probeer er toch een leuke avond van te maken meid... ik kan me heel goed voorstellen dat je teleur gesteld, verdrietig en misschien ook wel boos bent! misschien raar om te zeggen dat ik het me voor kan stellen omdat ik zelf zo snel zwanger raakte beide keren, maar ik besef me ook dat ik een hele grote geluksvogel ben wat dat betreft... wat ik wil zeggen is dat ik het je heel erg gun net zoals alle andere meiden hier die al een tijdje op een beebje wachten! voor alle meiden een hele dikke knuffel! voor jullie komt het ook goed, dat moet gewoon! liefs rebbel
Hoi meiden! zit een avondje alleen op de bank.. lekker tutten ( maskertje , wijntje erbij en tvtje aan... ) heerljk hoor! ben er alleen van overtuigd dat deze maand weer niet is gelukt... voel me nog precies hetzelfde als in alle andere cyclussen en mijn borsten doen ook weer behoorlijk pijn... maar goed zullen het volgende maand eens op de smep manier proberen aangezien we nu echt alleen klussen wanneer we zin hebben ! maar de wens is zo groot dat we dan maar " gepland " aan de gang gaan hihi! Fijne avond iedereen! kus Dag
oooooooooooohhhh steenbokje. wat k*t en kl*te jeetje wat gun ik het jou meissie. echt waar ik leef helemaal met je mee. IK GUN HET JULLIE ALLEMAAL MEIDEN EN BLIJF VOOR JULLIE DUIMEN! dikke kus en knuffel voor allemaal gr kim
Hoi hoi, Hoe is het hier allemaal? Ik zie op de lijst dat er al 3 meiden bevallen zijn. Van harte gefelciteerd met jullie wondertjes! Kom niet meer zo vaak en jullie typen met z'n allen zoveel dat het teveel is om terug te lezen. Hier zijn er nog steeds geen veranderingen. Heb van de week effe een dipje gehad. Kon het goed hebben als iemand vertelde dat ze zwanger zijn, maar van de week kwam mijn broertje en zijn vriendin vertellen dat ze zwanger zijn en dat het na 1 maand met de pil gestopt te zijn al raak was. Ai dat was toch wel een beetje pijnlijk moet ik zeggen. Maar vind het natuurlijk heel leuk voor ze. En ben ook al lekker gaan shoppen voor mijn nichtje/neefje. Groetjes Taby.
ik weet het niet meer hoor, heb net een heel ieniemienie klein beetje bloed verloren, heel licht. snap er niks van, zou ik nu al ongesteld worden?
Taby, knuf voor jou meid. Hoe gaat het nu met je cyclus? Lala, misschien een klein beetje innestellings bloed? Tenminste als je uitgaat van een lange cyclus zou dat wel kunnen. Hmmm spannend en geduld. Kim, gefeliciteerd met je 20 weken! Rebbel, nog een paar dagen, joehoe wat gaat de tijd snel. Hier komt zo de visite, nog even mijn haartjes föhnen.
Mik gefeliciteerd meid, je zit op de helft! En nu gaat het snel hoor! Rebbel nog 2 daagjes. Mieke, veel plezier met de visite. Lala, ik denk ook niet dat dit je ongi is hoor. Steenbokje, KNUFF! ! !
Daisy, ik las in een aner topic dat jij een sluitlaken hebt aangeschaft. Gebruik je hem ook? En bevalt het? Ik zit zelf te denken om de sluitband aan te schaffen n.l. Daisy en andere meiden met een wandelwagen. Hoe dik is bij jullie het matrasje in de wandelwagenbak? Ik vind dat van mij zo'n slap en dun ding dat ik echt het gevoel heb dat ik beter een nieuw matrasje kan gaan kopen.
goedemorgen meiden! @maranka en mieke: ja het gaat nu de goede kant op, wat duurde die weken lag zeg tot de 20 weken echo, maar we zijn er bijna! @lalalindsay: zou een innestelingsbloeding kunnen zijn meid! ik duim voor je! @tip: en hoe gaat het bij jou? spannend hoor! even een vraag aan de zwangere dames of net zwanger af! hadden jullie ook zoveel last van afscheiding? ik draag nu echt een inlegkruisje... verder alles goed hier! ben alleen zo toe aan mooi weer! volgende week lang weekend met pasen, maar de voorspellingen zijn echt slecht! liefs rebbel
Ja, Rebbel. hier ook last van veel afschijding. Naarmate de zwangerschap vorderd ook nog steeds meer. Kan echt niet zonder een inlegkruisje hoor.
Hoi Maranka, Van de kraamhulp kreeg ik de opdracht om een handdoek onder het matrasje te doen, om het dikker te maken. Ik heb zowel sluitlaken als band. Band zat me te strak de eerste dagen . Maar laken zat heerlijk. Heb het overigens alleen 's nachts gebruikt.
Bedankt Daisy, Ik ga binnenkort maar eens kijken bij Babyplanet naar de buikband. Eens vragen wat ze daar aanraden. Met het matrasje wacht ik dan nog maar even af. Heb je toch niet direct dag 1 nodig.
Maranka, hier heb ik hem ook verdikt hoor, het zijn dunne flut dingetjes. Rebbel, believe me het word nog erger meid. Jeej Kim op de helft!
Babyplanet bij mij had hem niet. Die stuurde me naar de Geboortewinkel. Dus ik heb hem besteld bij Motherwear.nl. Van het matrasje, dat vertelde de kraamhulp al bij het intake-gesprek.
wat hebben we toch veel aan elkaar met al die tips en raad, zowel voor de nog niet- zwangeren, de zwangeren en degene die hun beepje al hebben hier denk ik inderdaad dat het niet mijn ongi was gisteren, want nu is er weer niks te bespeuren, alleen dat kleine ieniemienie beetje van gisteren. we wachten maar af he, maar moet toch wel bekennen dat het nu moeilijk is om mezelf niet gek te maken, heb er eigenlijk een goed gevoel over omdat ik dit die andere 8 rondes nog niet gevoeld heb
Goed... geniet met volle teugen. Merk alleen wel dat ik kraamvisite niet echt leuk vind. Samantha gaat van hand tot hand, en dat heb ik liever niet... word ik een beetje jaloersig . Ik zeg er niks van, natuurlijk.
O ik vond het ook verschrikkelijk al het bezoek! ik was en ben heel makkelijk: Als de kleine slaapt, dan slapen ze. Ze kunnen even om het hoekje kijken maar de kleine word er niet uit gehaald. Wij hebben ook nadrukkelijk gezegd dat de kleine niet van hand tot hand ging, als de visite weg is, is je beepje onrustig en dan zit jij met de gebakken peren. Eerst maar een hechten aan papa en mama, daarna de rest. Dus gewoon zeggen, anders krijg je alleen maar ergernissen. Kraamtijd moet een leuke tijd zijn en het gaat al zo snel!
Ik denk ook dat ik heel erg jaloers zal worden als mijn ukkie van hand tot hand zou gaan. Ik vind ook dat ik degene ben die beslist of dit wel of niet gebeurd. En idd als het slaapt dan slaapt het, ben ik helemaal mee eens! Ben heel benieuwd hoe dat hier zal gaan, de kraamvisite e.d. Als het aan mij ligt komt er gewoon maar 1 bezoekje per dag. Dus niet meer dan 2 mensen als bezoek. (kids even niet meegerekend). Mijn ouders en schoonouders zijn natuurlijk altijd van harte welkom, maar die wonen allebei op een uur rijden. Denk echt niet dat die elke dag langskomen.