@steenbokje: Sterkte meid, knufff! De hoop is bij mij ook een beetje vervlogen... Niet ongi, wel hoge temp, maar gewoon geen hoop! @maranka: gaat goed, op zich... Heb er deze maand geen hoop meer op, maar ja... (zie bericht voor steenbokje) @Wic: welkom thuis. Pfff. Gisteren gejureerd bij een roeiwedstrijd op de amstel. Van 10:00 tot 17:00 buiten in de ijzige kou gestaan. M.u.v. lunchpauze... Ik ben nog koud en moe.... Heb vandaag de halve dag geslapen...
ik word gek van mezelf. de eerste keer dat ik 'gekke' symptomen heb. -heb dus een paar dagen terug een klein beetje bloed verloren, zou de innesteling kunnen zijn. -voel steeds kleine steekjes in mijn onderbuik, en soms het gevoel alsof ik spierpijn heb in mijn buik. -mijn borsten voelen sinds gisteren pijnlijk aan, en ook daar af en toe steekjes. ben echt benieuwd, heb dit nog nooit eerder gevoeld. en nog iets... ik heb nooit testen in huis liggen voor ik overtijd ben, echt nooit. krijg ik net een mail van sensitest , krijg ik anders ook nooit heb er dus wel besteld nu je hoort het al, zit mezelf helemaal gek te maken hier
Goeie voortekenen Lala. En jezelf gek maken doe je vast ook wel zonder die testen in huis! Tipp, positief blijven meissie!
Hee lieve meiden! Hier nog steeds geen ongi te bekennen, maar wel steken in mijn buik dus het zal niet lang meer duren vrees ik. Het vreemde is wel dat ik normaal altijd pukkels heb voor ik ongi moet worden en nu helemaal niet en een beetje zere tepels nog maar dat is echt alles helaas! Ik heb geen idee wanneer ik het beste kan testen, jullie een advies? Mijn banner staat op 30 dagen.... xxxxxxx
goedemorgen meiden! @tipp: ik heb nog wel hoop voor je hoor! geen ingi gevoel en hoge temp is echt positief! en ik zal je vertellen 1 á 2 dagen voor ik positief testte was ik er echt van overtuigd dat ik ongi ging worden, ik had zelfs een doosje tampons gehaald! en toch was ik zwanger! dus een slecht voorgevoel zegt niet altijd iets! @lala: klinkt goed hoor! @wic: welkom thuis meid! aaaargh meiden vanavond om half zes de 20 weken echo! ik heb echt zoooo onrustig geslapen! dan droomde ik dat het een meisje was en werd ik wakker, dan viel ik weer in slaap en droomde ik dat het een jongen was.... verder ben ik gewoon zo ontzettend zenuwachtig, ook echt wel angstig nu dat er misschien iets niet goed is... ook al dacht ik gisteravond toen ik in bed lag heel duidelijk ons kleintje te voelen! zal een lange dag worden vandaag! liefs rebbel
Tip en Lala: KOM OP HE MEIDEN! JULLIE MOETEN DE BABYBOOM IN GANG GAAN ZETTEN DUS DE SCHOUDERS ER ONDER! Wicjuh: welkom thuis! Mieke: en hoe was het? Rebbel:"wat leuk veel plezier! nou huisje is gisteren bij de woonkamer na helemaal schoon geworden, alle was is gewassen, gedroogd en opgevouwen in de kast. alles even goed geboend, net wat ik zeg alleen de kamer nog. doen we vanmiddag wel even. verder geen nieuws eigenlijk. iemand nog interresse in mijn etos pillen? ik heb nog twee maanden.
