Ik weet dat ik een echo krijg daarom ga ik naar de gyn maar ik heb geen idee of ze voor zo iets inwendig doen of niet. Ik merk het wel over 2 uurtjes Tipp, hoge temp zegt helaas nog niets Hopelijk test je de 26ste positief
sorry even een ego bericht.... ze hebben om half drie vanmiddag de afspraak voor mijn 20 weken echo afgebeld, ik moet nu volgende week woensdag... de echografiste is ziek geworden! we balen echt heel erg, ik had er zo naar toe geleefd en was zo blij dat het eindelijk dinsdag was! ik heb nu wel de pret echo verzet naar donderdag zo hebben we toch een echo deze week, ik kon nu echt niet meer wachten hoor! maar is toch balen, de 20 weken echo is echt medisch en ook heel spannend dus... liefs rebbel
das k*t rebbeltje! Nou ikdus, meneer heeft last van krampjes en poept moeilijk. erg zielig hoor, zijn hele hoofdje loopt dan rood aan als hij perst maar dan komt er niks uit. maar als het eruit komt is het een flinke spuitluier. (hihi het is ook nooit goed he?)
Meiden, bedankt voor alle felicitaties! (ff tussendoor @ maranka: sorry dat de sms niet aangekomen is bij jou vrijdag, manlief kon je nummer niet vinden in mn foon..suffie ) We zijn gisterochtend inderdaad happily thuisgekomen. Ik voel me heel goed, en moet daar blijkbaar idd mee uitkijken (teveel doen enzo). Ks is me onwijs meegevallen. De kleine meid is echt GEWELDIG! Hihi, maar dat zal iedere mams van haar zoon of dochter zeggen . Haar volledige namen zijn Faylinn Myrthe, roepnaam Faylinn idd, bedankt voor het doorgeven Dais. Het is echt waar wat ze zeggen, je leven is compleet anders hahaha ... we worden een beetje geleefd deze dagen, moeten nog een ritme krijgen. Vandaar ook mn enigszins late bezoekje aan het forum hier. Ik ga even fotootjes regelen (staan nog niet op mn laptop nu) en dan zal ik mn meisje showen!
thanks meiden! @wic: super dat het goed gaat meid! geniet er maar lekker van, ik ben benieuwd naar de foto's!
Rebbel, wat jammer zeg. Kan me ook wel voorstellen dat je nu de pretecho naar voren schuift, maar zou het dan toch niet een beetje zonde zijn omdat je over een paar weken dan een mooiere echo hebt? Of heb ik het gewoon verkeerd begrepen. Wic, leuk dat je er weer bent, we zijn ontzettend nieuwsie, tenminste ik wel Leuke namen hoor, heel apart.
Hoi meiden! Ik ben dana en 26 jaar! Ik ben ook begin deze maand gestopt met de pil.. Ik kan aan helemaal niets anders meer denken, en ben aleen maar bezig om informatie te zoeken op internet. Zit al ruim 2 weken mee te lezen, en nu maar besloten om me ook aan te melden hier op de site hiihi! Ik ben zelf diabeet type 1 en heb een schildklier aandoening, en moet nu wel eerst wat onderzoeken doen enz voordat we echt mogen beginnen. Maar ben wel al gestopt met de pil! kan het ontpillen vast beginnen haha