Mik misschien heb je hier wat aan http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=30 Hoe is het trouwens met de hoofdpijn van je mannetje?
Tip en Lala, spannend meiden voor jullie beiden nog een weekje wachten! Wachten duurt lang...... lang lang!
was net op mijn werk; Kruidvat gaat ovu testen verkopen. per wanneer en wat het kost weet ik nog niet, maar hou de schappen in de gaten!
Rox, weet je ook of ze dat ook in Belgie gaan verkopen? zou een goede zaak zijn! alhoewel ik hoop dat ik ze niet meer nodig heb...
mik: dat is een veel voorkomend probleem hoor. klinkt misschien stom maar zijn ze heupen recht? mijn been is namelijk 1 cm langer dan de ander en daar zat mijn probleem. heb nu een zooltje in mijn schoen en is een stuk beter
Mik, wat heb je al gehaald dan? hydro luiers kun je ook niet genoeg van hebben. spuugdoeken zijn zo klein en die hyrdo's zijn ideaal. Navelbandjes heb je niet nodig en zwitsal producten heb je ook niet veel van nodig
@ dana welkom en veel suc6 @ wicjuh wat een mooie meid blij dat het je is mee gevallen. ik moet even wat kwijt, wat nu al een paar dagen dwars zit. ik wordt hier een beetje ongeduldig, ik kan bijna niet wachten. ik heb al bijna een week pijnlijke tepels en zeer aanwezige borsten je hoeft maar te wijzen en ik voel het al (echt raar) nu ook al 3 dagen het gevoel dat ik ongie moet worden maar er komt maar niks, dat is niks voor mijn. normaal als ik het voel dan komt het meteen de zelfde dag en niet na 3 dagen nog niks. ik vind het een beetje eng ik weet niet wat ik moet denken nu heb ook het gevoel dat ik moet huilen snel geirriteerd (normaal maar 1 dag alleen voor het ongi worden niet 3 dagen!) ook heb ik voor mijn doen veel witte afscheiding ook wat dikker (sorry) ik weet het even niet meer sorry moest dit even kwijt
Diaantje, dat is dus een van de redenen dat sommige meiden afstand nemen van hier. je bent door dit forum er steedsm ee bezig.
ik ben weg nu, ga naar mijn zus en dan samen naar het optreden van Anouk, yoehoe, heb er zin in! tot morgen!
Wic welkom thuis meid en wat een mooi beebje! Mik fijn dat alles goed was bij de 20 wkn echo Rebbel voor jou balen dat je nog langer moet w88, iig veel plezier morgen bij de pretecho! Ikdus fijn om te horen dat alles goed was bij de gyneacoloog! Hier de laatste tijd veel last van harde buiken pfffff moet toch maar eens wat rustiger aan gaan doen :x