wel erg veel goede dingen he die dag. ik ga nu wel weer een beetje hopen...:S weet inmiddels dat het mijn darmen zijn dus...
whahaha nee hoor rox gelukkig niet. maar voel gewoon dat het geen ongi builpijn is. kwestie van activiaatje
Nou ik kan je zeggne dat de buikpijn hier in alle hevigheid toeneemt. Au au au....heb snel ene ibuprofen genomen net. Dan moet ik eerlijk zeggen dat ik de pil mis, heerlijk relaxt ongesteld zonder al te veel pijntjes.
ik heb ook totaal geen zin meer. moet een a$ uitnodiging maken voor een grote klant en mensen van ons die naar tarzan gaan...kan niets bedenken hahaha
Gefeliciteeerd Mieke! Vandaag is de laatste dag van de kraamweek... zo raar. De kraamhulp is net weg. Hielprikje is uitgevoerd. Nu alleen nog maar wachten op de verloskundige voor de definitieve afsluiting van de kraamweek.
Ik heb net boodschappen gedaan. Smurfen zijn inderdaad op! Ik heb weer even een dippie! Ik ga zo gewoon gezellig koffie drinken met mijn moeder... En vanavond lekker dansavond bij ons op de dansschool, altijd wel gezellig... @steenbokje: close zijn we zeker... Ik zei van de week tegen thomas "nou als steenbokje deze maand niet zwanger is hoeft het van mij ook niet" Toen moest ie zo vreselijk lachen, maakte een foto en toen snapte ik waarom. Ik trok een pruilgezicht wat een kleuter me niet na zou doen. Hahhahahahahaha, hij constateerde vervolgens dat wij allemaal hier wel erg close zijn en zei dat ie het ons allemaal gunde....
Ja Daisy, ik begrijp precies wat je bedoeld. Welke adapters hebben jullie voor de MC op de kinderwagen?
zeker weten! Pfff... Ik ben het wachten nu al zat. (en ik ben nog maar een paar dagen bezig). Mijn oorspronkelijke NOD was 20 maart, maar dat kan ik met zo'n late eisprong (12maart) wel vergeten! Nou ja, nu is mijn NOD dus waarschijnlijk 26 maart.(daar ga ik gewoon vanuit) Misschien heb ik dan eindelijk een leuk cadeautje voor mijn oma, die wordt de 28e 84! Ik ga trouwens mijn banner niet aanpassen, heb ik lekker geen zin in
ik begin nu toch ook wel weer de spanning te vinden hoor. heb ook nog een matcare test liggen en die kan 4 dagen van te voren dus moet we weer even inhouden.
komt goed! Je hebt je tot nu toe steeds goed in kunnen houden, nu dus ook! Gelukkig heb ik een heel druk weekend! Aarch... Ik zit even te rekenen... Uitgaande van een gemiddelde cylus van 35 dagen, zou op 6 maart mijn eisprong zijn geweest, maar die was op 12 maart, 6 dagen later dus... Komt dus neer op een cyclus van 41 dagen! Daar had ik nou net even geen zin in, mijn cyclus was nou net weer lekker in aan het korten! Heeft het zin om te zeggen dat ik het er niet mee eens ben, zou mijn cyclus zich daar iets van aan trekken? Vrees van niet