morgen meiden, IkDus: fijn die uitleg. ik weet nu zeker dat dit bij mij ook het geval is. verder heb ik gisteren gemeld dat ik de pillen voorlopig niet meer wil slikken bij mannetje en heb ik ook gemeld dat ik het allemaal wel best vind en er niet mee bezig wil zijn. het antwoord was dat hij mij naar zich toe trok en een dikke knuffel gaf. hij zei ook dat ik moest doen waar ik em goed bioj voelde. wat betreft artsen bezoek hebben we het nog niet over gehad. ik wacht deze maand nog even af en anders zit ik er echt weer. met mannetje! even wat anders wat ik me afvroeg: voor de gene met baby's gaan jullie nu ook bij elkaar op kraamvisiste?
hey meiden heoveel kleertjes pakjes rompers etc moet je eigenlijk aanschaffen voor de beeb. hebben jullie nog tips? gr kim
hihihi, dank je... Ik ben niet erg hoopvol (zelfbescherming?)... Ik moet ook erg oppassen nu dat ik mezelf niet gek zit te maken...Zo voelen mijn (.)(.) inmiddels aan alsof ze vol blauwe plekken zitten, maar voel ik dat echt, of zit het tussen mij oren. Ik houd het voorlopig gewoon op het laatste... wel zo veilig...
tipp, dat heb ik ook en dat trekt af en toe echt naar mijn oksels. vanmorgen begon ik te janken toen mijn vriend ging werken slaap al vanaf zondag verschrikkelijk slecht maar denk niet dat dat een symptoom is... aangezien ik denk vorige vrijdag mijn innesteling gehad te hebben (buikpijn en klein beetje bloedverlies) ga ik deze zondag al testen. volgens de calculator kan ik zondag 23 maart testen als ik vrijdag 14 maart innesteling heb gehad
Ik stond ook te janken toen mijn man vanmorgen weg ging....Zo stom... De pijn zit echt aan de buitenkant, en trekt inderdaad naar mijn oksels... Er is in ieder geval 1 ding dat ik me niet inbeeld, en dat is dat mijn urine erg troebel is....Zo raar.... Heb ik echt nog nooit gehad.... En mijn testen roepen zo vreselijk hard! En het frustrerende en verwarrende is, is dat mijn oorsronkelijke NOD morgen is, maar door een verlate eisprong dus 6 dagen later! Grrrr....
ja ik weet het, deed zelfs pijn met schakelen gisteren. ik heb online testen besteld maar aangezien ik in belgie woon, duurt het een paar dagen voordat ze hier zijn, misschien maar goed hahaha in ieder geval heb ik straks wat afleiding, dan ga ik naar ANOUK, die treedt op in antwerpen in het sportpaleis!
Kijk, dat is goeie afleiding. Mijn moeder mag doordat ze overspannen is maar 4 uur per dag werken, dus heeft die een afleidingsprogramma Lekker vaak samen koffie drinken etc...
Spannend meiden. Klinkt veelbelovend voor jullie beiden. Hoop dat jullie allebei posi testen. We kunnen hier wel weer wat roze gebruiken hoor.