Goeiemorgen meisjes Tip en Lala, spannend hoor ik duim voor jullie en kop op! Rebbel, veel plezier vanavond bij de echo, ben benieuwd. Steenbokje, lekker toch wel dat alles in huis gedaan is (oke woonkamer nog niet ) Enne toch maar geen Etos pillen meer? hoe dat zo? Nou ons avondje gister was geslaagd hoor, erg leuk om zo'n premiere eens mee te maken. Ook wij mochten over de rode loper naar binnen, er stonden een hoop fotografen en journalisten met camera's en microfoons. Maar heleaas niemand wilde een intervieuw met mij of een foto van mij ben ik toch niet bekend genoeg! Film was wel aardig, speelde zich op Texel af en daar kreeg ik enorm veel zin in vakantie van. Verder uiteraard heel veel BN'ers gezien. Schoonvader heeft voor heen en terug een taxi betaald dus super de luxe vervoer, bijna een limousine haha.
ik zet nu toch mijn vraagtekens bij de pillen. beide cyclussen zijn twee dagen korter ineens. maar de grootste reden is omdat ik er helemaal niets meer aan wil doen. dus niet tempen, geen ovulatietesten, geen pillen meer.
Kan het me wel voorstellen hoor Steenbokje, maar die pillen moet je eigenlijk toch wel blijven nemen!
Hier ben ik het wel mee eens hoor. Stel dat je zwanger raakt en je kindje heeft een afwijking die je had kunnen voorkomen door pillen te slikken dat vergeef je jezelf nooit. Las laatst nog een verhaal hier op het forum van een vlinderkindje. Niet veroordelend bedoeld hoor meis, ik snap het wel. Moet eerlijk zeggen dat ik ze ook weleens vergeet of gewoon oversla als ik het even niet zie zitten. Liefs Zora
ben ik ook weer met jullie eens meiden maar je hoort ook vaak genoeg dat men pas gaat slikken als ze zwanger zijn. ik heb het gewoon even helemaal gehad en wil er niet mee bezig zijn.
als ik folium zal slikken kan ik net zo goed met deze pillen door gaan. mannetje is het er ook niet helemaal mee eens hoor en allicht dat ik volgende week were ga slikken. nu vind ik het allemaal wel best. ik begrijp jullie argumenten wel hoor, maar ik zie het allemaal even zwart wit
Steenbokje, jij zit er echt even doorheen zo te horen. Ik wou dat ik je en beetje kon opbeuren, maar meer dan een digitale knuff kan ik je helaas niet geven. Zet hem op meid. Mieke, dat klinkt als een hele geslaagde avond. Leuk! Rebbel, nog even geduld dus vandaag. Tijd genoeg om je zenuwen de baas te worden. Komt helemaal goed meid. Je moet deze echo maar gewoon gaan zien als een kadootje voor jou en je mannetje. Heerlijk weer naar jullie ukkie kijken en nog extra lang ook omdat ze graag alles willen zien. En jullie ukkie is vast op en top in orde hoor. Ik denk dat het een meissie is . Ik ga vandaag met mijn moeder de allerlaatste spulletjes kopen. Wil nog wat extra spuugdoekjes en hydrofieleluiers e.d. Die verkopen ze tegenwoordig ook bij de IKEA. Dus daar gaan we in ieder geval even naar toe. En verder naar prenatal en misschien nog een paar zaken. We zien wel. Ik houd wel een budget in mijn hoofd dat ik wil uitgeven, want anders koop ik die hele zaak leeg. Dat is het nadeel van veel thuis zitten. Veel te veel tijd om te denken wat je nog graag zou willen hebben enz. en je gaat tevaak winkelen. Niet goed voor mijn portemonnee.
Haaha Maranka, dat ken ik. Daarom heb ik ook nog maar helemaal niets gekocht! Waarom zou ik dat ook nu al doen. Veel plezier. Steenbokje, dan laat je ze toch even een weekje staan, misschien kijk je er dan weer anders tegenaan hoor. KNUF! Pffff kom net van de tandarts af. Moest een gaatje geboort worden om bij het gaatje te komen en dan vullen en toen was ze iets kwijt... wat eventueel tussen de 2 kiezen kon zitten, dus nog maar even voor de zekerheid een foto gemaakt. En mijn mondhoek is uitgescheurd. Fijne tandarts maar ze is wel een bootwerker, haha.