HAHA! Spannend allemaal he?! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen! Hoe lang het gaat duren, of het wal zal lukken, en wanneer ik officieel groen licht krijg! Maar al die informatie... heerlijk Alleen maar dromen! En fantaseren! We wachten af Hoe is dat met jou? Ben je er ook veel mee bezig? groetjes
hey meiden @ wicjuh GEFELICITEERD nogmaals en fijn dat het zo goed ging. een prachtige meid. nou meiden vandaag de twintig weken echo gehad en een superleuke echografiste een half uur uitgebreid kunnen kijken en alles was picobello. we weten het geslacht ook maar een vriendin van mij kijkt mee op dit forum dus die hou ik even voor mijzelf. gr kim
hey allemaal! rebbel balen van je echo! en je hebt al zo onrustig geslapen wicjuh, fijn dat je terug bent. steenbokje: ik moet toe geven dat ik de laatste drie maanden ook geen pillen meer heb gepakt hoor, nu sinds drie dagen weer, nu ik er een goed gevoel over heb. voor de rest heb ik nog steeds de zelfde kwaaltjes als gisteren, vooral mijn borsten daar heb ik vandaag veel last van gehad
Dana welkom en succes! Hoop dat jullie snel mogen beginnen. Wic, wat is jullie Faylinn een mooi meisje, om trots op te zijn (en een beetje jaloers ) Meiden, wat heb ik het druk, zit nu nog te werken, maar ga afronden. Heb het helemaal gehad. Morgen werk ik buiten de deur dus zal ik wat minder reageren. Bye en fijne avond xxx
rebbel: wat jammer zeg knuffel voor jouw Wicjuh: wat een prachtig meisje! Dana: welkom! Mik: leuk leuk leuk. ik heb een vermoeden bij je hoor. bij Rebbel ook trouwens. lalalindsay: ik denk dat wij er straks uit zijn dat we er even niets aan doen.
@dana: Ik was er wel veel me bezig, nu steeds minder... @wic: wat een prachtige dochter! @steenbokje: knuffel meid, gewoon je gevoel volgen hoor.... Ik zag trouwens dat ik een foutje had gemaakt in mijn temp, nu de goed kaart in mijn album...
Wic, prachtig meissie hoor! En wat betreft de sms, dat geeft niet hoor. Ik was heel blij dat Daisy wel een berichtje had gehad, want we waren hier al wel heel nieuwgierig geworden of Mieke gelijk zou krijgen ! Fijn dat je KS is meegevallen en alles goed gaat. Mik, fijn dat de echo goed was! Rebbel, jeetje wat balen meid. Kijk je daar zo'n lange tijd naar uit. Nou ja nu nog even volhouden tot donderdag dan maar. Wordt vast ook een prachtige echo! Ik heb vanmiddag nog een lading slabbers, spuugdoekjes en hydrofiele luiers gehaald. Kun je volgens mij niet genoeg van hebben. Gisteren twee leuke voedings-shirts en een voedingsBH gekocht.
Kwam mij even vlug melden, wou even zeggen dat alles er prima uit zag geen vleesbomen of wat anders. Er zit een eitje aan de rechter kant van 17 mm zal overmorgen springen zegt de gyn. Ik had goede verdikte baarmoederslijm dus allemaal prima. De buikpijn komt waarschijnlijk gewoon van de darmen af. En een heel uitleg: Na de eisprong komt het stofje progesteron vrij en dat kan je darmen lui en moe maken waardoor er dus verstoppingen en pijn etc. kunnen plaats vinden en dat kan dus duren tot je menstruatie. Dus meiden die na hun ei buikpijn hebben, waarschijnlijk komt het door dat En niet omdat je lichaam je voor de gek houd Verder even snel door gelezen dus niet alles onthouden. Wic, nog gefeliciteerd met jullie dochtertje wat een prachtige meid ! Fijn dat alles verder goed gaat ! Mik, fijn dat je 20 weken echo goed was en ben benieuwd na het geslacht. Ik denk dat het een jongetje word.
Heb vandaag mijn eerste ovutestje gedaan, bijna geen streepje. Zit op CD 12 dus ei zal wel weer later komen, baal ik van, bah! Lekker hoor Maranka dat winkelen O wat heeft die tandarts van mij toch met m'n kiesje gedaan, blegh!
haha! maranka! zal er leuk uitzien! thanks voor jullie reacties meiden! @mieke: ja, ik begrijp wat je bedoeld, maar we kunnen nou echt niet meer wachten hoor en het zal hoe dan ook een mooie echo zijn! en we willen toch graag weten wat het is, dus ben zo nieuwsgierig! @wic: wat een mooie meid! liefs rebbel
Tuurlijk Rebbeltje, groot gelijk hoor, misschien zou ik wel hetzelfde gedaan hebben, hihihi. Veel plezier vast.