auw mieke! ik moet 7 april. ook gaatje boren. en ik ga vanavond even met mannetje om de tafel hier over.
Steenbokje, ik gebon pas met slikken toen ik zwanger was en als ik het innam kwam het er met 5 min uit..... dus in feite niet geslikt....
dat bedoel ik dus rox, als ik zwanger ben is in mijn ogen vroeg genoeg. ga even met mannetje om de tafel vanavond of hij echt "gegevens"wil ehbben voor als we weer naar de huisarts gaan of het zo wel best vind.
*knuffel voor steenbokje* Inderdaad gewoon even doen wat jij wil. Het is allemaal al zwaar genoeg. Je moet nu heel goed om jezelf denken en lief zijn voor jezelf en voor je lief.
thanks lieverds. voor mezelf wil ik even op deze manier afstand houden. ik weet alleen niet wat mannetje wilt dus even (na een paar dagen rust) over hebben vanaovnd.
Ik heb eens even n vraagje... Ik zat net te denken, en ik heb maandag de 10e mn eisprong gehad,, is t nu niet zo dat je daar 14 dagen bij op moet tellen, en ik dus niet de 25e maar de 24e mn NOD heb? Liefs Leeuwtje
Eigenlijk moet je er 15 bij optellen zo heb je een luteale fase van 14 dagen. Dus je hebt gewoon de 25ste je NOD
Verschilt ook per persoon denk ik. Bij mij was het de laatste twee keren 14 dagen. Wist niet dat het 'oficieel' 15 dagen was Ikdus. * Weer wat geleerd *
Jaa het is het zelfde als cyclus tellen hè. Dan trek je ook de dag eraf wanneer je ongi bent geworden.
nod is 15 dagen na je eisprong. (14 dagen er na en dan een dag dat je zwanger moet testen of ongi zal moeten zijn)
Kan gebeuren, ben ook niet zo een goede uitlegster Ik ga me even lekker douchen en schoonmaken voor de gyn straks, want zal vast een inwendige echo krijgen.
@rox: ehm... nee. Wat zou ik moeten voelen dan Nee, serieus, ik heb een torenhoge temp (voor mijn doen), kleine krampjes en wat gerommel, meer niet. Ik hou mijn NOD nog even op 26 maart, omdat mijn eisprong zo laat was... @steenbokje: Knuff meid!
Succes Ikdus! Ik deed dat ook altijd voor ik naar de vk ging. je weet maar nooit idd! Spannend Tipp! Kan innesteling zijn!